נגישות
נגישות

אייר קפה - Air Caffe - כשר למהדרין ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על אייר קפה

יוסי אלמועלם - תמונה
יוסי אלמועלם מבקר מתחיל
מקום מקסים לארוחת ערב שקטה
3.8
26/03/15

הגענו למקום אתמול בסביבות השעה 9. את פנינו קיבלה מארחת חייכנית שמיד חיפשה לנו מקום לשבת, המקום היה מפוצץ. אכלנו פורל והמבורגר דגים, המנות היו מעולות והשירות היה אדיב ביותר. הגענו לשם... מהמלצת חבר ונשמח לחזור שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron - תמונה
Yaron 3 ביקורות
אוכל טוב. שירות פחות.
3.8
12/02/15

מכיוון שזו אחת האופציות הצמחוניות/חלביות הבודדות שיש לאייר פורט סיטי להציע הייתי מצפה שהשירות יהיה משתדל ומהיר יותר ולא יתייחס ללקוחות כאל "קהל שבוי". האוכל טוב ומגוון, למרות שהורידו את... מנת הפטריות שהייתה חביבה עלי מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
שירות חייב שיפור
2.3
02/02/15

הגענו לאייר קפה לפגישת צהריים המסעדה היתה ריקה, אבל התמלאה מאד מהר. המון סועדים רצו להזמין ואנחנו בניהם, ופשוט לא היו מלצריות! וגם שהצלחנו לתפוס אחת היא בקושי שמעה מה רוצים ממנה ומיהרה... ללכת. בקשר למנות, הזמנתי דג עם פירה וציפס. הציפס היה לא מבושל מספיק, בפירה היה לי יתוש! שקראתי לאחראית משמרת היא שאלה אם אני רוצה חדש אמרתי לה שאני כבר בסוף הארוחה . אפילו לא התנצלה! אפילו לא פיצוי כלשהו! לא אחזור לשם יותר בשעות הצהריים! ובספק אם בכלל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/02/2015
שלום רב, שמי אסנת ואני מנהלת המסעדה, אשמח לקבל את מספר הטלפון שלך או אודה לך אם תוכל לחזור אליי למספר 039791812 תודה וערב טוב
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
טעים וגדול
3.8
18/11/14

הגענו לאיירקפה לשבת עם חברה להשלים פערים. היא הזמינה מנה וביקשה שינוי. המלצר חזר ואמר שאין בעיה לעשות את השינוי, אבל הטבח אומר שזה יהיה לא טעים. היא לא לקחה סיכונים. אני לקחתי 2 מנות... ראשונות של פטריות. הפטריות המוקפצות היו טעמיות מאוד, והפטריות האפויות היו קצת קרות אבל לא רעות. השירות טוב, המקום נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
נחמד
2.8
17/11/14

סעדנו ארבעה. המקום מרווח נעים לשבת מסביב מעוצב פסטורלי ויפה. השרות סביר מעט קלמזי (תוקן מיד עם פיצוי) המנות בגודל בינוני מחיר מעט יקר האוכל טעים לקחתי מנת שקשוקה עגבניות ופלפלים הייתה... מצויינת אחת הטובות שאכלתי, שאר הסועדים לקחו דג דניס כריך סלמון וסלט גלילי. דעתם טעים. בחלק החיצוני הסגור של המסעדה מסתובבות חתולות ומטרידות את הסועדים, עברנו לפנים המסעדה. חנייה חינם בשעות הערב. לסיכום מקום נעים ונחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 52 ביקורות
אווירה נעימה ומקום יפה - מומלץ מאוד
4.0
02/11/14

ישבתי עם אשתי במקום לארוחת ערב. האוכל במקום מעולה ומאוד טעים, המקום מעוצב יפה מאוד עם דק ובריכה ליד המסעדה, גם השירות במקום טוב מאוד. המחיר לא זול, כמו כל המסעדות בסדר גודל כזה. סך הכל... אני מאוד מרוצה וממליץ בחום למי שמחפש ערב רומנטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדם ני - תמונה
אדם ני 5 ביקורות
אייר קפה
4.5
21/03/14

בית קפה נחמד מאוד באיירפורט סיטי ישבתי עם המשפחה לארוחת בוקר היה טעים מאוד והשירות היה טוב המחירים קצת יקרים אבל לא פוגעים בהנאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון  - תמונה
סיון 8 ביקורות
ערב באייר קפה
3.0
06/11/13

ביום חמישי בערב היינו 3 חברות באייר קפה. המקום נעים וחביב, אווירה רגועה, תפריט מגוון. הבעיה העיקרית היא השירות. נראה שהמלצרים לא מספיק מיומנים ולא עומדים בעומס. ביקשנו 3 צלחות כדי... לחלוק מנות ואחרי רבע שעה היינו צריכים לבקש ממלצר אחר כי לא הגיע. מצד שני- האוכל הגיע במהירות שיא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mali - תמונה
Mali 2 ביקורות
מתי פתחתם את המקום??
3.3
11/09/13

יש למקום פוטנציאל מצוין, אך זה תמיד נראה כאילו הם פתחו את המקום לא מזמן...השירות מבולבל ואיטי, אין התייחסות להגשת מנה עיקרית רק לאחר סיום המנה הראשונה...וכו' האוכל טעים ואני אמשיך לחזור... לשם, אך בעיקר בגלל שאני עובדת בקרבת מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 32 ביקורות
AIR CAFFE
4.3
08/08/13

מקום נחמד שמעוצב בסגנון הפאנג שווואי. נעים מרגיע לפגישת עסקים. עסקיות משתלמות וטעימות עם מנות מיוחדות כהמבורגר צמחוני שמאוד טעים ועסיסי

עוד פרטים
הוספת תגובה