נגישות
נגישות

קפה ג'ו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על קפה ג'ו

צביקה - תמונה
צביקה 11 ביקורות
הבינוניות במיטבה.
1.3
22/02/16

זו אינה הפעם הראשונה שלנו במקום, שהוא בסה"כ חביב, אך ברמה בינונית עם מחירים גבוהים מדי. לפחות הפעם ידענו למה לצפות (חזרנו כי זה במרחק הליכה מהבית). הגענו בערב שבת לחגוג את יום הולדתה של... אמי. אציין שהיא כן היתה מרוצה מהלזניה שהזמינה; זוגתי ואני היינו מאד לא מרוצים מה"פאד תאי". אטריות האורז עצמן היו לא מוצלחות (הירקות המוקפצים שעמן היו בסדר). בחרנו שלא להחזיר את המנה כי היינו רעבים, חכינו כבר הרבה זמן, ולא רצינו להמשיך לחכות. במהלך הארוחה יידענו את המלצר, אך לא קיבלנו תגובה כלשהי. (כשהוא שאל אם נרצה להזמין קינוח ביחד עם הזיקוק שביקשתי לכבוד אמי, שאלתיו האם הוא העביר את הביקורת; הוא בדק עם האחמ"שית, והציע 10% הנחה על הקינוח, שזה לא מספק, ולא הזמנו). כן אציין לטובה שיש כמות יפה של גליונות עיתון לקריאה. לסיכום, נשתדל לא לחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי 2 ביקורות
קפה גו
4.0
23/02/13

ישבו לארוחת ערב מוקדמת - 6 אנשים. השירות היה אדיב ומהיר. האוכל טוב. והמחירים סבירים. הייתי מוסיף קצת תאורה - המקום חשוך מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
23/02/08

הקפה מעולה, האוכל נהדר, טריות ושירות מהיר.בסה"כ המקום בסדר. אבל אי אפשר לפספס שלמקום נוצר אופי של פיק אפ בר, וזה לא ניכר רק בלקוחות, אלא גם בצוות המלצרים עצמו. לרוב קורה שאתה מזמין קפה... ומקבל יחד איתו את מס' הטלפון של המלצר/ית. חוץ מהיחס "החם" יש לציין, הכל מעולה אך עדיין טעון שיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/08/07

שלום לכל הסועדים בג'ו ולאתר שמי==ואני במקרה הטבח של קפה ג'ו ואני נורא שמח לקרוא על ביקורות כל כך נפלאות ומוצלחות על הקפה השירות ובמיוחד על האוכל , אנו במטבח מקפידים על הטריות במזון ועל... ההגיינה שזה הטופ אצלינו ועל ההשקעה במנות , את המנות אנחנו מכינים באהבה בלבד אחרת לא היו כאלה ביקורות מוצלחות עלינו. מקווים שתמשיכו לבוא כי ההשקעה היא למענכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
28/02/07

לכל המתלוננים, לקפה ג'ו בת ים יש את השירות הכי טוב, מלצרים נחמדים, מקצועיים, אדיבים וחייכנים. אני יושבת הרבה בבתי קפה ואין שירות יותר מהיר מקפה ג'ו בת ים. אין מצב שיש בעיה במנה ולא... ניגשים ומפצים את הלקוח. בקפה ג'ו בת ים לא מזלזלים באף לקוח ובטח לא במלצרים. כנראה מי שכתב את ההערה הנ"ל לא בה להנות בבית קפה בה להעביר ביקורת מרוב קינאה. אז בפעם הבאה כדאי מאוד להתמקד באוכל הטעים שיש ובטח בקפה החם/הקר.אין כמו הבעלים של קפה ג'ו בת ים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
28/02/07

אני ירושלמית, מגיעה לקפה פעמיים בשבוע ולפעמים יותר עם עוד הרבה חברים שנהנים לשבת בקפה ג'ו בת ים. הנוף מקסים, אווירה נעימה, עיצוב סוף הדרך. השירות מקצועי, מהיר, המקום נקי והאוכל טעם גן... עדן.הבעלים של קפה ג'ו בת ים נותנים את השירות הכי טוב שיש.לצערי יש אנשים עם צרות עין שלא יכולים לראות אנשים מצליחים וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/02/07

אני בתור לקוחה קבועה של קפה ג'ו, לא מבינה את התלונות שלכם ואת צרות העין הפוקדת את התגובות פה.הבית קפה מעוצב באופן מזמין וחם, השירות אדיב ואישי והמנות מזמינות וטעימות.סוף סוף פתחו מקום... איכותי בבת ים.אני ממליצה בחום להגיע ולהתרשם מהמקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
27/02/07

אם אתם רוצים להרגיש מיאמי ביץ', לטעום את השירות הצרפתי והאוכל בטעם האיטלקי, אני ממליצה לכם לשבת בקפה ג'ו בת-ים... ולהנות מכל רגע ורגע. אם זה ביום שישי שטוף שמש במרפסת מול הים או ביום... גשום באווירה חמה ובכל אירוע ושמחה. תנסו ולא תתאכזבו, במחירים נוחים ובשירות אדיב ומקצועי... אז נתראה ב-CUP OF JOE.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.0
26/02/07

בתור אחת שיושבת קבוע בקפה ג'ו אני רוצה לומר לכם שזה המקום האהוב עלי. זה נכון שלעיתים יש קצת לחץ וכנגזר מכך יש תקלות אך האוכל והקפה מעולים ורוב הזמן השירות מעולה. קראתי את התגובות על... האחראי משמרת, היתה לי בעיה עם מנה שהזמנתי ולא עברו יותר מ-2 דקות עד שהחליפו לי אותה בלי בעיה ובאדיבות. בכל מקרה אני ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
penthesi - תמונה
penthesi 2 ביקורות
2.7
20/02/07

אני באה למקום הזה הרבה ותמיד נהנת.שירות רוב הזמן טוב, אם לפעמים מלצר אחד לחוץ או לא מקצוע - קורה בכל מקום, היה פעם אחד ליותר מ-10 שהייתי שם. אוכל טוב - אני אוהבת לאכול שם, אלא כן קורה... שאין מבחר גדול של ירקות אלא תמיד טרי. קפה תמיד נהדר! אווירה נהדרת למרות שזה בבת-ים :)אני וחברים שלי מאוד אוהבים להפגש בקפה ג'ו.

עוד פרטים
הוספת תגובה