נגישות
נגישות

סזאר - Cezar ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על סזאר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/05/09

מקום מספר אחת!!! פשוט הביאו את המקצוענות התל אביבית לרחובות! רק אל תתקלקלו בבקשה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/05/09

לפני שבוע וחצי בערך אחרי שניסיתי להתאושש מטראומה שעברנו במסעדה אחרת בפארק המדע בלחצים של האישה יצאנו שוב לרחובות (ולא לראשון כמו בדרך כלל..) יום שבת בצהריים שלוחן לחמישה, ארוחת ילדים... במחיר זול מאוד 43 שקלים כוללת מנ עיקרית, שתייה קלה וגלידה בסוף הארוחה. לקחנו לילדים המבורגר ושניצלונים. אני הזמנתי לזניית טלה שהייתה בסדר גמור (צריך קצת יותר רוטב בסלט שלה..) ואשתי הזמינה שניצל עגל שהיה מפתיע מאוד, הוא פשוט ענקי!! וינאי קלאסי כמו בחו"ל בשר עגל טוב, סה"כ הנזק היה 380 שקלים לפני שירות. האמת שווה את הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/05/09

היינו אני ואשתי לפני שבוע וחצי ביום שישי בערב, המקום היה מלא עד אפס מקום, קיבלנו שתייה בהמתנה.. כמה טוב שחושבים על הכל.. המנות היו מ ד ה י מ ו ת !!! רביולי ממולא בסטרקינו עם שמן זית,... ופטריות!! סינטה אנגוס 300 גר' בציר בקר וערמונים!! פשוט שווה להגיע רק בשביל המנות האלו. השירות היה בסדר גמור - מלצרית חדשה שהייתה צריכה "לבדוק" לי פעמיים עם המטבח יכול לעשות אקסטרות :)) מקום מדהים שווה כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/05/09

הגעתי למסעדה ביום לשישי שעבר למרות שכל החברים רצו ללכת למקום אחר, המקום פשוט מדהים בעיצוב שלו, חם, נעים ממש אירופאי בסגנון. אוכל טעים מאוד סה"כ סטייקים טובים וראשונות בביצוע... טוב...להזמין את ההמבורגר ספיישל!!אחזור בטוח!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/05/09

חברים,לא הרבה פעמים יוצא לי לשבת במסעדה ולהרגיש שקבלתי ערך מוסף.כלומר משהו שלא הייתי יכול לעשות גם בבית עם טיפה מאמץ. ב-CEZAR בהחלט קבלנו ערך מוסף. המנות היו מוקפדות במראה וטעימות! (שתי... מנות שיפודי שייטל,שניצל סזאר ופיש אנד צ'יפס) גם המנות הראשונות שלקחנו של פטה כבד ופוקצ'ה היו טעימות ומוקפדות. לקינוח לקחנו כנאפה. החלטנו לאתגר... והיה טעים מאד. השירות היה אדיב הקפה והמשקאות הגיעו כמו שצריך. לסיכום קבלנו חשבון מאד הוגן של 110 ש"ח לאדם. כל הכבוד שיש מסעדות כאלה גם מחוץ לתל-אביב. לכו ותהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gil - תמונה
gil מבקר מתחיל
1.3
12/04/09

האוכל לא משהו וכך גם השרות. האוכל הגיע אחרי זמן רב וקר. כשהערתי למלצרית אמרה שיש לחץ ואין מה לעשות. זה לא שרות בטח לא תמורת מחיר המנות במקום הזה. א כ ז ב ה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
28/03/09

ביקרתי ונהנתי מהמקום האווירה והשרות. האכזבה היתה מהמנה. הזמנתי שניצל עגל וינאי ואמנם המנה כביכול גדולה (שני שניצלים) אך אולי כדאי שיהיה שניצל אחדעבה יותר ועם טעם של בשר. הוא היה כל כך... דק שהרגשתי רק את הטעם של פירורי הלחם וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 8 ביקורות
4.3
21/03/09

ישבנו אתמול, שישי בשמונה בערב, והיה פשוט מ ע ו ל ה !!!פירוט : ראשית אציין שבקרנו במסעדה כבר פעמים רבות ובכל פעם אנו יוצאים באותה ההרגשה - מעולה !!. המקום היה מלא באנשים, לא היו שולחנות... ריקים ויחד עם זאת השירות היה מקצועי ומפנק !!האוכל - אכלנו סלט שורשים וערמונים שהיה מעולה. קרפצ'יו שהיה מעולה גם כן.לעיקריות אכלנו שניצל וינאי שהיה מצויין בתוספת פירה מעולה, ומנת פיש אנד צ'יפס משובחת גם כן. את הארוחה ליוו בירה לף בראון מהחבית שמוגשת קרה וטעימה, וקוקטייל "אגס רחובותי" שהיה טעים מאוד.לקינוח טרפנו וופל בלגי שעליו גלידה וקצפת - מעולה !!לסיכום, מקום מעולה שנעים מאוד וכיף לשבת בו, שירות מעולה ותפריט מנצח !! בקרנו המון ונמשיך לבקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
14/03/09

מנות ראשונות מומלצות מאד,במיוחד פטה כבד ופטריות.בעיקריות אכזבה משניצל עגל שהיה יותר ציפוי ופחות בשר,גם תפו"א הוגשו לא עשויים.סטייק הסינה היה טוב.בקינוחים - חלקם טובים כמו סורבה.אבל קרם... ברולה חלבה הוא פשוט קרם ברולה רגיל ועליו שמו חתיכונת חלבה.גם מסרקפונה ותות - שברי עוגיות "נשיקה" עליהם קצת גבינה וכמה תותים חתוכים.חבל כי יכל להיות יותר טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנה - תמונה
אילנה 2 ביקורות
4.7
21/12/08

חוויה מפנקת!!! מרגע הכניסה למסעדה, האירוח חם ונעים. האוכל... מעולה! כל מנה מוצלחת ומשובחת יותר מקודמתה. זמן רב לא חווינו שרות בסטנדרט גבוה כל כך. המלצרים היו אדיבים ומקצועיים בצורה שלא... תואמת כמעט שרות בארץ. האווירה היתה נעימה ולא הורגש כלל העומס שהיה במסעדה, התחושה הייתה כאילו אנחנו היחידים שם - שקט, רגוע וטיימינג הוצאת המנות - מושלם! תרמה רבות לאוירה המוסיקה המצויינת שנשמעה ברקע. היינו עם 2 ילדות צעירות שנהנו מאד ממנות הילדים והחזיקו מעמד 3 שעות (!) בהנאה צרופה. תודה לכל צוות המסעדה!! תודה על חוויה נפלאה!!! מיותר לציין שנחזור בכיף גדול!

עוד פרטים
הוספת תגובה