נגישות
נגישות

בלאק גלילות - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על בלאק גלילות

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
17/06/10

חגגנו יום הולדת וזו פעם ראשונה שהיינו במסעדה לאחר ששמענו המלצות חמות , היינו במתחם G בכפ"ס. מאד נהננו ולא התאכזבנו, המקום מעוצב מקסים, האוכל היה טעים לא מרקיע שחקים אך בהחלט לא מאכזב.... היתה טעות בחשבון שעליתי עליה לאחר שיצאנו מהמסעדה בדרכינו הביתה וכשבדקתי זאת מולם טלפונית מיד וללא ויכוח זיכו אותי בו במקום ואף פיצו אותי במנת קינוח על חשבונם. כול הכבוד ובעיקר בזכות זה אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
09/10/09

היה אחלה אוכל, אך גילינו שהחשבון מנופח כי מסתבר שהיינו צריכים לדעת לבד (!!!) שהתוספות של הסלט/צ'יפס ליד המנה הן בתשלום. וזה למרות שבהזמנה שואלים אותך מה תרצה ליד, מבלי לציין שהתוספת... היא בתשלום נוסף. אבל מה? מהמלצריות נמסר ש- "הם מקפידים להדגיש שהתוספות הן בתשלום, כי זה כבר לא הפעם הראשונה שזה קורה..." ואללה יופי.. נשאר טעם רע. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
30/09/09

הייתי מצפה שברמות מחירים כאלה האוכל יהיה שווה ולא תת רמה המבורגר שהוזמן med-well הגיע raw שעמד כמה דקות טובות לפני שיצא מהמטבח (הלחמניה היתה רטובה ממיצי הבשר) במילה אחת אכזבה ! לא... אחזור למסעדה הזאת ולו רק בשל התמורה הלא הולמת למחיר המאד גבוה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
25/08/09

נכנסנו למסעדה בשבת בצהריים. ביקשנו המבורגר עגל Medium. המנה יצאה ברמה אפילו לא Rare. קורה ולכן ביקשנו לשים את ההמבורגר על האש. לאחר 10! דקות המנה חזרה, אולם גם אז חלק מהמנה היה סביר... וחלק גם הוא לא מבושל דיו. הבקשה לפצותינו בכל צורה שהיא נתקלה בסירוב מוחלט בטענה שכמות הבשר שנשארה על הצלחת! לא מצדיקה לא את ההחלפה ולא את הפיצוי. לתומי חשבתי שמסעדה מעוניינת שהלקוח יהיה מרוצה, אבל כנראה שטעיתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 2 ביקורות
2.0
14/08/09

ההמבורגר מעולה!הבעיה היתה כשהחלטתי שבא לי קינוח.הזמנתי קראמבל תפוחים,לכאורה קינוח ללא סיכון-יודעים שזה יהיה טעים.אז זהו שלא,למרות המראה המגרה של המנה-טעמתי וגיליתי שזה אחד הקינוחים... העלובים,הבצק הפריך היה הכל רק לא פריך ולתפוחים עצמם היה מרקם של גרבר.לאחר ששאלתי את המלצרית האם המנה מחוממת במיקרו ונענתי שכן הבנתי מה קרה.המלצרית מצידה טענה שאין להם דרך אחרת לחמם.ואני שואלת-אז למה להגיש כזה קינוח??חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
1.3
07/07/08

מסעדה נחמדה, לא משהו להתלהב ממנו. השרות על הפנים, ממש זרקו את האוכל על השולחן. ההמבורגר לא רע אפילו די טוב, אווירה קרה ומגעילה הכל שחור ואדום, וכשהגענו לא היה כל כך נקי.לפני שאתה יושב... שם אתה צריך לעבור פרוצדורה לא ממש נעימה: אתה מחכה בערך חצי שעה עד ששתי המארחות יתאמו בינהם כמה שולחנות נשארו ורק בשביל הגימיק הם מדברות בווקי טוקי והתיאום ביניהן ממש גרוע. רק בשביל זה נשארים בחוץ עוד איזה 15-30 דקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה ופשה - תמונה
אנה ופשה 2 ביקורות
1.0
05/07/08

לא ללכת: אף פעם לא אכלתי המבורגר שצריך לחפש אותו בזכוכית מגדלת בצלחת! ושעוד עלה 38 ש''ח. זו הייתה הפעם הראשונה שלי שם, והתאכזבתי: חבל על הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
08/08/07

תתבשו לכם , פעמים ניסו לרמות עם החשבון אני למסעדה הזו לא נכנסת יותר, גם הבורגר לא משהו והציפס מלא אבל מלא בשמן, לא הייתי מתלוננת אם לא היו מנסים לגנוב!!! אותי בחשבון , ועוד פעמים, חייבו... אותי על משקה שהזמנו ולא היה במלאי וכן חוייבנו במחיר מלא כ -45 ש"ח על משקה שעלה 12 ש"ח !!! שהיה במבצע . והמלצר ברוב חוצפתו לא התנצל אפילו לסיכום - לא הצליח לכם הפעם לגנוב כ 50 שקלים תתבשו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 13 ביקורות
3.0
22/04/07

הייתי שם מוצאי שבת 21/4 עם חברתי ומאוד התאכזבנו. שמו אותנו בהתחלה בשולחן צדדי והיה די צפוף. יאמר לזכות המלצרית שהיא מהר מצאה לנו מקום נוח יותר. לדעתי המחירים שגובים שם לעומת המנות... שמוגשות הם מוגזמים. הזמנתי המבורגר של 160 גרם ולרגע היה נדמה לי שהגיעה ארוחת ילדים. הגיעה מנה עם הרבה צ'יפס בצלחת אבל עם לחמניה והמבורגר קטנים מאוד. אישית יצא לי לאכול במקומות אחרים 160 גרם שהיו קציצות יותר גדולות. המלצרית ניסתה למרוח אותי שזה בגלל הצלייה של הבשר, אבל אני לא טמבל ולא אוכל לוקשים כאלה. הרגשתי ששמו הרבה צ'יפס בצלחת כדי לטשטש את זה שההמבורגר שהגיע היה קטן מאוד. חברה שלי הזמינה שניצל עם סלט, הגיעה מנה מכובדת אבל עדיין לא מצדיקה סכום של 49 ש"ח. ציפינו שיגיע איזשהו לחם או מאפה ליד, אבל הדברים הגיעו ממש לא בנדיבות. על שתייה גובים 12 ש"ח שזה סכום מופרז מאוד. שילמנו 114 ש"ח ויצאנו מאוד מאוכזבים, ובקושי שבענו. ציפיתי מהמסעדה להרבה יותר. לשם השוואה, בשבוע שעבר השקענו סכום דומה על ארוחה במסעדה נחשבת מאוד באיזור המרכז, מסעדה שמושכת הרבה לקוחות סלבים, ובסכום דומה קיבלנו עולם ומלואו. מה אגיד לכם, התאכזבתי מאוד מהבלאק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/03/07

נתחיל בזה שהעיצוב של המקום הוא אחד העיצובים היפים ביותר שראיתי במסעדות. נמשיך במנה שהזמנתי: המבורגר טוויגי (160גרם), עם פטריות מוקפצות ציפס מטובל וקולה. ההמבורגר היה פשוט חלומי! ניהנתי... מכל שניה שאכלתי אותו (זה המנה הכי קטנה והיא היתה ענקית). והפטריות היו גם כן נפלאות, מהצ'יפס טיפה התאכזבתי אך הוא היה בסדר. (לא ממליץ לקחת את המטובל). בקיצור ההמבורגר עשה את העבודה שלו והשירות הנפלא גם הוא ופעם הבאה שאני אהיה בסינמה סיטי אני אחזור לשם. החסרון היחידי שמצאתי הוא המחיר, ההמבורגר + צ'יפס 41 שקל, פטריות מוקפצות 11 שקל, קולה 12 שקל. סה"כ 66 שקל. קצת יקר בשביל המבורגר.

עוד פרטים
הוספת תגובה