נגישות
נגישות

קפה בעלמא ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על קפה בעלמא

Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
בית-קפה מקסים עם אווירה נחמדה במרכז המסחרי בפתח-תקוה
3.3
15/04/19

באווירה כיפית ורגועה התיישבנו לאכול פסטה, טורטליני, סלט ושייק פירות. המלצרים לא היו תמיד זמינים, הקינוח של פאי הפקאן לא הייתה הצלחה מסחררת <שיטת ההכנה שלו לא הייתה טובה לטעמנו> אבל גודל... המנות היה די מכובד לטובת תמחורן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir - תמונה
Sapir 25 ביקורות
ארוחת בוקר בינונית
3.0
30/09/18

היינו ביום שישי בבוקר, לא היה כל כך עמוס ובכל זאת המלצרים לא השתלטו על כל המסעדה, שירות איטי ובקושי שמים לב.. ארוחת בוקר לא כל כך מגוונת ועל כל דבר תוספת

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
מקום לשוב אליו
4.3
24/09/18

שמחנו לחזור לקפה בעלמא, מקום עם ערך מוסף. סלט חלומי פטריות נדיב בגדלו וטעים מאד כך גם השקשוקה הים תיכונית. הלחם הנלווה טרי וטעים והשירות כרגיל מוצלח. בתוספת קפה הגיע החשבון ל-126 שח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ohad - תמונה
ohad מבקר מתחיל
בית הקפה מספר 1 בארץ
5.0
26/04/18

קפה בעלמא הוא בית הקפה החביב עלי מבחינת האווירה הנעימה, האוכל הטעים והלא יקר, השירות אדיב ומעל הכל הרעיון המיוחד שעומד מאחורי המקום המעסיק מתמודדים עם לקות נפשית כחלק מהשיקום התעסוקתי... שלהם. כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
coys - תמונה
coys 3 ביקורות
מומלץ מאווד
4.5
08/01/18

מסעדה נעימה עם הרגשה ביתית. האוכל מעולה ומגוון, המחירים טובים והשירות מצויין. מומלץ מאוד!! בנוסף יש למקום ייחודיות בכך שהוא מסייע בתהליכי שיקום של חלק ניכר מהעובדים שם שמתמודדים עם... פגיעות נפשיות. שילוב שני הדברים שציינתי נותנים אווירה מושלמת למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נורית - תמונה
נורית מבקר מתחיל
בית קפה מעולה עם ערך מוסף
5.0
21/12/17

ארוחת הבוקר שלי עם בתי הייתה קסומה. נהנינו מכל הפרמטרים של ארוחת בוקר בחוץ (וגם מהחברה כמובן). הארוחה , השירות המקצועי-יעיל-אדיב-מסביר פנים ומחייך והאווירה במקום. כל אלה ועוד הערך המוסף... של המקום יגרמו לי לחזור וגם להמליץ לאחרים. תודה לאנשים היקרים שמפעילים את המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
נופי - תמונה
נופי מבקר מתחיל
מומלץ מומלץ מומלץ
5.0
20/12/17

בתור אחת שחורשת את הארץ עם פגישות בכל בית קפה אפשרי אני חייבת לציין שקפה בעלמא בפ"ת הוא אחד המומלצים שלי. יש בו קסם מיוחד שהוא פועל יוצא כנראה מהסיפור המיוחד שלו ונראה לי שזה גם תרם... לפגישות שלי.. הפגישות הכי מועילות ומוצלחות היו שם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 15 ביקורות
שירות מצויין, מנות נדיבות, יקר יחסית.
4.3
18/09/17

ישבנו קבוצה של חברים , השירות היה אדיב ומחוייך, המנות גדולות והאוכל טעים. מחיר יקר יחסית למסעדות אחרות. ממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adam - תמונה
Adam 7 ביקורות
תמיד תענוג לאכול שם
4.8
24/06/17

בשבוע האחרון אכלנו פעמיים במיסעדה. סלטים, לזניה פיטריות ופיטריות. האוכל היה מצוין כמו תמיד בעבר, השירות מצוין, המקום נעים. כל הכבוד לאירגון שהקים את המקום. אין תחושה של אירגון צדקה שהוא... חשוב בפני עצמו אלא של מסעדה מוקפדת, מתוכננת ומבוצעת ברמה הגבוהה ביותר בהשוואה לכל בית קפה ישראלי שאני מכיר. חבל רק שהם כשרים ואנחנו יוצאים למיסעדות בדרך כלל בסופי שבוע ולכן מבקרים אצלם לעיתים רחוקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 48 ביקורות
מקום נעים ואוכל מצוין!! עם ערך מוסף וחשוב לחברה!
4.8
31/03/17

הגענו למקום בחמישי בערב מספר חברות. המלצרים אדיבים מאוד ומסבירי פנים. יש מבחר ענק של מנות- הזמנו קסדיה ים תיכונית שהיתה מצוינת! יש מבחר קישים,פסטות סלטים וארוחות בוקר. מחירים הוגנים.... מקום נעים אך הישיבה בחוץ מעט לא נעימה, חבל שהשטח של המסעדה עצמו קטן. מומלץ מאוד ובטוחה שאחזור לנסות את שאר המנות! חובה לציין את הערך המוסף של המקום אשר מעסיק אנשים עם מוגבלויות בתפקידים שונים כשיקום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה