נגישות
נגישות

מקס ברנר רוטשילד - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

120 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר רוטשילד

עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
כשיש מנץ' לקוקישייק
4.3
25/08/13

אין צורך להציג את מקס ברנר.. בית השוקולד הכי מפורסם בארץ.. פעם ראשונה שאני יושב בסניף ברוטשילד. נחמד למי שאוהב לראות תנועת אנשים בלתי פוסקת מולו (בניגוד לרמת החייל נניח). השירות סבבה... ביותר. ההזמנות הגיעו מהר ממש (למרות שלא הזמנו אוכל והמקום לא היה מלא). מחירים בדומה לשאר סניפי הרשת.. לא זול, אבל בשביל קוקישייק צריך לשלם..! למי שיש חשק עז לשוקולד על של סוגיו, מקס ברנר לא יאכזב.. ובטח שלא סניף רוטשילד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 8 ביקורות
אכזבה גדולה מהזלזול
1.3
06/08/13

אחרי הרבה זמן שרצינו לנסות את מקס ברנר, הגענו לשם לארוחת ערב, כשהמטרה העיקרית היא להזמין קינוחים כיפים. אני בחודש השביעי להריון, ותפריט הקינוחים המקוון גרם לי לחשקים באופן מיוחד.... הזמנו מנות עיקריות שהגיעו בדיוק שתי דקות אחרי שהזמנו אותן (המנה שלי היתה מאכזבת - שניצל עבה ויבש). ביקשנו אקסטרה לימון (כדי להתגבר על היובש של השניצל) ומים לשתיה, וקיבלנו אותם אחרי הרבה זמן המתנה. הסיבה שהיינו כל כך מאוכזבים היא דווקא הקינוחים. ביקשנו מהמלצר לדעת באילו מהקינוחים יש ביצים לא מבושלות (לנשים בהריון אסור לאכול ביצים לא מבושלות). המלצר ענה ב״אין לי מושג״. הצעתי שיישאל במטבח, אבל במקום זה הוא התחיל לאלתר ואמר שבקצפת יש ביצים לא מבושלות (שזה מקובל) והמנות שאין בהם קצפת הן רק הקרפים. שאלנו לגבי שייק שוקולד (גרניטה), והוא אמר שאין בו ביצים לא מבושלות. החלטנו להזמין שייק גרניטה שוקולד וקרפ בננה, וביקשנו מהמלצר שיוודא במטבח שאין במנות האלה ביצים לא מבושלות. המלצר חזר והכריז שהמנהל אמר שהוא לא מתחייב על כך שאין ביצים לא מבושלות באף אחד מהקינוחים מהתפריט. בילינו בהרבה מסעדות במהלך ההריון, ובאף אחת מהן לא קיבלנו תשובה כזאת. תמיד יש כמה קינוחים שאסור להזמין (מוסים למינהם, סופלה וכו׳), אבל המלצרים יודעים לומר (גם אם זה אחרי בדיקה קצרה במטבח) באילו קינוחים אין ביצים לא מבושלות. זה היה יחס מזלזל והקטנת ראש. איך זה שהוא לא יכל ״להתחייב״ לי שאין בשייק שוקולד ביצים לא מבושלות (שלא אמורות להיות בו)? הרי השייק מוכן במקום, מי שמכין אותו יודע מה הוא שם בו, ומעבר לזה רק צריך לדאוג לניקיון הבסיסי של הכלים והכוס. התגובה שקיבלנו הרגישה לנו כמו ״לכו לעזאזל״.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 18 ביקורות
העסקית ממש נחמדה
4.0
30/07/13

הזמנתי שניצל, הוא מגיע עם מנה ראשונה, לקחתי קריספי דג, שהיה חביבה, אחרי שלקחתי את החציל בטחינה שלא אהבתי ואף נחשד כמקולקל בחלק של הטחינה. בחרתי תוספת צ'יפס לשניצל וקבלתי גם לימונדה בכוס... גדולה. עלה רק 45 ש"ח. יש עסקיות בשלוש רמות מחיר וכולן כוללות פתיח ושתיה. רק עד שש בערב. החל משש אפשר להזמין ארוחות בוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
OrenG - תמונה
OrenG 18 ביקורות
בחנות השוקולד - לא מקבלים שוקולד
3.5
16/06/13

הגעתי למקס ברנר אחרי שנים שלא ישבתי שם, יום שבת בבוקר בשדרות רוטשילד. הזמנתי מנת פנקייק (47ש"ח) הכולל שתייה לבחירה. הגיעו שלושה פנקייקים קטנים ויבשים לצד כלים עם דבש, פירות, יוגורט,... גרנולה ושברי שוקולד. כשביקשתי רוטב שוקולד לפנקייק, נאמר לי שזו תוספת של 5 ש"ח. ביקשתי מהמלצרית שתיקח את הדבש ותביא במקום שוקולד - היא הסכימה, דיל מוזר. בכלל מוזר שבמקס ברנר לא מגישים שוקולד חם לצד פנקייק. חוץ מזה, הקפה היה טוב, השירותים נקיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
baayan27 - תמונה
baayan27 34 ביקורות
מקס טעים
3.3
13/04/13

אנחנו מאוד אוהבים את המקום, ישבנו והזמנו פיצה שוקולד ושייק תותים ומהפרלינים. באותו יום היה לחץ במקום ולקח כמעט שעה להזמנה להגיע. יש לציין שהתלוננו ומיד מנהלת המשמרת דאגה לפצות אותנו בכל... מיני דברים שווים מה שעשה את ההבדל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
טעים ונעים.
3.0
03/04/13

ישבתי שם כמה פעמים, ובעוד סניפים ברחבי הארץ. הכל טעים וערב לחיך, אבל הייתי ממליצה להימנע מלהזמין מילקשייק וניל עם עוגיות אוריאו מכיוון שהוא מאוד מאוד מתוק ומידי פעם העוגיות נתקעות בקש.... הרביולי שלהם טעים, האוירה במקום נעימה, המלצרים שירותיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shaked Vax - תמונה
Shaked Vax 4 ביקורות
לא כדאי בשעות העומס
2.8
17/03/13

הזמנו מקום מראש. בערב התקשרו להתלונן שלא הגענו למרות שהיינו שם והיה שולחן שמור עבורנו. קשה מאוד לתפוס מלצרים בשעות העומס. למרות שהיינו בשבת ב-13:00 בצהריים, הודיעו לנו במקום שהמסעדה... מגישה רק ארוחות בוקר עד השעה 14:00 כך שאין אפשרות להזמין את כל התפריט. השוקולד מצוין אך צריך להזהר לא להגזים :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
09/01/11

היינו בשישי בערב, שולחן קיבלנו מהר ואח"כ- לך תחפש מלצר. לבסוף הגיעה המלצרית הבלונדינית ולקחה הזמנה- אין ייעוץ אמיתי מה לקחת, העיקר שנקח והרבה. לצערי, הזמנו הרבה יותר מדי (הכל באמת נראה... מאוד טעים, אבל כמה שוקולד/ שוקו/ קצפת וכד' באמת אפשר לאכול??), שלמנו הרבה יותר מדי, כשבקשנו צלחת המלצרית הרימה את עיניה ב"נודניקים, מה עוד צלחת?!" בקיצור לצערי לא נראה לי שאתפתה לחזור שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תותית - תמונה
תותית מבקר מתחיל
3.7
25/10/10

לדודה שלי היה יום הולדת במוצ"ש הלכנו לשם ולמרות העומס...... לא חכינו הרבה השירות היה נעים במהירות.הקינוחים היו כרגיל שווים לקלוריות שאכלנו. תענוג!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galina Kiselgof - תמונה
Galina Kiselgof 19 ביקורות
4.7
29/09/10

אנחנו חוזרים למסעדה כל כמה חודשים ולא משתנה שום דבר. אוכל טעים, שירות מקצועי ומהיר, יחס מעולה. תודה לכל הצוות. ארוחת בוקר מחכים לא יותר מ-10 דקות. באף מקום אין מהירות כזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה