נגישות
נגישות

דבלין ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על דבלין

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/12/09

עוד מעבודתי הכרתי את הפאב המקסים הזה כל יום חמישי ומוצ"ש זה נהפך למקום הקובע והמעודף שלי ושלנו לבילוי ליציאה לדייט לאוכל לשמחה למצב רוח מרומם טוב או סתם יציאה התאוורות מקום בילוי גם... להרבה אנשי קבע מקום על רמה ואם רמה גבוהה מאוד מאובטח ומאובזר הייטב מקום שכיף להיכנס אליו מקום מהמם שלא נמאס ממנו לעולם מקום היחיד בו הבע"ה עומד בכבודו ובעצמו ומשרת את לקוחותיו עם אוזן קשבת לצרכיהם

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר  - תמונה
עומר 3 ביקורות
2.0
09/08/09

הגענו אתמול עם שני תיירים מאוסטרליה, לפני שעה 23:00 המוסיקה הייתה מצויינת והאוירה הייתה נעימה, איך שהשעון היכה 23:00 הווליום הועלה לרמות דציבלים ששווה ל 9 בסולם ריכטר! לא היה ניתן... להוציא מילה (וישבנו 10 ס"מ אחד מהשני) ביקשנו מספר פעמים מבעל המקום להוריד קצת את הווליום ולתדהמתנו התשובה שקיבלנו היא "זה באר וככה זה באר" אנחנו לשם בחיים לא חוזרים, וחבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.4
24/05/09

אתמול בילינו עשרה חברות בדבלין המקום פשוט סוף הדרך המלצריות והברמנים פיצוץ!!! פשוט כיף לבלות,

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
03/12/08

מאוד אוהב את המקום והאוירה,בדרך כלל אנו חבורה של כעשרה איש שמגיעים ומבלים בכיף,השרות והיחס מעולה,פוקדים את המקום לפחות פעמיים בשבוע,אמש ביליתי במקום וידידתי הזמינה משקה ללא אלכוהול... הברמנית החביבה הציעה קוקטייל פסיפלורה ללא אלכוהול,בסיום הבילוי גבו ממני 45 ש"ח על כך,שאלתי מדוע אני אמור לשלם על מיץ פסיפלורה עם גריסי קרח סכום כזה וניכו מהסכום 10 ש"ח,עדיין לא מסתדר לי שאני אמור לשלם על מיץ פסיפלורה עם קרח 35 ש"ח,ההנהלה לאותו ערב צדקה בטענה שזהו קוקטייל,הצדק עמכם אך,חוכמה היא ששומרת לקוחות,חבל שאדיר רגליי מהמקום .תודה עד כה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/12/08

ממליץ, לפני שבוע ישבתי עם חברים, במקרה נקלענו באותו היום להופעה מדהימה של הרכב שנקרא "מחנה 80", היה מעולה, החברה פשוט נתנו בראש להיט אחר להיט של שנות השמונים והכל מלווה באווירה של... מסיבה! האוכל היה טעים מאוד, המקום נראה מצויין, המלצרית הייתה בסדר גמור ובסה"כ מאוד נהנינו, גם מהמקום וגם מההופעה. בטוח שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
diana - תמונה
diana 4 ביקורות
4.7
17/11/08

מקום מעולה! כל פעם שאני וחבר שלי חושבים לצאת ורוצים ללכת על בטוח, זה המקום הראשון שעובר לנו בראש ללא היסוס. ממליצה לכל אחד! פאב אירי יפיפה, אינסוף בירות מכל העולם, אווירה תענוג ופשוט... אין לי משהו שלילי שאני יכולה להגיד עליו. זה מקום מעולה לחגוג בו ארועים וסתם לצאת כדי לאוורר את הראש... המלצריות תמיד מפנקות! אולי כי זה אנחנו, תמיד נחמדים... ((: בקיצור, תהנו! (זה לא רק איחול, אני אומרת בוודאות!!!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן וניר - תמונה
קרן וניר 2 ביקורות
4.0
30/01/08

עזבו אותכם שטויות המקום מדהים האווירה מדהימה האלכוהול איכותי הבירות בכלל.. לפנים!! במיוחד הטעמים והבירה הזאת גורדון שפשוט גדולה מקום שמכבד את עצמו חיפשנו מקום לשבת ולא מצאנו כי היה... מפוצץ אבל מייד ניגש אלינו האחראי ודאג לנו למקום השירות היה אדיב למרות העומס המלצרית עשתה איתנו לחיים וצחקנו ונהננו.. אה והדיג'יי תותח על פשוט כל הכבוד תמשיכו כך....! ולכם הקוראים אל תתייחסו לביקורתיים הבכיינים...חבל לפספס מקום כזה בגללם, בכיין ישאר בכיין לא משנה מה שישארו בבית!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
30/08/07

חיובי: המקום מעוצב יפה מאוד, תפריט אלכוהול עשיר (אם כי קצת יקר). שלילי: תפריט אוכל דל ביותר (נאלצנו להזמין סנדויצים שהיו די טעימים), מלצריות חביבות סך הכל אך לא עומדות בלחץ שיש במקום... בגלל כמויות האנשים. (תביאו עוד מלצריות קמצנים). אך החיסרון האמיתי הגדול של המקום זה הווליום של מוזיקה, לא פאב אירי ולא נעליים, טראנסים ומוזיקת דאנס בווליום מחריש אוזניים (לא שמעתי את חברים שלי ואת חברה שלי שישבו בצמוד לאוזן שלי נאלצנו ממש לצעוק ועוד ישבנו די רחוק מהרמקולים), האווירה הייתה איך נאמר.. המוני בני 45+ שמתחילים עם צעירות בתחילת שנות ה20 שלהן. קשה לי מאוד להאמין שנרצה לחזור למקום שוב. חבל שלמקום עם פוטנציאל יש הנהלה כושלת שמעדיפה להפוך את המקום המושקע למועדון המפוצץ עד 0 מקום במקום לתת לאנשים שמוכנים לשלם כסף ולהנות מאווירה אחרת). דבר אחד בטוח בירושלים מקומות כאלה לא שורדים הרבה יעבור עוד זמן והמקום יתחיל לספוג הפסד אם לא ישנו את החשיבה שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/02/07

The best.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
01/12/06

ללא ספק השירות הכי גרוע שנתקלתי בו בחיי. הבירה הגיעה אחרי למעלה מ-20 דקות, אחרי 45 דקות פתאום נזכרו שהמקום שלנו שמור וביקשו שנזוז למרות שישבנו במיוחד במקום בו ניתן לראות את ההופעה שהיתה... באותו ערב. כדי לקבל כוס מים צריך לבקש לפחות 4 פעמים ואחרי הכל "טעו" בחשבון שלנו ב-120 ש"ח (מיותר לציין שלטובתם), אבל השיא אפילו לא היה השירות שאנחנו קיבלנו אלא השירות שקיבלה קבוצת תיירים יפנים שישבו לידינו. המלצרית לא הייתה מרוצה מהטיפ שהם השאירו לה וברוב חוצפתה חזרה לשולחן ודרשה מהם להוסיף עוד כסף לטיפ. ממש "הסבר פנייך לתייר".

עוד פרטים
הוספת תגובה