נגישות
נגישות

קפה בעלמא ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על קפה בעלמא

דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
ארוחת בוקר
4.0
01/06/13

מפגש חברות לארוחת בוקר היה נעים וטעים. ההגשה אסתטית והכלים שנעשו במיוחד יוצרים עניין. אין בשורות מיוחדות בארוחה אבל הכל טרי וטעים. הלחם המלא שכולנו לקחנו מוצלח. כך גם החביתות הממולאות,... הסלט עשוי מירקות טריים ולא עמד וחיכה זמן רב. המטבלים מוגשים בנדיבות, אבוקדו, טונה, טחינה, גבינות טעימים. גם הקפה עשוי היטב. אם נביא בחשבון את מטרתו של בית הקפה. נגלה שכולנו הרווחנו. גם ארוחה טעימה וגם מעשה טוב על הדרך. בהזדמנות קודמת שהיינו שם בערב טעמנו כמה מנות מהנות. אין ספק שנשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofek.had - תמונה
ofek.had 7 ביקורות
קסם של מקום
4.3
12/05/13

רציתי לשבח ולהלל את המקום - אכלנו ארוחת בוקר (טעימה מאד, אבל קשה ליפול בארוחות בוקר), אבל הכלים, ההגשה, האדיבות והערך המוסף של המקום שמשלב עובדים בעלי צרכים מיוחדים, הם אלה שעושים את... המקום. ממולץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/02/11

פעם ראשונה שהגעתי למקום הזה , היה אתמול , האווירה פשוט מקסימה , מקום נעים וחמים , עובדים שנותנים שירות ומכל הלב :) האוכל היה ממש מפתיע וטעים , טעמים חדשים שאני לא מכירה וממש ממש... טעים ממליצה בחום ללכת לשם . בעלי ואני בטוח שנבוא שוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
4.3
29/12/10

מיום שגיליתי את " קפה בעלמא " בפתח תקוה, איני חדלה לספר עליו הלאה. האוכל טרי, טעים מוגש יפה ,נקי= כל המקום נקי מאד , ומחירים זולים להפליא. אני גם מהמבקרים הקבועים לארוחת בוקר עם חברות .... חשוב לפרגן ולתמוך בכל העובדים נפלא, שכולם מתמודדים עם קשיים נפשיים. ולאחרים חשוב לומר " הפסיקו עם הסטיגמה ". ועוד דבר קטן .... יש להבהיר ללקוחות שכשמשלמים בקופה , השרות אינו כולל תשר. ולאחרים פתחו את הכיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/03/09

מקום קטן אינטימי ומיוחד. מפתיע לראות במרכז העיר פ"ת מקום כזה מושקע ומיוחד והכי חשוב שכשנכנסים לשם ומבינים את מהות המקום (את המקום מפעילים פגועי נפש) מתקבל ערך מוסף גדול למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה