נגישות
נגישות

בלאק גלילות - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על בלאק גלילות

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/09/06

נהניתי מאוד מהאווירה, האוכל, השירות, בקיצור מהכל.רק הערה אחת: אכלתי DURUM עוף והיה מעולה רק שהמלצרית החמודה אמרה שזה מגיע עטוף בפיתה דקה מאוד... כשהמנה הגיעה הבנתי שזו בעצם פיתה דרוזית,... אז למה לא מכניסים את זה לתוך התפריט.חוץ מזה הכל כמו שצריך, כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/08/06

הייתי במסעדה עם חבר שלי לפני כמה ימים, ואני חייבת להודות שנהננו מאוד. קודם כל אני חולת צליאק ואוכלת לחמנייה נטולת גלוטן, וכששמעתי שהמסעדה מגישה לחמניות כאלו מאוד התלהבתי.האוכל היה ממש... טעים, האווירה היתה מהנה.אני חייבת להוסיף שהמארחות היו ממש נחמדות כי כשהגענו בלי להזמין מקום המסעדה היתה מלאה אז אחרי שהמתנו כמעט חצי שעה החלטנו לשבת במעשנים ולחכות שיתפנה מקום בלא מעשנים ואז לעבור. המאחרת ניגשה אלינו ואמרה לנו שהתפנה המקום והעבירה אותנו בלי בעיה לתא. זה היחס וזה שאכפת שעשה את הערב הרבה יותר נחמד.ממליצה מאוד ובחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
21/08/06

אכלתי המבורגר עם תוספת בשם "אש ועשן" שכוללת בעצם עגבניות וחזה עוף... אז ככה לא אש ולא עשן עלה מהתוספת שהגיעה קרה לגמרי, חתיכות האווז בטעם של פסטרמה לא טרייה. בנוסף, הצ'יפס עתיר שומן ולא... טעים או עושה חשק. היחס של המלצריות היה מצויין אומנם וגם השירות מהיר ואדיב והמקום מעוצב יפה, אבל האוכל - מאכזב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
17/08/06

היה פשוט סבבה.האוכל טוב, השירות סביר מאוד ומפנק.המנות גדולות, נעימות למראה וטעימות עד מאוד.מומלץ בחום.מחיר סביר, זוג אוכל, אוכל, אוכל והמחיר לא בשמים.הערה קטנה:תפנקו את הלקוחות שלכם.... תנו קופון גם בסופי שבוע.ביי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
04/08/06

אכלנו בשבת, ההמבורגרים טובים מאוד. הצ'יפס פחות. השירות בסדר. ההתחשבות בצמחונים ראויה לשבח.הכי הכי העיצוב והאווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
04/08/06

יש לנו בעיה קלה - בן זוגי בשרוני ואני צמחונית. כבשרוני, הוא מאוד נהנה ממנות ההמבורגרים המשובחות של בלאק. אולם האופציות לצמחונים גרועות מאוד - כך שאיננו מגיעים לשם יותר. למרות שגם... לצמחונים יש חשק לעיתים לנעוץ שינים בהמבורגר טעים.לאחר ניסיון עם המבורגר בריג'יט בארדו - שמזכיר תבשיל עדשים גרוע שהטביעו אותו בבצל בכדי להסוות את הטעם. החלטתי לבוא עם בן זוגי שיהנה ולהתנסות בדברים אחרים מהתפריט.אמנם האדמה - מה היה טעים, אך זו לא ארוחה.גם סלט הפטריות והעגבניות - היה מאכזב, מלוח מאד ולא טעים. הסלט הוגש כמרק בו הרבה נוזלים, של עגבניות, פטריות ונתרן מחומץ בלסמי, ומעליו עלים ירוקים שהתעלפו מן החום של המרק. היה בלתי נסבל. עד שאדון בוקששתר לא יתפנה להאכיל את הצמחונים בחלופות טעימות אנו לא חוזרים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shay - תמונה
shay מבקר מתחיל
3.3
21/07/06

אכלנו במסעדה ביום חמישי 20.7.06 בדיוק בימי המלחמה בצפון. האוכל והשירות היו בסדר. אירחתי איתי 3 מתושבי נהריה המופגזת שבאו לתפוס מחסה במרכז. המסעדה בתור מדיניות הודיעה לי שאין שום הנחות... לתושבי הצפון וזאת בניגוד לשפע בתי העסק שראו את חשיבות מתן הנחות כחלק מההזדהות עם המצב בצפון. לשיקולכם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
עטר - תמונה
עטר מבקר מתחיל
4.3
21/07/06

הגענו בצהריים. המקום היה מלא אך לא עמוס. המארחות בכניסה היו נחמדות ותוך 3 דקות קיבלנו תא. מייד ניגשה אלינו מלצרית שהיתה נחמדה מאוד, ואף המליצה וסייעה בבחירת המנות. הזמנו שוורצנגרים. אחד... עם בטטות וחצילים והשני עם חמאת שום ופטרוזיליה. שניהם היו ממש מעולים. אפשר היה להרגיש את האיכות. בנוסף מומלץ להזמין את התפו"א בתנור ולא את הצ'יפס. הישיבה במקום נעימה והיתה הרגשת פרטיות. עם זאת היתה הרגשה שמעט מזרזים אותנו ביציאה. בגדול - מקום טוב לאכול בו, האוכל משביע והמחירים מעט גבוהים אך סבירים. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
16/07/06

שלום,אני חייב לומר שלא באתי עם ציפיות גדולות כי כולה רציתי המבורגר.קודם כל המקום מאוד חמוד ושירות ממש מהיר ונחמד, כנראה כי רוב הלקוחות באים לפני סרט וקצת לחוצים.אז זהו שההמבורגר היה... מעולה אם כי לא זול. אבל מה שהיה הכי מדהים היה הקינוחים המדהימים יש לציין!! כמו המוס חלבה שיותר דומה לקרם ברולה אבל מעולה ממש!! מומלץ בחום. כמו כן העוגת פיסטוקים פשוט יצירת מופת. לכו תנסו בכיף - שווה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
11/06/06

12 חבר'ה התכנסו לצפות בארגנטינה מביסה את חוף השנהב. קיבלנו את החדר הפרטי. היה אחלה. שירות טוב ולא טורדני.לגבי האוכל, מאכזב לאללה!!!הוזמנה מנה של קלאמרי פריך. הקלמרי הגיע עייף, ספוג... בשמן, הציפוי הפריך שלו נשר ממנו. מה עוד, שהקלמארי הוגש בקערונת על מצע של צ'יפס, מיותר לציין איך נראת המנה. שאר החברה הזמינו המבורגרים משוורצקוף ועד יוקוזונה. הביקורת הייתה דומה לזו של הקלאמרי. האוכל פשוט לא היה טוב!!!גם יקר וגם לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה