נגישות
נגישות

סזאר - Cezar ביקורות וחוות דעת - עמוד 24

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על סזאר

 - תמונה
2 ביקורות
1.3
01/05/07

פשוט בושה וחרפה! אין לי מספיק מילים לתאר את החוויה המבזה שחווינו.הגענו ארבעה אנשים בהפסקת צהריים מהעבודה והזמנו 4 מנות סטנדרטיות. לאחר כחצי שעה הגיע המלצר ואמר שהיתה בעיה עם הבון שלנו,... הם מאוד מתנצלים והמנות בדרך. לאחר כעשרים דקות נוספות, הגיע המנהל ואמר שהם מאוד מתנצלים ונחוייב רק ב-50% מערך הארוחה, והמנות כבר ממש בדרך...ועדיין אין זכר למנות. המלצרים שעברו ושאלנו אותם מה קורה צחקו ואמרו שתיכף המנהל יגיע (שוב!), ותוך כדי המשיכו להוציא מנות לשולחנות ליד, ואפילו מנות כמו שהזמנו (שניצל).לבסוף ביקשנו חשבון (על השתיה ששתינו) ונאמר לנו שה מ נ ה ל  יבוא ויביא לנו. שוב חיכינו והמנהל לא טרח להגיע.קמנו והלכנו.בודאי שלא נחזור.המלצה חמה: אל תתקרבו לשם! מקום שמזלזל בלקוחותיו לא ראוי אף לקוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
17/04/07

בושה וחרפה. אוכל כל כך מאכזב שאין מילים. שום דבר לא שונה מג'נק פוד. לקחתי דג בורי ,זה היה משהו קשה וספוג שמן עד כדי כך, שלא מרגישים את הדג. לילד לקחתי מנת פרגית על האש, הכל היה שרוף.... הקיצר, אין מה לחפש. זו דעתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/04/07

מהטובות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
03/04/07

אני קורא את הביקורות הכתובות ואני מתפלץ!!אין שום קשר בין המקום המקסים הזה לבין מה שכותבים פה אנשים. הייתי במסעדה לפחות 3 פעמים - השירות היה מעל ומעבר בבקיאות המלצרית ובכך שלא מציקים לך,... האוכל היה טעים (פיתה סאג' טעימה בדיוק כמו שהיה כתוב ביין וגורמה ואנטריקוט שלא רואה ממטר שום נתח שאכלתי לאחרונה!) ממש לא פלצני והמחירים ממש סבירים שלא לומר נמוכים!נכון שפעם אחת חיכיתי למנות עיקריות 14 דקות אבל מכאן ועד הביקורות שאני קורא... סתם קשקושים של קנאים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
01/04/07

שמחנו לגלות שלא צריך להצפין לת"א כל פעם בשביל מסעדה טובה.הגענו פעם ראשונה עם ציפיות גבוהות והן אכן התממשו.הכל היה טעים בלי יוצא דופן!!האווירה היתה נעימה, השירות היה טוב, והמנות: קוסקוס... טלה "מדהים", מנות ראשונות מצויינות, סלטים טובים, מנות בגודל סביר ביותר, כבדי עוף + פירה נשמע פשוט אבל ממש לא... כל כך טעים וחדשני. מקום שללא ספק נחזור אליו ממש בקרוב.מיכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/03/07

היינו שתי חברות, היה מעולה וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
18/03/07

יצאנו לסזאר - פארק המדע רחובות, בעלי ואני והתאכזבנו: התפריט לא מגוון ,אין מנות מעניינות בכלל ומשעמם למי שלא בא לא בשר / צמחוניים, האוכל שהזמנתי הגיעה בצלחת עמוקה וגדולה אך בכמות מועטה,... רביולי בטטה בכמות של 5 חתיכות סך הכל. כוסות השתייה קטנות וצרות, האוירה לא נעימה כי אין פרטיות, השולחנות ממש קרובים אחד לשני, צפוף ואקוסטיקה גרועה, בקיצור רק לפלצניים שביננו זה אולי יתאים, אני ובעלי לא נאכל שם יותר. סתם לא שווה ובטח לא ליום ו' בערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/03/07

במוצ"ש היינו עם חברים והיום עם הילדים. אוכל מצוין, שירות מעולה ולא מנג'ס. אוירה נהדרת, מחירים סבירים. אהבתי שכשהמלצרית מקריאה את מנות היום שלא כתובות בתפריט, היא מציינת גם את מחירן, דבר... שלא נתקלתי בו במסעדות אחרות. מנת ילדים (שניצל צ'יפס סלט) גדולה מאוד ומספיקה לשניים.להזמין מקום מראש. יום רביעי שמונה בערב, מלא.אימצנו את המקום כמסעדת הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
07/03/07

חבר'ה, כתל אביבי מפונק להגיע לרחובות ולמצוא מקום שלוקח בקלות מקומות כמו קפה נואר - בראסרי או קופי-בר זה מה שנקרא פטה מורגנה. לכל המפונקים, לרוץ לשם מהר, לפני שיתפסו תחת ויתקלקל המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
3.3
26/02/07

חבר שלי ואני ישבנו שם בחג האהבה. בהתחלה הם לא ידעו איפה להושיב אותנו, למרות שהזמנתי מקומות, ואחר כך זה הסתדר. המנה הראשונה הגיעה בזמן, אבל אחר כך המצב רק התדרדר. למנה העיקרית חיכינו... כשעה וגם אחרי שהערנו חיכינו וכשהמנות הגיעו הן היו שרופות ובלתי אכילות. לקינוח כבר לא חיכינו. בחשבון קיבלנו זיכוי על מנת סטייק אחת. וזה עדיין היה יקר לשירות ואוכל לא טובים במיוחד. חבל, כי הביקורות נראו טובות ומזמינות, כנראה שהמקום לא בנוי לארח כל-כך הרבה אנשים באותו הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה