נגישות
נגישות

בלאק גלילות - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על בלאק גלילות

יניב - תמונה
יניב מבקר מתחיל
4.3
05/06/06

סוף הדרך, אני מת על המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
28/05/06

מכתב אישי לצחי,אתחיל ואומר כי אנחנו אוהבים בשר.סטייקים טובים ועסיסיים, תבשילים מבהילים וכמובן המבורגרים משובחים.ב-27.5.06 בשעה 19:30 הגענו אני ובת זוגי למקום ברחובות. המקום יפה... ומסודר.אבל נון מספר 1 ישבנו כ-25 דקות ואף אחד לא ניגש ושלא תבינו, המסעדה לא היתה מלאה והיו שלוש מלצריות אלא שהן עסקו בדיבורים בניקוי שולחנות ובעוד אלף מטלות.בסופו של דבר כשביקשנו אכן הגיעה מלצרית. קיבלנו תפריט והזמנו חציל בטחינה טעים מאוד, שתיה, כוס קרח והמבורגר 330 מדיום.ההמבורגר הגיע אחרי ה ר ב ה זמן ופניות למלצרית נענו באל תדאגו יהיה בסדר.הקרח עוד לא הגיע.נון 2 כשהוא הגיע הוא היה יבש עשוי מידי ומבושל כלומר בשר לבנבן וטפל. חשבנו טעות.הקרח עדיין לא הגיע.נון 3 ביקשנו להחליפו הופתענו לגלות כי ההמבורגר החדש שהגיע היה עשוי לחלוטין ושוב יותר מבושל ממטוגן.הקרח עדיין לא הגיע.טוב, בשלב זה הינו מורעבים אז אכלנו את הקציצה שילמנו ויצאנו מאוכזבים.לפני שיצאנו הקרח הגיע.חבל, אני בטוח כי זו לא היתה כוונת המשורר. אנא שפרו, ממש לא בא לנו לנסוע לתל אביב בכל פעם שאנחנו רוצים המבורגר. ונשמח לבקר שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
28/05/06

נהניתי מכל רגע. מסעדה מומלצת בחום, שירות מצויין, אוכל טעים, ממליצה בחום על מוס הפסיפלורה לקינוח - מעדן מלכים.מחירים - מפתיעים, שווה כל אגורה.בהחלט אשוב לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 11 ביקורות
3.0
17/05/06

הגענו לחגוג את יום הולדתי. בני עידכן את האחמ"שית ואת המלצריות בעניין - ולמעט מילמול מזל טוב - לא זכינו בשום התייחסות. השולחנות שלידינו קושטו בבלונים. נר/זיקוק/משקה/קינוח או כל דבר אחר... היו משדרגים את הארוחה לחגיגית יותר- לפחות מצדינו.ההמבורגרים היו מצוינים - והבשר מעולה. הצ'יפס לעומת זאת היה מתובל טוב (חריף) אבל מאוד סמרטוטי ולא פריך וקריספי. המנות היו מאד נדיבות. הקינוח - משהו עם מוס שוקולד לבן היה מאוד סתמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/04/06

א. יש במסעדה תאים אינטימיים ושקטים - דבר גאוני שאין ברוב המסעדות אם לא בכולן. שמשרות אווירה של "לבד" במסעדה - ענק (רק חסר ווילון...).ב. עוד לא מתיישבים וכבר יש 4, כן 4 מלצריות אשר... דואגות שלא תחפש עם הראש ממי להזמין.ג. האוכל נדיר וזול! לא כמו מסעדות עם עיצוב מושקע כזה, שלוקחות בממוצע לאדם 150 ש"ח לארוחה, זוג אוכל מנה ראשונה עיקרית וקינוח בכ-200 ש"ח כולל שתיה.ההמבורגר - א ג ד ה!!!מומלץ בחום. להזמין את התא!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
19/04/06

באנו אחרי סרט למסעדה הראשונה שראינו - ומאז זו המסעדה האהובה עלינו !!!המבורגר שוורץ נגר עם פטריות M צ'יפס ובירה .מדהים .למרות שקצת קשה לנשום אחרי זה :) אבל שווה .המבורגר אמיתי - בלאק !... יש צורך להעסיק עוד מלצריות!!!!!יש דבר אחד לא פייר - עם לוקחים תוספת להמבורגר 10 ש"ח זה קצת מוגזם ועם מבקשים חצי חצי לחייב 20 זה ממש חוצפה! תבואו בהמונכם 

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 10 ביקורות
4.3
09/04/06

אכלנו ארבעה צהריים נ bleak המבורגר ענק, מצויין כולל תפוחי אדמה קטנים על שיפוד יוצא מהכלל. השניצל ענק טעים ועשוי כמו שצריך. השרימפס פנקו עם ציפס, מנה מנצחת השרות זריז ואדיב המקום קצת... אפלולי המוזיקה מצויינת, לסיכום רוצו..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/03/06

בעקבות המלצה הגענו ל-black ונהנינו מכל רגע.ההתחלה לא היתה טובה - כשהזמנו מקום בטלפון המארחת התקשרה לאחר מספר שעות ושאלה למה כשהתקשרנו לא אמרנו האם אנחנו מעדיפים אזור למעשנים או לא.... כאילו שזה תפקידנו לומר ולא תפקידה לשאול כשמתקשרים...בכל אופן, הסעודה עצמה בהחלט פיצתה על כך. העיצוב האפלולי והישיבה בתא צדדי, אינטימי השרו אווירה רומנטית. מנה ראשונה של חציל עם צ'ילי מתוק וטחינת תפוזים חמה היתה מעולה ופתחה היטב את התאבון שלנו. ההמבורגרים אח"כ אפילו העלו את רמת שביעות הרצון לדרגה נוספת. המבורגרים עשויים במידה הנכונה (למרות שהמבורגר מדיום-וול היה מעט שרוף מדי בחוץ), עם צ'יפס מעולה. רק למנות אחרונות כבר לא היה לנו מקום (ככה זה כשיש עיניים גדולות).השירות היה מצוין - המנות הגיעו במהירות והמלצרית היתה קשובה ומקצועית.בסה"כ - מומלץ בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמזי - תמונה
רמזי 2 ביקורות
4.7
28/03/06

המנה הכי מפנקת ומומלצת היא שרימפ בפנקו ודורום, אהבתי מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמזי - תמונה
רמזי 2 ביקורות
4.7
28/03/06

מסעדה שחבל על הזמן.האוכל הכי טעים והשירות הכי מפנק.מסעדת גן עדן, מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה