נגישות
נגישות

אוסליבן - O'SULLIVAN'S ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על אוסליבן

Yair - תמונה
Yair מבקר מתחיל
אירוע בר-מצווה בפאב אוסליבן מודיעין - מדהים
5.0
29/06/14

אתמול, יום שבת, חגגנו לבננו נמרוד בר-מצווה. אתחיל מהסוף ואגיד שמעולם לא הייתי באירוע איכותי, מדהים, עם תודעת שירות ופינוק שלא פוגשים בימנו. האורחים, רבים וטובים, לא הפסיקו לשבח את... המטעמים שיצאו מהמטבח. הצוות בניצוחם של אסף ומור לא נח לרגע ולא הוריד את הרגל מהגז. הכל תקתק כמו שעון ולנו לא נותר אלא לגרוף את המחמאות ופשוט להינות מהאירוע. פשוט תודה על אירוע מושלם. (אין לנו קשר משפחתי לאף אחד מהם...) משפחת שלו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benjamin - תמונה
Benjamin מבקר מתחיל
ערב שבת באו'סליבן (הגוזלנים, כפר האורנים)
4.3
19/04/14

אתמול ציינו באו'סליבן שנה לגיוס של אור. ביקשנו וגם קיבלנו שולחן שקט, שמתאים למשפחה שקטה.. כל המנות שהזמנו היו טובות מאוד והצעת התפריט לארוחת ערב שבת "עסקית" (89 ש"ח לראשונה + עיקרית +... קינוח) יותר מהוגנת. חבל שמחירי המשקאות הקלים מופרזים - זה קצת קלקל. השירות היה אדיב וקסום והכי חשוב - לא גרשו אותנו בתשע וחצי, למרות ששני הצעירים עדיין לא חגגו 18.. מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
pil - תמונה
pil מבקר מתחיל
פאב מהמם= פיסה של חו"ל
4.5
25/03/14

הכי אני אוהבת ללגת לאוסאליבן. המקום מעוצב כספינת פיראטים מדהימה, השירות תמיד חינני וחייכני- האוכל נהדר, המיקום מצוין- יש הרבה חניה- פשוט בילוי נפלא. לזוג, לקבוצה, להופעה או לארוחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ציפי - תמונה
ציפי 7 ביקורות
חוות דעת חיובית
3.8
21/03/14

העיצוב והאוירה לוקחים אותך לאירלנד.מוסיקה מעולה חזקה מידיי לטעמי.השירות אדיב והאוכל מעולה.כריך עוף ברביקיו מומלץ. לא אוהבת שמפנים את השולחן מייד כשהצלחת מתרוקנת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מארק - תמונה
מארק מבקר מתחיל
חבל, היה יכול להיות הרבה יותר טוב
2.3
03/03/14

אני והחברה מדי פעם מגיעים לאוסליבן. תמיד, אבל תמיד יש משהו שאינו משביע רצון. למה אנו ממשיכים לבוא לשם? מכיוון ואין באזור מודיעין פאב "נורמלי" אחר. אוסליבן מצידו מתנהג כמו מקום שהוא... מונופול האזורי, "לא דופק חשבון" לאף אחד. היו מקרים בהם בימי לחץ הזמנות המקום שלנו נעלמו. לרוב, משיבים אותנו בצפיפות - שולחן זוגי הופך לשולחן ל- 4-5 סועדים. בביקור האחרון שלנו לא היה עומס בפאב, הושיבו אותנו במקום נוח ומרווח. מה שכן, סטייק אנטריקוט שקיבלנו, היה שמן ועם אמון גידים. לא ניתן היה ללעוס אותו. סיפרנו על כך למלצר. הוא אמר שיבדוק מה ניתן לעשות, אך שחזר, לא דיבר כלל בנושא. אנחנו הבנו שהסבירו למלצר לרדת מהעניין של לרצות את הלקוחות. דבר נוסף שמאוד הפריע במהלך הערב, כנראה זה היה בגלל שלא היה עומס, המלצרים הרבים כל שנייה באו אלינו הציעו והתעקשו שנזמין צ'יסרים למיניהם. שלא הזמנו, נתנו לנו להרגיש שאנחנו לא רציניים. הערה בונה, מבחר של בירות מהחבית לא עשיר כל כך. לוקוחות שבאים בקביעות מחפשים רוצים לגוון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
החיים הטובים
4.3
25/02/14

אחלה מקום, אווירה מדהימה, עיצוב מרהיב, בניגוד לפאבים אירים אחרים, הבר הוא המוקד של המקום. כולם רוצים לשבת על הדלפק. ברמנים תותחים, והשירות מהיר. חבל רק שלא ניתן לעשן, לפחות על הבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
יוסי צברי
4.0
12/01/14

קסם של מקום!!! עובדים אדיבים ומנומסים, בשילוב של מהירות ויעילות. עוד לא סיימתי לבטא את שם הבירה והיא כבר היתה מונחת לפניי. אוכל מעולה, אווירה כיפית. חובה להגיע לביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה מבקר מתחיל
אוסליבן
4.3
30/12/13

אחלה מקום שבעולם, בעיקר בולט שירות יוצא הדופן של העובדים. מנות טובות ובירות טריות. המלצה היחידה שלי לשיפור -היא לשים כסאות בר עם משענת, בכדי שיהיה יותר נוח לשבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ציפי - תמונה
ציפי 7 ביקורות
חוות-דעת
3.5
08/12/13

אני לקוחה יוזרת לפאב,מקום מיוחד בעיצובו,המוזיקה לרוב נעימה,האוירה חו"לית,השירות אדיב. לצערי,המחירים גבוהים מידיי,הן של האוכל והן של רוב משקאות האלכוהול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פזית ומיכאל - תמונה
פזית ומיכאל מבקר מתחיל
אוסליבן מודיעין
4.5
01/11/13

אחד הפאבים הטובים! האווירה נהדרת המוסיקה מעולה!!! מבחר הבירות מצוין והאוכל טעים. בקיצור... מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה