נגישות
נגישות

הטרקלין - ביסטרו בשר ויין - Hatraklin Meat & Wine Bistro ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על הטרקלין - ביסטרו בשר ויין

שם - תמונה
שם 8 ביקורות
מיוחד מאד
4.8
01/09/18

אכלנו מגוון מנות אבל יש שתים שעליהן נמליץ במיוחד סינטה על אבנים רוחשות , חוויה כייפית ומהנה לצרוב לעצמך את הסינטה לפי מידת העשייה הרצויה לך. המנה הזו גדולה מאד קינוח השוקולד -... קרם שקולד חם הנמזג על כדור שוקולד וממיס אותו . היה מרשים וטעים שאר המנות היו נחמדות וטעימות אך השתיים הנ"ל היו ממש מיוחדות . המחיר לא זול , אבל בהתחשב בחוויה המיוחדת וגודל המנות - בהחלט תואם את החוויה הבנין עצמו מיוחד והשירות היה מצויין מומלץ מאד לארוחה רומנטית

עוד פרטים
הוספת תגובה
mtn-il - תמונה
mtn-il 47 ביקורות
כל כך טעים שבא שוב!
4.8
27/08/18

פעם שנייה שלנו בטרקלין, אחת המסעדות הכי טובות שאכלתי בהן, הזמנו סטייק אנטריקוט 400 גרם וכל ביס הוא חגיגה. המחיר לא זול אך בהחלט המנות שוות את הכסף. ממליץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval - תמונה
Yuval מבקר מתחיל
כגודל הציפיה, כך גודל האכזבה
2.8
27/08/18

הגענו לארוחת ערב במהלך חופשה. ציפינו לחוויה מיוחדת והתאכזבנו מאד. המקום עצמו נחמד. האוכל פחות. מקום שמנסה להציג מנות איכותיות, בפועל קיבלנו מנות בינוניות ומטה. לחם פרנה עם צלוחית חומץ... בלסמי ושמן זית-28 ש"ח. סלט ירוק וגבינת עיזים - לא משהו מיוחד. 52 ש"ח. נקניקית ( מה חשבתי לעצמי...)שרקוטייר בפורט שזיפים ללא טעם או מרקם מיוחדים מגיעה על מצע לא אכיל של בצל חיוור חצי עשוי. 48 ש"ח. "אנטריקוט מובחר מפרה שמנה" אנטרקוט 400 גרם (שהיה אמור להיות מיושן) הגיע לא מיושן, לא רך כמו שצפיתי לקבל כמו שהם מבטיחים, עשוי בצורה לא אחידה (צד אחד היה עשוי יותר מדי). עושים שם רע לבשר המקומי... מנה מרושלת ולא איכותית! 168 ש"ח. דווקא המנה של אשתי - שקיבלה יחס מזלזל מצד אחד המלצרים ("חמודה כבר דיווחו לי באוזנייה שאת צמחונית...") ניוקי תפוח אדמה ברוטב שמנת כמהין. הייתה בסדר.. לא יותר. 86 ש"ח. המלצרים מעצבנים ו"נמרחים"... כששאלנו אחרי הרבה זמן אם המנות העיקריות בדרך, קיבלנו תשובה: "קודם תסיימו את המנות הראשונות, אחר כך תקבלו את העיקריות..." מההה???? האמת היינוו בשוק... תבואו, תשאלו אם הכל בסדר, אם אפשר להמשיך, משהו.... כלום! על הקינוחים ויתרנו מראש, שילמנו (490 ש"ח כולל טיפ) ויצאנו. לסיכום- מסעדה יקרה (ידענו מראש), שירות גרוע, רוב המנות בגודל סביר, איכות נמוכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
מסעדה נעימה
3.5
26/08/18

היינו זוג לארוחת שישי בערב ובסך הכל המקום נעים ונחמד לידינו היה שולחן רועש אבל אין מה לעשות. המנות היו טעימות יש לי השגה לגבי הסטייק 400 ג' שהיה אומנם טעים אבל הבשר היה מעט קשה לא כיאה... לבשר שיושן במשך שלושה שבועות כפי שצוין בתפריט. גם מנת עוגת השוקולד היתה טעימה ובסך הכל חוויה נחמדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
חוויה
5.0
08/01/17

מסעדה מעולה באזור לילנבלום. השירות היה מדהים והמלצרית שלנו הייתה אדיבה וחמודה מאוד. לא לוחצת אבל מתעניינת. המחירים סבירים יחסית למסעדות אחרות והאוכל פשוט טעים! אווירה נעימה ושקטה. פשוט... כיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 2 ביקורות
אוכל טעים, שירות מעולה וחוויה מדהימה!
4.8
31/12/16

מסעדה מעולה! לדעתי היא אחת המסעדות הבשר הטובות שאני מכיר ושהייתי בהם. שהייתי רווק נהגתי לאכול שם עם חברים, כיום אני מגיע לשם עם חברה שלי, צמחונית! המלצרים תמיד עוזרים לנו לבחור מנות... בשבילי ובשבילה, תמיד מפנקים ומאוד מקצועיים. המנות לא קטנות, ועשויים בטיב טעם, כאשר מידות העשייה מאוד מדויקות. המחירים בהחלט יקרים יותר מהממוצע אבל אני יכול להגיד בלב שלם שאתם תרגישו שמנות שוות כל שקל! יש מסעדות שיוצאים מהם עם חשבון של 500 שייח לזוג וחושבים בדיאבד אם זה היה שווה את זה, זה לא המקרה פה, שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
מהנה מאוד.
4.8
12/04/16

ישבנו במסעדה במסגרת אירוע "ארוחה מהסרטים". קונספט ממש חביב, נהניתי מאוד. אני לא יודע מה היה המחיר כיוון שהיינו שם לרגל היומולדת שלי ואשתי לא גילתה לי מה היה המחיר. אני מנחש שסביב ה-400... ש"ח לזוג כי שמנו 50 ש"ח טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 3 ביקורות
מעולה
4.5
11/04/16

הלכנו לשם לארוחת ערב ליום הולדת. השירות היה מעולה עם הסבר על כל מנה והמלצות טובות. המנות היו פשוט מעולות כל השולחן סיים הכל ולא נשאר כלום על הצלחות, שזה דבר נדיר אצלנו שאנחנו יוצאים.... הבשרים היו פשוט מעולים, האנטריקוט היה ללא ספק הסטייק הכי טוב שאכלתי בארץ והייתי בלא מעט מסעדות בשרים. המחיר יקר אבל ללא ספק שווה את זה, בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה