נגישות
נגישות

אייר קפה - Air Caffe - כשר למהדרין ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על אייר קפה

הילה  - תמונה
הילה מבקר מתחיל
מאכזב ביותר
1.0
21/05/18

לאחר המתנה של כ-40 דקות התייאשנו וביקשנו חשבון , לא התנצלו על השירות המזעזע ועל כך שהאוכל בכלל לא הגיע, הצדקו בכך שהמסעדה עמוסה , מקום שמכבד את עצמו היה מתארגן בהתאם. להמתין מעל ל40... דקות לפסטה וטוסט זה מוגזם , כמו כן אפילו לא טרחו להתנצל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Binyamin - תמונה
Binyamin 8 ביקורות
מקום חלבי וכשר, מנות גדולות, מגוון מנות עיסקיות לכל כיס, מנות טיבעוניות, אוירה טובה. אנחנו נחזור לשם הרבה
4.5
23/01/18

הייתי מספר פעמים עם חברים לעבודה כאשר נפרדנו מחברים לעבודה שעזבו, הייתי שם עם בחירת ליבי מספר פעמים גם בצהריים וגם בערב, הייתי שם עם לקוחות פוטנציאליים. בכל הפעמים השירות מעולה, מהיר... ועינייני ולא הטרידו אותנו יותר מדי. מלצרים עירניים ומגיעים תוך זמן קצר (לא צריך לחפש מלצר). יש להם מנות טיבעוניות עם/בלי גלוטן, דגים וגבינות - טיבעוניים שבנינו מצאו מה להזמין כמו גם הקרניבורים (אין בשר, אבל יש דגים מעולים) והמנות גדולות. הארוחה העיסקית משביעה גם אנשים גדולים כמוני (1.90מ' ו-130 ק"ג). היו פעמים ששיגענו את המלצרים והם מצידם היו מאוד סבלנים איתנו. בסוף, מעמד התשלום, אנחנו מחלקים בין תשלום באשראי, במזומן, ועוד ומעולם לא היתה שום בעייה. המחירים סבירים לאיזור, אפילו קצת נמוכים. מגוון מנות עיסקיות בצהריים במחירים שונים, מתאים לכל כיס. המקום חלבי וכשר עם תעודה. אוירה רומנטית, אפשר לשבת בחוץ (לא בחורף) ויש מיים זורמים ומזרקות. או במקום אחר כסאות ושולחנות גן. בכל פעם שהייתי שם היתה לנו חוייה טובה. אני בהחלט אחזורלשם שוב ושוב. התאריך של חוות הדעת הוא של הפעם האחרונה שאכלנו שם עם החברים מהעבודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
GolanA - תמונה
GolanA 57 ביקורות
לא התלהבתי במיוחד
3.5
28/11/17

בית קפה בסה"כ נחמד, לא ייחודי במיוחד והתפריט לא מחדש כלום. הזמנתי את מנת ההמבורגר דגים שהיה תפל ולא טעים במיוחד. לעומת זאת הקינוחים היו נחמדים ובעיקר הפחזניות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 2 ביקורות
מאכזב עד מאד!
1.5
21/11/17

מאכזב! ארוחת בוקר פשוטה, לא טעימה במיוחד ( ודי קשה להרוס "מקושקשת"....😏) לחמניות פשוטות.... הכי לא מפנק.... לא היה שווה לצאת מהבית.....😔

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dina - תמונה
Dina 3 ביקורות
אחלה מסעדה
4.8
10/09/17

מסעדה יפה ונקייה, כייף לשבת עם חברים. המנות טעימות אם כי לא מחדשות שום דבר.. המחיר כמו כל בתי הקפה. תמיד נפגשים שם לארוחה עם חברות ותיקות ובטוחה שנחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גארי - תמונה
גארי 10 ביקורות
לא מומלץ לארוחה עסקית.
2.3
09/02/17

זה היה אסון. הזמנו שולחן ל 12:15. שולחן היה מלוכלך שהגענו. אחרי חצי שעה עוד לא קיבלנו מנה ראשונה. מנה עיקרית קיבלנו רק ב-13:25.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לי - תמונה
לי 2 ביקורות
אכזבה גדולה.!
1.0
24/04/16

ישבתי היום עם בן הזוג שלי במסעדה הזמנו ארוחת בוקר זוגית, החביתה הוגשה לא בשלה ולא ניתנת לאכילה אמרתי למלצרית על כך, היא לקחה את הצלחת ולאחר מספר דקות החזירה לשולחן את אותה החביתה שלקחה... רק הפעם שרופה לגמרי וכמובן שלא ניתנת לאכילה. נוסף על כך הלחמניות הכשרות לפסח שנאמר שעשויות מתפוחי אדמה היה בעלות טעם לא אכיל ועם חתיכות קשות בפנים לא אכילות. בנוסף בשירותים של המסעדה המשותפים גברים ונשים כאחד ישנם שני ברזי מים לשטיפת ידיים בשניהם לא היה כלל זרם מים ולא היה ניתן לרחוץ ידיים. ביקשתי את האחראי משמרת שראה את הצלחת שלי עם החביתה השרופה והלחמניות שנשארו בשולחן כפי שקיבלנו אותן כיוון שלא היו אכילות הערתי גם על הזרם מים שאין בשירותים. בתגובה הוא שאל מה ארצה לאכול במקום ושלא ידע על כך ולא עודכן על ידי המלצרים. ביקשנו לשלם ולארוז במקום מה שלא אכלנו כריך טונה.. לאחר ששילמנו חיכינו מעל 15 דקות לכריך שלא הגיע כמובן. ניגשתי שוב לאחרי אמרתי לו שכל השירות והארוחה מבחינתנו אכזבה מאד גדולה וכמובן שלא נחזור שנית, הוא שאל עם קיבלנו את הכריך כתגובה אמרתי לו שאני לא מעוניינת כבר בכריך ועזבנו את המקום. חשוב לציין שלמרות שאני והבן זוג שלי ישבנו בעבר במסעדה וכבר התאכזבנו מספר פעמים בכל זאת רצינו לתת הזמנות נוספת. וזו הייתה גם ההזדמנות האחרונה המקום נותן שירות ואוכל ברמה נמוכה מאד. וחבל מאד כי המקום עצמו נמצא באזור פתוח ונעים לישיבה. אך המלצה שלי היא לבקר במסעדות אחרות באזור על מנת לא להתאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
אכזבה
1.5
04/03/16

הגענו בשישי בבוקר, אף אחד לא קיבל את פנינו, המתנה של 20 דק' אחרי שפנינו כמה וכמה פעמים לצוות, כשהבנו שלא נקבל יחס מהמארחת החלטנו להתעקש על יחס ולשירות - גם אז לא הייתה התייחסות . בסופו... של דבר התיישבנו ביוזמתנו ובמקרה מלצרית נגשה אלינו. הזמנו ארוחת בוקר זוגית שהייתה מאוד דלה, השירות היה פשוט נורא, רוב המלצרים היו חדשים (מה שמאוד לא מתאים להיערכות ליום שישי בבוקר) אשר לא ידעו לתת לנו מענה נורמאלי. לא היה כ"כ ברור למה המתלמדים מסתובבים לבד ולא עם מלצרים ותיקים יותר (אחד מהם אפילו ענה לנו על שאלה ב"אני אלך לבדוק זה פשוט היום הראשון שלי") - מה שגרם לשירות להיות איטי יותר ופחות מקצועי . הזמנו סלט קצוץ בלי בצל, הגיע עם בצל וביקשנו להחליף, גם בפעם השנייה שהוא חזר הוא היה עם בצל. אווירה לא נעימה, שירות מזעזע, ואוכל בינוני מינוס . מאוד לא ממליצה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomial - תמונה
shlomial 11 ביקורות
מסעדה נחמדה..
4.0
03/06/15

ארוחה עסקית טובה, מבחר רב של מנות. העסקית מאוד משתלמת, מומלץ לא להגיע בין השעות 12:00-14:00 כי המסעדה מאוד עמוסה והשירות איטי יחסית, אבל השירות תמיד אדיב. מקום כיף ונוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
נעים וטעים
4.3
25/04/15

ישבנו במוצ"ש באייר קפה. האווירה נעימה, השירות מצויין והאוכל טוב. הלזנייה שלי הייתה מעולה ממש, והסלט של חברתי היה טעים לה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה