נגישות
נגישות

בלאק גלילות - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על בלאק גלילות

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/03/07

מסעדה מאוד נוחה לזוגות ולמשפחות.אוכל מעולה, והצ'יפס? טעים מאוד, חם מאוד ופריך מאוד..!מלצרים חמודים ודואגים.. השירות ממש מעולה.שווה כל שקל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
11/03/07

המבורגר אנטיריקוט מעולה - ההמבורגר הטעים שאכלתי.ולקינוח סופלה שוקולד וגלידה וניל, מעדן - הפתיע אותי יותר מההמבורגר אפילו.לא יקר, שרות טוב, אחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/03/07

חגגנו יום הולדת במסעדה בסינמה סיטי,האוכל היה טעים מאוד ,מנות גדולות ומשביעות במחירים סבירים ביותר,השירות היה מעולה ומקצועי, בקיצור נהנינו מאוד,מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי - תמונה
גילי 7 ביקורות
4.0
01/03/07

לדעתי מדובר ב"המקום" להמבורגרים, במיוחד המבורגר מבשר אנטריקוט טחון.THE BEST.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן מבקר מתחיל
3.0
21/02/07

ביקרתי רבות במסעדה ותמיד נהנתי ולכן גם חזרתי לא פעם ולא פעמיים...אך בפעם האחרונה שביקרתי, התאכזבתי נורא כשגיליתי שהחלפתם את הצ'יפס שהיה גולת הכותרת של המסעדה...אני אחזור כשהצ'יפס... יחזור...!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
15/02/07

מחירים עד השמיים ומעלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת ואיציק - תמונה
ליאת ואיציק 3 ביקורות
4.7
13/02/07

הייתי במקום גם בסינמה סיטי בהרצליה וגם ברחובות. הייתי ונהנתי מכל רגע, ואני יכולה לרשום ספר של מחמאות על המקום!האווירה נעימה וחמימה מאוד גם לעין וגם לנפש, הזמן טס שם, המקום מעוצב יפה שלא... לדבר על האוכל... ברמה בין לאומית, מוגש יפה ולעניין.התפריט מקשה על הבחירה כי הכל באמת טעים. השירות מפנק ברמות קשות.בקיצור ולעניין שווה ומחכה ללכת כבר פעם הבאה.לא תפסידו זה בטוח, ואגב המחירים סבירים ביותר למה שמוגש... ומוגש!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
27/01/07

האוכל נהדר!! טעים, לא יקר והמנות גדולות.המקום די רומנטי ומעוצב בקפידה ובטוב טעם, אם כי לפעמים יש הרגשה לחוצה מפני שהמקום ממש מלא אנשים ובדרך כלל רועש. למרות זאת כייף לשבת שם, השירות... נהדר והאווירה חמה.אני ממליצה בחום על המנה של השניצל הענק וכמו כן על העוף דורום שהוא נהדר. הקינוח הכי מיוחד בעיניי היה העוגת פיסטוק הטעימה וגם העוגת גבינה.תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת מבקר מתחיל
4.0
26/12/06

לפני הסרט החלטנו לאכול על הבר, לא מתוכנן, ללא ציפיות. הזמנתי המבורגר עם שיפודי תפוחי אדמה, דקה לפני שהמנה יצאה ראיתי לידי זוג שאכל צ'יפס, שאלתי את המלצר אם אפשר להתחרט אבל באותה שניה... המנה שלי כבר יצאה. מאחוריו עמד מנהל המשמרת שמיד ללא מילים הביא לי צלחת צ'יפס. הצ'יפס היה מדהים, אמיתי ולא צף בשמן. ההמבורגר היה בדיוק במידה ומבושל בדיוק כמו שצריך. האוכל היה טעים להפליא והשרות עוד יותר וכמובן לא חויבתי על הצ'יפס. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
23/12/06

בשבת 23/12/06 התקשרתי על מנת להזמין מקום, קיבלתי תשובה מאוד מוזרה - אין מקום עד שעה 3, לא נלקחות הזמנות בין 3 ל-5, ולכן אני מוזמן להגיע על בסיס מקום פנוי. לשאלתי מהו ההגיון נאמר לי... שבשעות הללו העומס מאוד גדול ולכן לא נלקחות הזמנות "כדי שלא יהיה בלאגן".ההגיון שבתשובות הללו נשגב לחלוטין מבינתי ואמנם רשמתי על השירות שהוא חובבני, אך למען האמת רציתי לציין שהשירות הטלפוני הוא בזיון וחבל שבגללו אמנע ככל הנראה באופן מוחלט מלהגיע למסעדתכם.תודה,גדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה