נגישות
נגישות

יוקו סושי בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על יוקו סושי בר

anarchya - תמונה
anarchya מבקר מתחיל
זול, מעצבן ומאכזב.
2.3
30/09/13

היום בשעה 19:00 הזמנתי 3 רולים לעבודה בקבלה של מלון אמבסי, לצערי אתר משלוחה לא מאפשר הזמנה און ליין מהמסעדה, ולכן נאלצתי להתקשר למספר הטלפון שבאתר, רק כדי שיגידו לי שאני צריך להתקשר... לטלפון אחר כדי להזמין משלוח. דיברתי עם נציג טלפוני להזמנות ותיארתי לו את ההזמנה שהכנתי מראש באתר, הנציג כמובן לקח את הזמן שלו בנסיון למצוא על מה אני מדבר כי זו כנראה פעם ראשונה שלו על המערכת, אבל החוצפה האמיתית התחילה כשאמרתי לו שמגיע לי 15% הנחה דרך משלוחה והוא אמר לי "זה לא תקף בטלפון!", הייתי צריך להסביר לו שכתוב באתר שאפשר להזמין *רק* דרך טלפון וההנחה היא אצל הטלפן, ואז הוא השאיר אותי 5 דקות בהמתנה בזמן שהוא בדוק את זה. עשיתי את ההזמנה, ואכן היא הגיע תוך שעה כמובטח, אבל השליחה שהתקשרה אלי דרשה שאני יעזוב את העמדה שלי בקבלה וארד לרחוב לקחת ממנה את המשלוח כי "הם לא נכנסים לבתי מלון/בתי חולים/בניינים ציבוריים" ניסיתי להסביר לה שאני לא יכול לעזוב את העמדה שלי והיא לא הסכימה לשמוע. ירדתי לקחת את ההזמנה וסוף סוף רציתי להתחיל לאכול ולהירגע כשגיליתי שהאוכל טפל לחלוטין ולא מרגיש טרי בכלל, הרטבים מהולים עד לכדי נוזל מים, ואני עדיין לא בטוח שאני לא הולך להתחרט על האוכל הלילה. בקיצור... יוקו, אם לא הייתם זולים כל כך, הייתי מתפלא שאתם בכלל קיימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
יוקו סושי בר בפלורנטין
2.0
30/04/13

המנות עצמן לא היו טעימות-אכלתי שם קומבינציה צמחונית. לטעמי הרטבים במסעדה הזאת שונים בטעמם מסושיות אחרות בהן יצא לי לסעוד, בעיני יש תחושה של טעם מהול במים. אני אוהבת מאוד רטבים עם הסושי... שלי ולכן זה די פגע בחוויה שלי. בחשבון עשו טעות ואח"כ גם התבלבלו בין 2 כרטיסים וחייבו אותם הפוך בסכומים. לא היה להיט. לא נחזור לשם כמובן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dorit - תמונה
dorit מבקר מתחיל
ממש לא סושי
2.0
26/12/12

כל פעם אנחנו נותנים מחדש הזדמנות ל"סושי" הזה בפלורנטין שהכי קרוב לבית.. אחרי כל ביקור אנחנו נשבעים שלא נחזור. אחרי אתמול .. אני בטוחה שלא נחזור. סושי מפורק, אורז רגיל וממש לא אורז סושי,... כשהבענו זעזוע מהסושי שקיבלנו המלצר הלא מיומן במקום לקחת את המנה - אמר "ככה זה" .. המנות המוקפצות לא רעות, מרק המיסו תפל והשרות גרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 2 ביקורות
שירות טוב ואוכל מעולה באוירה פלורנטינית
4.3
10/07/12

הגענו בעקבות המלצה של חברה שגרה ממש ליד המקום. האוכל היה מעולה במיוחד המרק מיסו והרולים המיוחדים והשירות היה סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינב - תמונה
עינב מבקר מתחיל
אכזבה!!!
1.8
01/02/12

הזמנו היום משלוח. סוכם כי יגע תוך שעה. הגיע בפועל תוך 70 דק'. לא די בכך שההזמנה לא היתה נכונה, ברגע שהתקשרתי להסב את תשומת ליבכם לעניין קיבלתי יחס מזלז משלושה נציגים שונים שאפילו לא... ידעתי שהתחלפו בינהם. לא ייתכן שנציג שירות עונה לי "אואה... אני לא פסיכולוג שלך" - ברגע שאני אומרת לו כי אחד החברים שהזמין רול צימחוני קיבל עם דג שאליו הוא אלרגי ויכל להגיע לבי"ח אם לא היה מבחין מיד. מתחת לכל ביקורת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kobi - תמונה
kobi מבקר מתחיל
לא להתקרב!
1.5
06/12/11

ביקרתי שם אתמול לראשונה, המחירים היו לי חשודים ולצערי גיליתי שגם מה ששילמתי היה יקר מידי. שירות איטי מאוד ומתנשא "גם מבינים גדולים ממני וממך בסושי אמרו שהמיסו כאן הכי טעים... שאכלו..." סושי - פשוט לא טוב, מתפרק, חסר טעם. מיסו - לא שווה גם את הששה שקלים. סה"כ - לדעתי פשוט גרוע (לא סתם ההודעה הזאת זה הדבר הראשון שאני עושה בבוקר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
12/06/11

עובדים לחוצים, שרות חובבני שלוקח המון זמן. ולאחר מכן מקבלים מנות קטנות ביותר ולא מעניינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/04/11

אכלנו 3 חברים אחרי בילוי בפלורנטין. לא הכרנו את המקום וחשבנו שיהיה נחמד לנסות- והופתענו לטובה. מחירים שפויים לגמרי, סושי טעים ומוקפד, שירות אדיב ותחושה משפחתית ונעימה. שורה תחתונה-... סושי מעולה במחירים סבירים לגמרי. בהחלט מומלץ. אנחנו עוד נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/03/11

הזמנו אתמול סושי בת"א. ראוי לציין שאנחנו גרים ברוטשילד והסניף נמצא בפלורנטין. לא רק שחייבו אותנו ב-14 ש"ח דמי משלוח, לא רק שזכינו ביחס מזלזל מצד הטלפנית והטלפן (התקשרנו כמה פעמים במהלך... שעה וחצי איחור)- איחרו באספקת הסושי בלמעלה משעה וחצי.אחרי שיחות, צעקות ובזבוז כללי של אנרגיה ויתרנו. נסענו לרוטשילד למסעדה אחרת ובפחות מעשר דקות הכינו לנו 2 קומבינציות נהדרות וטריות. ולא, אני לא משם ואין לי מכר שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/12/10

אני מגיעה אחת לכמה שבועות לעיר מהצפון ונוהגת לאכול שם תמיד סושי.. לא תארתי לעצמי שאת הסושי הטעים הזה אני אמצא בפלורנטין! המקום שקט ונעים .. הסושי היה טעים במיוחד למרות שבהתחלה חששתי... מאיכות הדגים בגלל המחיר הזול מסתבר שהם היו טעימים מאוד ויצאתי ללא תופעות לוואי :) הנודלס גם היה ממש טעים וכמובן שנורא נעים לשבת שם מפני שהמקום מרווח ולא כמו הסושיות הצפפות במרכז העיר .. אין ספק שאחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה