נגישות
נגישות

קפה ג'ו ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על קפה ג'ו

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
11/02/07

סלט הירקות בארוחת בוקר זוגית מתחת לכל ביקורת, ירקות לא טריים, כנ"ל גם סלט הטונה וממרח האבוקדו. לאחר פנייתנו לאחראי נענו בהתחמקות ותשובות שלא לעניין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/09/06

דבר אחד טוב אוכל לומר: השירות היה מהיר.אבל - אווירה של בית תמחוי.באים עם בת זוג לשתות ולאכול ולדבר ומקבלים מלצרים שמדברים לחוץ ועצבני, טריקת הצלחות והסכו"מ על השולחן, וגרירת ערימת... כיסאות ברעש איום, קלקול קיבה, ושמן קנולה בהצהרה של שמן זית.אבל אז ביקשתי שיקראו למנהל המשמרת - ומתברר שהוא זה שגרר את הכסאות. כשהתלוננתי על כך, הציע לנו באמצע הארוחה לעבור מקום וטען שזה ליד עמדת המלצרים. וחוץ מזה כמה ויכוחים במקום התנצלות מנומסת. מה פתאום הפרענו לו להזיז ציוד במחסן שלו. על טריקת הצלחות לא אמרתי למנהל כלום - נראה לי Lost Case.הגלידה וקצפת של חברתי וסלט הטונה שלי נתנו לנו כאבי בטן. למרות שלסלט היה טעם ומראה טריים.חוץ מזה - הרעש בבית הקפה הזה הוא בלתי נסבל.זו הפעם השנייה שהגעתי למקום, אחרי שנתתי לו הזדמנות שנייה. לא אגיע שוב ויותר מזה אמליץ נגד בילוי במקום - זה פשוט אנטי-בילוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/06/06

מי שמלכלך על ג'ו זה רק מקנאה עם המקום באמת היה על הפנים לא היתה לו כל כך הצלחה אני פשוט כל כך שמחה שסוף סוף פתחו בית קפה על רמה בבת-ים, והשירות ממש טוב. הקפה אין מה לדבר הכי טעים ששתיתי... ושתיתי בהרבה מקומות פשוט תענוג, לפחות פעמיים בשבוע מינימום אני שם לא מוותרת על הקפה הטעים ועל היחס החם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/06/06

מקום אחלה ברמה. כיף לשבת, אווירה נעימה, שירות טוב, אוכל טוב, אני נורא נהנית לבוא לפחות 3 פעמים בשבוע קבוע. סוף סוף יש בבת-ים בית קפה על רמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
29/10/05

ערב זועתי שיזכר לעד 29.10! הרגע חזרתי מהמקום בו רוב חברותי מבלות את לילותיהם אך מיום ליום הן מפסיקות להופיע ולסעוד במקום זה. אז ככה התחלנו את הערב בהפוך שהיה מעולה לאחר מכן ביקשנו מפית... מאחת המלצריות, אך מפית זו לא הגיעה לעולם. מנהל משמרת ראוותן שהוא הפנים של המסעדה גרם לנו לחשוב שאני סועדים במזנון זוועתי מקומי בצורת הדיבור כלפי האורחים וההתיחסות אל צוות העובדים מתחת לכל ביקורת פשוט חוסר מקצועיות שהרגשתי שיש צורך לעדכן את האתר והסועדים שבעתיד יסעדו במקום זה אך חבל שניהול "טוב" לא נכח במקום זה!

עוד פרטים
הוספת תגובה