נגישות
נגישות

דבלין ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על דבלין

איתן - תמונה
איתן מבקר מתחיל
4.7
10/09/06

יחס חם ואוהב מכל המלצריות הכי יפות בירושלים, מאיה יפית קרן שני שימרית דנה וההוא עם החולצה של "זהו זה", המנהלת והצלמת הדגולה ספי סופר, ולבל נשכח את הברמנים צח ואבירם ודיג'יי דידי שנותן... בראש כל יום ראשון ועושה לנו ולמלצריות שמייח. ואחרון אחרון לבעל הבית אלי (שכולם היו בניו) אוהבים ההוגרדנים הקבועים.בקיצור, תבואו בהמוניכם ותשתו גינס ותקבלו חולצה.המקום הכי טוב בעיר. ויש הוגארדן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
31/08/06

הגענו, ישבנו. עד כאן בסדר.המקום מפוצץ. כמו דגים בחבית! המלצריות משתדלות נורא והן מתוקות אבל פשוט לא עומדות בעומס.התפריט של האלכוהול מפותח יותר מרוב הברים בעיר וזה טוב אבל יש גם חסרון... והוא מתבטא בתפריט האוכל שפשוט מבזה את הנייר שעליו הוא כתוב!בפשטות - אין שם אוכל, וודאי שלא אירי.במקום היה מאוורר היטב (וזה חריג לבר) אבל בסופו של דבר המקום לוקה בהרבה בחינות ואני חושב שלא אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
24/08/06

יחס מגעיל, משפיל ומתנשא ביותר, שירות מתחת לכל ביקורת.לא מומלץ בשו פנים לבוא לשם - רק לקלקל לעצמכם את הערב. יש מספיק מקומות עם בירה טובה בירושלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/08/06

אזהרה: מסחרי!!! מסחרי!!! מסחרי!!! כל העולם ואישתו מגיעים לשם, אין יחס אישי כמו שמקובל בפאבים שמכבדים את עצמם, השירות גרוע, עמדתי 4 שעות עם כוס בירה ביד כי אין איפה לשבת ואני בחיים לא... אחזור לשם יותר. ושאני אעמוד בתור 15 דקות רק כדי להכנס לפאב??? הצחקתם אותי...וד"א הקשר בין הפאב דאבלין לפאב אירי מקרי בהחלט... הם אפילו לא מוזגים גינס כמו שצריך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
03/08/06

בתור תושבת ירושלים ותיקה שבילדותה היה במקום כשהיה קולנוע, הפכו את המקום לפאב מקסים.עוד לא ראיתי תפריט כל כך עשיר של בירות ושתייה חריפה , הבירות בעיקר מהחבית מצויינות.יש מקום לשפר קצת את... התפריט להוסיף עוד כמה מנות מענניינות, חסר פירות ים למשל ועוד כמה מנות בתפריט.אבל בסך הכל אווירה סבבה תעצמו את העיינים ואתם מרגישים בפאב באירלנד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
01/08/06

ישבתי בדבלין ירושלים מספר פעמים וכל פעם נהנתי יותר מהפעם הקודמת. אמנם נכנסנו והיה עמוס, והדורמן עשה קצת בעיות, ולקח זמן למצוא מקום לשבת בו אבל!! המארחת באמת מצאה לנו שולחן די מהר, קרן... המלצרית היפה נתנה שרות מסור, מקצועי והרגשה נינוחה, התנהגה כמו חברה והורידה איתנו צ'ייסרים (איפה בירושלים מלצריות שותות עם לקוחות??). אמנם מוסיקה טעונת שיפור אבל המקום מדהים, היחס מצויין - גם מכל שאר המלצרים שלא שירתו את השולחן הספציפי שלנו.די לקטנוניות, נראה אתכם עובדים בעומס הזה ונשארים עם חיוך.המקום מדהים, הפך להיות מוקד הבילוי שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.0
18/07/06

כמה עובדות מאוד מצערות על דבלין ירושלים: למקום אין מערכת איוורור נורמלית ובילינו שם שלוש שעות שלמות בתוך ענן של עשן סיגריות מחניק ובלתי נסבל. השירות מחפיר ובלתי מקצועי בעליל!! מלצריות... תוקפניות ולא נחמדות שנוזפות בלקוח משום שעבר שולחן מבלי ליידע אותן, שירות איטי באופן שיכול להוציא אותך מדעתך עד שמקבלים שם יחס כלשהו. רוב הבילוי רק חיפשנו מלצרית באופק שתבוא לשולחננו, המאפרה שעל שולחננו לא הוחלפה אפילו לא פעם אחת במשך כל הערב!! (ומדובר בשישה אנשים שכולם מעשנים!!), בערך 7 בקשות חוזרות ונשנות שלנו לקבלת נשנושים לשולחן כמו אלו שמוגשים בבר לא נענו בשום שלב בכל 3 השעות ששהינו שם בשל שכחת המלצרית ובנוסף לכל, לא טרחו אפילו לנקות את השולחן שבו ישבנו לאחר שישבו בו לפני, כן ובמשך כל הבילוי היו על שולחננו שאריות אוכל וכוסות ריקות שלא עלה בדעת המלצרית לפנות גם אחרי שביקשנו... במילים אחרות - פשוט מ ח פ י ר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/07/06

מקום מדהים, עם אווירה מדהימה, ממש אירלנד, ההופעה של יום שני סוף הדרך.. תמשיו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
11/07/06

מישהו יודע האם המקום כשר?

עוד פרטים
הוספת תגובה