נגישות
נגישות

יוקו סושי בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על יוקו סושי בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
16/11/10

לשם אני כבר לא אחזור.ניחוח הטמפורה היה מוגזם ואולי בא לחפות על ריח אחר. המיסו היה מהול, האורז קר מידי, הדג חסר ברק, חסר טעם. לא טרי.הדבר הטוב היחיד שאפשר לומר על המקום הזה הוא שהשירות... היה מסביר פנים... והמחיר בשקלים נמוך, אבל כבר אמרו חכמים, אין ארוחות חינם, והמבין יבין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
26/07/10

הזמנתי הביתה, היה דוחה, הגיוזה הייתה סבירה, בלי רטבים. האורז המוקפץ, מפוצץ רוטב, ובלי שרימפס! והסושי דוחה, ולא מרגיש טרי. פשוט לזרוק לפח את הכסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
רובי - תמונה
רובי מבקר מתחיל
4.7
01/06/10

אחלה סושי בר לשעות ערב מאוחרות, עם אוירה פלורנטינית וסושי מצוין!! נהננו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gal.beez - תמונה
gal.beez 9 ביקורות
2.7
17/05/10

סושי טעים במחירים נוחים. מומלצת במיוחד הקומבינציה הצמחונית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
16/02/09

הזמנו והתאכזבנו.. ממש לא מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
noadanon - תמונה
noadanon 4 ביקורות
2.3
28/01/09

מקום נחמד, הסושי מאכזב ולא טעים. אמנם המחיר סביר, אבל באותו מחיר יש סושיות מתחרות שנותנות תמורה טובה יותר לכסף. אמנם המנות מוגשות בבנטו בוקס אך ההגשה די עלובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ע - תמונה
ע מבקר מתחיל
2.3
05/01/09

הזמנו take away שתי קומבינציות (1+1). הסושי היה מאכזב. האורז סתמי והמילוי עוד יותר. היה חסר את הטריות והחיות מחוייבות המציאות בסושי. אמנם מתומחר נמוך, אך התמורה בהתאם. חבל, כנראה שאין... "מתנות" חינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/12/08

הייתי המון פעמים והיה אחלה אוכל, מנות מפנקות במיוחד הסושי טוסט והכדורי שרימפס - לא כדי לפספס. תיהיו בטוחים שאני עוד אחזור. אחלה שירות ואווירה ביתית, בקיצור שווה לבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד - תמונה
אלעד מבקר מתחיל
2.7
28/04/08

כשלי ולבעלי היה "קרייבינג" לסושי באמצע חול המועד פסח, הלכנו לכאן בפעם הראשונה. אני הייתי קצת ספקנית לגבי המקום, בגלל שהוא היה כ"כ קטן (האתר שלהם ממש מטעה) והייתה ישראלית שהכינה את... הסושי. אני חייבת לומר שהסושי היה נורא טעים עם מגוון מילויים מיוחדים (נורא הופתעתי שיש שם מילוי סרטן משובח). הופעת האוכל די מרושלת, המקום קצת צפוף, אבל סך הכל סושי זה לא אמור ליהיות ארוחה של שבע מנות בקורדיליה שיושבים שעות, אז ככה שלא היה איכפת לי מהאווירה מסביב (למרות שלא היה כ"כ משהו מסביב, לא לקוחות ולא שולחנות), אם רק איכפת לכם מטעם האוכל ולא שום דבר אחר, אני ממליצה בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/09/07

אכלנו בסושיה בצהרי יום ראשון בחופשת סוכות.היה תענוג. התחלנו במרק מיסו מצויין ואח"כ הזמנו קומבינצית תל אביב וקומבינציה צמחונית - היה אחלה! פשוט כך. יחס נעים,שירות טוב,מחירים הוגנים-... בטוח שנחזור.(אפילו האורח שלנו מגרמניה התמוגג)

עוד פרטים
הוספת תגובה