נגישות
נגישות

אוסליבן - O'SULLIVAN'S ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על אוסליבן

ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
כיף באוסליבן
4.3
29/10/13

היינו ביום חמישי האחרון. לא הזמנו מקום ועל כן נאלצנו לשבת על הבר. הברמן החביב הרגיע אותנו ואמר שהוא מבטיח לדאוג לנו הייטב. לא האמנו שהוא אכן יעמוד בהבטחה. הופתענו לגלות שהשירות שקיבלנו... ממנו לא נפל מכל מסעדת יוקרה שביקרנו בה בשנים האחרונות בארץ ובעולם. הוא היה מקצועי בצורה בלתי מוסברת! במיוחד באלכוהול. קלע בול במנות. ושירת אותנו בצורה כה יסודית, כאילו אנו הלקוחות היחידים במקום. מיותר לציין שהפאב היה מפוצץ באנשים. בקיצור אחלה שירות שבעולם אחלה אווירה ואוכל טוב מאוד. נחזור בטוח, והפעם נזמין מקומות. על הבר כמובן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
edenonit - תמונה
edenonit 11 ביקורות
מדהים!
4.8
05/08/13

כמו שידוע אין במודיעין הרבה אופציות לבילויי ערב , אבל אוסליבן מפצים על כך. אתמול הגענו לחגוג לבעלי יום הולדת, הזמנתי מקום דרך אתר רסט וביקשתי את אזור הספות. רק הבעיה היחידה הייתה שיש... שתי אזורי ספות ושמרו לנו במקום שפחות העדפנו, האחראי משמרת הסביר לנו שגם אם היינו יושבים במקום שרצינו לא היה לנו נוח לשבת לאכול {ואכן הוא צודק ..} בסוף התפשרנו על הכיסאות הגבוהים. והאחראי כפיצוי פינק את השולחן בצייסרים . האוכל מדהים!!! נהננו מכל ביס. האוויר מצויינת במיוחד שהמקום נקי מעישון ככה שאתה נכנס לפאב שניתן לנשום בו. המלצרים אין שנית להם.. מפרפרים שם בחיוך ושירות מעולה! נשמע כיאלו אני חפרפרת אבל באמת שאני מוקסמת מהמקום כל פעם מחדש :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe Segal - תמונה
Moshe Segal 2 ביקורות
הפאב הכי מושקע באזור
4.0
02/08/13

פאב יפה מאוד ומושקע, אוירה טובה, מוזיקה טובה ומבחר בירות ראוי לציון. לרעבים : כריך אנטריקוט, נקניקיות מכל הסוגים ולקינוח - צ׳ורוס מדהים! המחיר קצת יקר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut 4 ביקורות
מקום מדהים!
5.0
20/06/13

אחד הדברים שאני ובן זוגי הכי אוהבים זה להכנס למקום נקי מעישון. כיף לשבת פה, אין ריח מגעיל של סיגריות. השירות מדהים, האוכל מצוין, המחירים טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון  - תמונה
סיון 8 ביקורות
חוות דעת
3.5
20/06/13

מקום מאד נחמד, אווירה טובה, צוות אדיב ביותר. למרות שהמקום ישיבה היה לא נוח והכסאות לא נוחים ולמנה לקח שעה להגיע, האווירה פיצתה על זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רז - תמונה
רז 2 ביקורות
חוות דעת
4.3
05/06/13

מומלץ בחום האוכל מצוין והשרות אדיב וטוב נחזור שנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Joe - תמונה
Joe 2 ביקורות
איתי - ירושלים
4.5
03/06/13

הזמנו מקום לשבעה במוצאי שבת, מפגש גיבוש של חבר'ה מהעבודה. הייתה חנייה לכולם, והצוות היה נעים ומאוד נחמד. האוכל היה טוב מאוד, במיוחד ההמבורגר. מגוון גדול של בירות מהחבית והמלצרים מכירים... ויודעים להמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק 5 ביקורות
בילוי משפחתי בשישי בערב
4.5
01/06/13

הזמנו מקום מראש לתשעה סועדים (כולל ילדים), כשהגענו ישבנו במקום לא נוח (בעיקר לילדים), צוות המסעדה עשה מאמץ כדי למצוא לנו מקום מתאים ונוח יותר ואכן לאחר מספר דקות עברנו. ביום שישי בערב... ישנו תפריט ייחודי הכולל מנות ראשונות, עיקריות וקינוח למבוגרים ולילדים ובמחירים סבירים. הזמנו מתפריט יום שישי והמנות שקיבלנו היו גדולות ומשביעות (בעיקר מנות הילדים), טריות וטעימות. בסך הכל חוויה נחמדה וטעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Joe - תמונה
Joe 2 ביקורות
אחלה מקום!
4.8
06/05/13

כבר שנתיים אני פוקד את אוסאליבן באופן קבוע: האוכל טעים באופן יוצא מן הכלל באופן עקבי, השירות מעולה והאווירה מצוינת. חבל רק שלפעמים יש תור ענק להיכנס, ואם לא הזמנת שולחן ביום חמישי אז... אין מצב לשולחן בלי המתנה... יש הרבה בירות - לא נפלתי על בירה שלא הייתה טרייה. הקהל בוגר ונעים, ואם באים מוקדם אז יש אפילו חנייה קרובה. המנה המומלצת - ללא ספק ההמבורגר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shachar - תמונה
Shachar 2 ביקורות
אוכל מדהים ואווירה נהדרת...
4.8
05/04/13

האוכל ממש טעים, ובמחיר נמוך, יש מגוון אדיר של בירות, והאווירה האירית גורמת לך להרגיש בחו''ל

עוד פרטים
הוספת תגובה