נגישות
נגישות

סוגו גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

48 ביקורות וחוות דעת על סוגו גריל בר

yanash - תמונה
yanash 2 ביקורות
פשוט גרוע
1.5
21/03/15

היינו במסעדת סוגו ביום הבחירות, 17/3, בדרך לראש הנקרה, רצינו לאכול ארוחת בוקר. שני הסלטים היו מירקות ישנים, עלי בייבי צהובים ורקובים, גבינות עם טעם ישן ול"ג'בטה" היה טעם לוואי מאד לא... נעים. החביתה -מזל!-הייתה סבירה. השרות היה טוב עד שהסבתי את תשומת ליבו של המלצר לאיכות האוכל. מרגע זה לא שמעו אותנו והיינו צריכים לחכות הרבה זמן עד ששמו לב אלינו. השרותים מלוכלכים. מיותר להגיד שזה די קלקל לנו את היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדליה - תמונה
גדליה 7 ביקורות
חויית שירות מאכזבת
2.8
07/03/15

ביקרנו במסעדה ביום 5.3.2015 המנות שהזמנו הגיעו בפרש של 30 דקות .המנה שלי עדיין לא היגיע אחרי שאשתי סיימה את המנה שלה. לאחר שתי פניות למלצרים ,וללא כל התיחסות מהם ,ביטלתי את ההזמנה שלי,... ו"משום מה" הכרטיס אשראי שלי חזר שבור לאחר החיוב . לסיכום האוכל טעים -השירות מתחת לכל ביקורת

עוד פרטים
הוספת תגובה
שאול - תמונה
שאול מבקר מתחיל
אכזבה מסוגו
1.5
12/04/14

היום ביקרנו 6 אנשים בסוגו,המתנו 25 דקות עד שניגשה מלצרית מבולבלת,צפוף,רועש,האוכל הגיע באיחור ניכר,סוגו לא מחדשים בתפריט מזה זמן רב,אנו לקוחות קבועים,ניראה שניקח הפסקה ארוכה מהמקום הזה!... אכזבה,שירות גרוע,לא נהנינו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir - תמונה
Sapir 4 ביקורות
ביקור מאכזב ב-sogo
2.5
01/12/13

נכנסנו למסעדה בערב יום שיש,המקום כמעט מלא. בכניסה נשאלנו איזה אזור רוצים: מעשנים או לא. בחרנו בלא מעשנים (כי לא אני לא בעלי מעשנים) ולי העשן מפריע. אחרי שהזמנו בשולחן לידינו הדליקו... סיגריות ( בתוך המסעדה). אמרתי למלצר שזה מאוד מפריע לי, הוא נגש לשולחן הסמוך, אמר להם ש"לגברת מפריע העישון" והמשיך לדרכו.ברור והחברה המשיכו בלא מפריע לעשן.פעם שניה שהדליקו סיגריה שוב ביקשתי מהמלצר שיעשה משהו.הוא ניגש שוב אמר להם ש"לגברת זה מפריע" , הם הצביעו לשולחנות אחרים שכן מעשנים והמשיכו בשלהם.בקשתי חשבון ועזבתי.כנרא שב-sogo נהריה החוק נגד עישון במקומות סגורים עדיין לא הגיע. לא נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 45 ביקורות
מקום נחמד מאוד
3.8
05/10/13

מקום מאוד נחמד וכיף. אני מבקר במקום לעיתים תכופות מאוד. במקום תפריט נרחב וטעים. בר אלכוהול טוב איכותי ומגוון. מקום יפה ומעוצב בעל כמה אפשרויות ישיבה, ספות בר ועוד.... בערבים וימי שישי... המקום עמוס ושווה להזמין מקום בנוסף מדי פעם בגלל העומס לוקח זמן לקבל יחס מהמלצרים שלרוב אדיבים מאוד ועוזרים. ממליץ מאוד על פלטת גבינות זוגית (רגילה) עם תוספת גבינת חלומי מטוגנת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית - תמונה
גלית 13 ביקורות
מדהים!
4.3
15/08/13

הייתי במסעדה הרבה פעמים ופשוט לא יורד מהרמה אף פעם. אוכל טעים! כיף לשבת שם. אני והבן זוג אוהבים את המנה של הגבינות המטוגנות אבל גם מנות אחרות ניסיתי והם מעולות! מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bfam - תמונה
Bfam 34 ביקורות
SOGO BAR
3.8
19/07/13

היינו במסעדה הזאת כמה וכמה פעמים, וכמעט כל פעם היה טוב. אכלנו שם לא מזמן, ניקיון בכל מקום מלצרים ושירות אדיב ואישי אוכל טוב. ארוחות טעימות וגדולות, מכל הסוגים. מאחר ואנחנו היינו מזמן... לקוחות קבועים, אפילו קיבלנו הנחה נהנו מאוד, כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יבגני - תמונה
יבגני 2 ביקורות
ממליץ בחום
4.3
28/06/12

הייתי במסעדה הזאת הרבה פעמים, עם אישה וילד, עם חברים ועם ההורים וכמעת כול פעם יצאנו מרוצים!! אוכל מצויין (במיוחד מנות פתיחה ומיוחדים). כול אחד יכול למצוא שם אוכל טוב ומגוון. שרות מצויין... כאשר אין לחץ. אווירה טובה עם מוזיקה שלא מפריע לדבר בשולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
10/04/11

ביום שישי האחרון בעלי ואני ישבנו לאכול ארוחת בוקר בסוגובר נהריה. הביצה לא הייתה מבושל כפי שדרשתי בהזמנה.בכדי חלב בעת הגשת הקפה היו קיימים שאריות לכלוך. על רגל שולחן סמוך מודבק מסטיק.... ציינו את הדברים בפני מנהלת המקום, שילמנו מחיר ארוחה מלא (כולל טיפ) למרות שהחזרנו את שני ספלי הקפה ללא נגיעה בהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
10/04/11

ישבתי לפני כמה ימים בסוגו. השירות היה מצויין ומפנק. קיבלנו הכל מהר ובגדול. האוכל היה זוועה. המנה שלי היתה חסרת טעם - ענקית, אבל לא גמרתי שליש ממנה. המנה שלו היתה המנה הכי גרועה מסוגה... שהוא אכל אי פעם. אם נחזור, זה יהיה רק בשביל דרינק ונישנוש. כניראה במטבח עומד מישהו שלא מבין בבישול. לכל מקום יש את הייחוד שלו. למי שרוצה לאכול כמו שצריך יש הרבה מאוד אופציות אחרות על שדרות הגעתו

עוד פרטים
הוספת תגובה