נגישות
נגישות

סזאר - Cezar ביקורות וחוות דעת - עמוד 19

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על סזאר

 - תמונה
5 ביקורות
2.7
23/08/08

יום שישי 19:30 המסעדה לא ממש מלאה עדיין והמארחת מושיבה את הזוג שנכנס לפנינו... רק חבל שלקח לה בערך 5 דקות לחזור ובזמן זה פשוט עמדנו בכניסה. המלצרית הייתה מאוד חביבה אך לא מקצועית. לקח... לנו מעט זמן לעיין בתפריט והיא חזרה כל 2 דקות לשאול אם כבר החלטנו. בנוסף היא לה הייתה ממש סגורה על המנות והייתה צריכה לגשת ולשאול במטבח מספר פעמים. בזמן ההגשה המגש אותו החזיקה התנגש בי מספר פעמים ואת הבירה היא כמעט ושפכה עלי. כל האמור לעיל לא הפריע נורא, סה"כ המלצרית הייתה חיננית ועם רצון טוב ולכן אפילו קיבלה טיפ מכובד. הבעייה הייתה באוכל. האוכל היה די טעים אבל צפוי ולא מה שאנחנו מצפים כאשר אנו יוצאים לאכול. המנות הראשונות היו היותר טובות (למרות שהבטטה עם הגבינות הייתה קרה וממש לא מוקרמת) אבל העיקריות היו נפילה. הסלט עם כדורי הפלפל היה פשוט ירקות חתוכים עם כדורי פלפל קטנים מונחים עליו. השניצל הוינאי (בשר עגל) היה דפוק טוב טוב ודק דק אך הטעם הדומיננטי היה של פרורי לחם מטוגנים עם זיכרון קלוש של בשר, האורז שהוגש ליד היה לא מוכן דיו, סתמי ועמוס בכורכום. לסיכום, אנחנו ממש לא מפונקים יתר על המידה והאוכל לא היה נורא אבל בהתאם לציפיות ולמחיר אני כנראה כבר לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.0
19/08/08

מקום נעים, שרות טוב, מקשיבים ללקוחות, אוכל טעים מאוד גם בצהריים וגם בערב. חבל שגילינו אותם רק עכשיו. טעים ונעים בסזאר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/08/08

ביקרנו במסעדה בעבר כמה פעמים והיה ממש מוצלח.החלטנו לחזור שוב וזה היה פשוט מעולה. שינויים מאוד מוצלחים בתפריט.קינוחים ללקק את האצבעות שינויים בעיצוב ואווירה נעימה מאוד והשירות ממש... ברמה.כנראה שעובדים שם שעות נוספות וכל הכבוד על כך אנחנו נמשיך לבוא...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
03/08/08

בימי רביעי יש הופעות ג'ז נהדרות. אני הזמנתי דג וביקשתי שיעשו לי אותו על הגריל ולא ביגון, השף הסכים מייד וקיבלתי מנה נהדרת של בס על הגריל. בן זוגי הזמין שניצל שהיה מעולה ממש. מאז אנחנו... גם לוקחים take away וגם נחזור לבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
13/07/08

חזרנו לאכול במסעדה אחרי שבפעם הקודמת נהנינו מהאוכל והאוירה אבל הפעם זו הייתה אכזבה. השירות (לצערי כמו ברוב המסעדות הארצישראליות) לא היה מקצועי כלל, ובאחת הפעמים כבר איבדנו סבלנות ואני... קמתי כדי להביא לנו תפריט כדי לבחור קינוח! מבחינת אוכל - סביר, והתוספות לעיקרי מאכזב מאוד: הפוטטו המטוגן היה מאוד מתובל וחתוך לקוביות קטנטנות והרגיש כמו חטיף בבר. האורז עם עשבי התיבול היה די פשוט, פשוט מדי כמו האורז הלבן שמכינים לילדים. ואגב, פילה עוף אמור להגיע ברצועות? לבחור קינוח לקח 20 דקות כי למלצר לקח המון זמן לגשת, ואח"כ גם לקח לו עוד זמן לברר איזה קינוחים בכלל נשארו (מה שהוא אמור להיות מעודכן בו כל הזמן).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.0
12/07/08

המקום מעוצב יפה, והאוכל (המנות די קטנות, אגב) באמת ברמה. נתתי לאוכל ציון "צפוי", אבל זה דבר טוב בביסטרו בר בסגנון ניו יורק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/06/08

הגענו בעקבות המלצות של חברים, היה מעולה סטייק סינטה מדהים. שירות טוב, עיצוב כיפי. חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
3.3
08/06/08

הלכנו לשם 8 אנשים וקבענו פחות או יותר פה אחד:האוכל:מאכזב ביותר, בסדר עד סביר מינוס. סטייק שהזמנו, היינו צריכים להחזיר כי לא היה צלוי במידה שהזמנו, רביולי לא הגיעה ברוטב שהוזמן, עוד מנה... אחת לא הגיעה עם הירקות שהיה כתוב שיש בה. מנות בהחלט מאכזבות, במיוחד ביחס למחיר שלוקחים עליהן.השירות והאוירה: חבל על הזמן. מקום מעוצב ויפה, מלצרים אדיבים במיוחד, נותנים יחס אישי ומהיר. על כול תקלה או בקשה הגיבו במהירות וכמו שמתבקש.סיכום: פער גדול בין השירות לאוכל. השירות ברמת של מסעדה ברמה גבוהה ביותר, האוכל ברמה של: אכיל- סביר, לא יותר.המלצות:שווה לבוא בשביל אוירה טובה אבל לא לצפות לאוכל ברמה גבוהה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/06/08

במיוחד התרשמנו מהשירות האישי והמקצועי, נענו לכל בקשה, ואף פיצו בקינוח (ופרח) על מנה שלא תאמה את הדרישות. בנוסף יש סשנים של ג'ז חי בימי שני בערב. תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
11/05/08

נהנינו מאוד מהבילוי האחרון שלנו בסיזר. אווירה אינטימית, שירות טוב ומנות גדולות ומשביעות והכי חשוב שהאוכל טעים. במיוחד ממליץ על סלט אבטיח (מעולה), שניצל (הכי טעים שאכלתי בשנים האחרונות)... ולקינוח כבר לא נשאר מקום אך נחזור בקרוב, מומלץ מאוד....

עוד פרטים
הוספת תגובה