נגישות
נגישות

מקס ברנר רוטשילד - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

120 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר רוטשילד

מיכאל - תמונה
מיכאל 36 ביקורות
שייק שוקולד מ-ד-ה-י-ם!!!
4.5
22/03/15

שייק השוקולד (זה שמגיע בכוס המגניבה) זה משהו לא מהעולם הזה... בחיים לא שתיתי שייק כזה טעים ועשיר בשוקולד. בנוסף לזה לקחנו וואפל בלגי אבל הוא היה סטנדרטי כמו ביתר בתי הקפה (טעים אבל לא... מיוחד).

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
שוקולד :)
3.5
04/03/15

מקום חשוך אינטימי עם נרות רומנטי מאוד לאוהבי המתוק... לי היה קצת מתוק מדיי.. אומנם ישבתי ברוטשילד בתל אביב אבל נראה לי שווה לנסות גם את הסניף בראשל"צ. סה"כ מאוד מיוחד שהמציאו מסעדה בר... של שוקולד.. ישבתי מספר פעמים כל פעם עם מישהו אחר, ואלו בהחלט זכרונות טובים

עוד פרטים
הוספת תגובה
shulgie - תמונה
shulgie 8 ביקורות
מפגש חברות
4.3
16/01/15

שתינו משקאות שוקולד מעולים. כל אחת בחרה טעם אחר והכל היה ממש מעולה ומתוק! משקה שוקולד לוטוס - מומלץ בחום! (מהתפריט החדש של החורף)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orion - תמונה
Orion מבקר מתחיל
אכזבה ענקית
1.5
03/01/15

יצאנו לחגוג יומולדת 10 לבן שלנו. היינו 10 אנשים. השירות היה מתחת לכל ביקורת. האוכל הוגש ב-3 גלים נפרדים, כאילו היינו קבוצות נפרדות ואת הפסטות המלצר שכח להזמין לנו. האוכל של הילדים הגיע... קר. המנות היו בינוניות מינוס. הקינוחים היו לא רעים וחלקם ממש טובים. מסקנה - ללכת לאכול במקום אחר ולבוא לכאן רק לקינוח, אם בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oleg - תמונה
oleg 2 ביקורות
אכזבה
2.3
03/11/14

מזמן רציתי לבקר במסעדה הזאת.מאוד התאכזבתי.השרות על הפנים.חיכינו הרבה זמן למלצרית וגם כ-45 דקות לשניצל לילדה שבסופו של דבר הגיע שרוף וגם צ'יפס היה במצב דומה.מאוד לא ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
טעיםםם
4.0
23/08/14

קינוחים טעימים ומקוריים. כדאי מאוד! רק המחיר גבוה כדאי לקחת בחשבון

עוד פרטים
הוספת תגובה
נע נע - תמונה
נע נע 35 ביקורות
מסעדה מעולה
4.3
25/02/14

אחד המקומות האהובים עלי. המנות גדולת וטעימות להפליא. השוקולד מצויין. השירות אדיב. האזור יפה ונעים לישיבה. חבל שרק המחירים לא נוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לוטן - תמונה
לוטן 3 ביקורות
אוכל טעים-שירות חובבני
3.0
28/12/13

הזמנו מקום ל11 אנשים מראש ליום הולדת,מארחת שהתחזתה למנהלת הסניף קיבלה את פנינו,מההתחלה לא הייתה עריכה וכל הסכו"ם היה זרוק על השולחן. למרות שהגענו עם 5 ילדים- לא הביאו תפריטי ילדים-לאחר... שביקשנו,הגיע. גם בהגשת הארוחות עצמן היה חסר דברים,אצלי לא הגיעו המטבלים רק לאחר שביקשתי הביאו,לא הביאו צלחות נוספות למרות שברור שילד צריך לאכול. מפיות לא היה על השולחן-לאחר שביקשנו כן הביאו. מנה אחת הגיע לאחר שכולם כר סיימו לאכול וגם לחמים היה חסר. את הקפה שהגיע לי הגישו לשולחן עמוס בשאריות אוכל-במקום לגלות יוזמה ולפנות, וגם המים שהוגשו לא היו קרים,האוכל עצמו היה ברובו טעים אך לא כמו בסניף נמל תל אביב, המוזיקה משום מה הוגברה וההרגשה הייתה של דיסקוטק ולא של ארוחת בוקר יום הולדת עם ילדים. גם לאחר שהסברתי את הרגשתי למארחת שאמרה שהיא מנהלת(למרות שראיתי אדם נוסף שהתלבש כמו מנהל הסניף), היא תקפה אותי ואמרה לי: "השירות בסדר גמור ולא צריך סתם להתלונן".. ציפיתי שתגיד- אין בעיה,מה עוד חסר ונקבל הרגשה שבאמת אכפת לה אך כך לא היה הדבר. גם שסיימנו במקום לפנות או לשאול האם אפשר לפנות,פשוט הכל נשאר על השולחן ולא קיבלנו תפריט קינוחים וחבל כי קנינו גלידה בחוץ במקום להנות מהקינוחים של הרשת. שוב-האוכל היה מצוין אבל השירות ממש לא טוב וחייב שיפור כי אנחנו לסניף לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
הדימיון נמוג
2.8
11/10/13

אני לא יכול לשכוח את הימים הראשונים של מקס ברנר - תעוזה והתלהבות שהזכירו לי את נרגילה המיתולוגית. חבל שהדמיון התחיל להתאדות מיום שנמכרה הרשת לחברת ענק. אין חדש בתפריט וגם הטעם של פעם... נעלם לאיטו מביקור לביקור. גם למלצרים אבדה ההתלהבות

עוד פרטים
הוספת תגובה
yafit4m - תמונה
yafit4m מבקר מתחיל
היה מצויין!
4.8
05/10/13

חגגנו יום הולדת 11 לביתי עם 6 מחברותיה. המלצריות היו אדיבות וסבלניות ועזרו לבנות לבחור המתפריט, במהלך הארוחה כל בקשותיהן נענו והן נהנו מאוד מהאוכל והקינוחים. בסוף הארוחה קיבלנו עגה עם... קצפת וזיקוק. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה