נגישות
נגישות

בלאק גלילות - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על בלאק גלילות

דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
חוויה מתקנת
4.0
04/05/15

אני רוצה לציין לטובה את בלאק רמת השרון על החוויה המתקנת שנתנו לי. לפני חודשיים היתה לי חוויה לא טובה כפי שציינתי בחוות דעת קודמת. בבלאק החליטו לפצות אותי בארוחה חינמית שזה לא ברור... מאליו. הארוחה שאכלתי ענתה על ציפיותיי. ההמבורגר היה טוב ונימוך. בת זוגי נהנתה מאוד מההמבורגר הצימחוני שלה. כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/05/2015
שמחנו לארח אותך ולשמוע שנהנית מביקורך . מקווים להמשיך ולראותך בין לקוחותינו הרבים והמרוצים . בלאק
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
מאכזב
2.0
07/12/14

ביום חמישי ב4.12.14 הלכנו 3 אנשים לאכול לפני הסרט בבלאק. הזמנתי את היוקוזונה (המבורגר 300 גרם), חבריי הזמינו כיסוני תפו"א והום פרייז עם המבורגר טלה. רציתי מידת צלייה מדיום וקיבלתי וול... דאן. ההמבורגר היה יבש ואף היה לו טעם של שרוף. חברי לעומת זאת קיבל המבורגר מדמם למרות שהזמין מדיום וול. כנראה התבלבלו בהזמנות ביננו. הכיסונים היו סתמיים בטעמם וההום פרייז שחה בשמן. המחירים בכלל לא הוגנים. בכל מסעדה סבירה ומעלה אתה יכול לקבל המבורגר עם תוספת ב50 שקלים. ההמבורגר שלי עלה 59 שקלים ללא תוספת, כך שאם אתה מזמין המבורגר+צ'יפס+שתייה אתה יכול להגיע כמעט ל100 ₪!!! בקיצור יש אופציות הרבה יותר טובות וזולות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/01/2015
צר לנו על תחושתך . נציגנו נוהגים לוודא שביעות רצון לקוח במהלך הארוחה , היה והיית מציין במעמד הביקור ניתן היה לטפל בהחלפת המנה לשביעות רצונך. בתפריט מוצעים מגוון מנות ומבצעים לאורך שעות פעילות המסעדה , כך כל לקוח יכול להרכיב הארוחה בהתאם לתקציבו וטעמו , להתראות , ג' ק
אלמוג - תמונה
אלמוג 10 ביקורות
מצויין, אבל יקר
3.8
14/10/14

נכנסנו שתי משפחות עם ילדים למסעדה בחול המועד סוכות. האווירה במקום מאוד מיוחדת ונעימה, המוסיקה לא רועשת מדי. התפריטים אלקטרונים (ipad) ונוחים לשימוש. יש עסקיות משתלמות בין 12:00 ל-17:00,... אבל המלצר לא טרח לידע אותנו שבחול המועד סוכות, העסקיות לא רלוונטיות - מעצבן. האוכל שהזמנו היה מאוד טעים. ארוחות הילדים (נחשי שניצל וצ'יפס) בגודל מתאים, אבל יקר. למבוגרים הזמנו המבורגרים שוורצנגר (טעים מאוד) ופופאי (מומלץ בחום!!). סה"כ הזמנו 3 המבורגרים, מנת עוף, שתי מנות ילדים, ציפס, בירה לף, 6 שתיה קלה, שני קינוחים ו-3 קפה. החשבון: 700 ש"ח כולל טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael 3 ביקורות
בושה וחרפה!
1.0
17/09/14

בעלי ואני הזמנו מקומות בבלייק סינמה סיטי ומההתחלה עד הסוף זו היתה חוויה לא נעימה. האוכל היה לא טעים, השירות היה צולע והשירותים היו מתחת לכל ביקורת. הערתי על מצב שירותי הנשים למארחתות... שישבו בכניסה והן בהנהון אמרו שהן יודעות שזה המצב ולא קמו לעשות כלום בנדון. אנו לא ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
טעים אבל יקר מאוד
2.8
03/07/14

אכלנו בבלאק, זוג והיה מאוד טעים, מנות יפות ונהננו מכל ביס. המחיר ממש מופקע ולדעתנו מוגזם לשלם כ 200 ש"ח על המבורגר לזוג + תוספת + מנה ראשונה אחת + קינוח אחד. אחרי הכל זה רק המבורגר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 31 ביקורות
נעים להכיר
4.0
17/04/14

הגענו אחה״צ. קיבלנו שירות נעים ומהיר. האווירה במקום כיפית. הקירות השחורים התאורה והרהיטים האדומים יוצרים אווירה מיוחדת שמנתקת אותך ממה שקורה בחוץ. ההמבורגרים והבירות (ויינשטפן) שהזמנו... היו מעולים. בקיצור נהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
מוצלח!
4.8
16/01/14

הגענו בסביבות השעה 14:30 לסניף בלאק בסינמה סיטי המארחת הושיבה אותנו בתא איפה שביקשנו. המלצר ניגש ישר ואפילו זכר אותנו מפעם קודמת, למרות שזה ממש מפתיע כי היינו רק פעם אחת נוספת לפני חודש... וקצת. המלצר היה זריז לקח את ההזמנה במהירות, ביקשנו שינסע לזרז את המנות הראשונות והוא אכן זירז. המידות עשיה של ההמבורגרים היו לתפארת, התוספות היו מעולות. באמת שהיה ביקור מוצלח. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
תענוג צרוף
4.3
10/07/13

מה שאני הכי אוהב בבלאק זו האווירה והשירות הנלווה לאוכל המצויין. המקום גדול, מעוצב יפה מאוד, עם מוסיקה טובה ואיירה כיפית. המקומות מרווחים, כיף לראות מסעדה שחשובה לה גם נוחות הסועד ולא... דחפו עוד 10 שולחנות כדי למקסם רווחים. השירות נהדר, קליל וצעיר, כיאה למקום מסוג זה. האוכל פגז. המבורגרים טובים מאוד, תוספות טעימות. הצ'יפס המתובל טעים ומגיע במנה יפה, מנת ההמבורגר של הפילה שמגיע עם שעועית ירוקה ועגבניה מפנק ביותר. מומלץ על ההמבורגר - פלפל חריף ושום. תמיד יש מה לאכול, תמיד יש מה לשתות, אווירה טובה - מה צריך עוד? לחברי מועדון יש גם הנחות וצ'ופרים (משמעותיים). המלצה שלי - לארגן 5 חבר'ה (עדיף מהמילואים), לשבת 3 שעות - לאכול, לשתות, לראות משחק טוב, ובסוף לנסות את הפונדו שוקולד הטוב שלהם. המחירים אגב לא זולים במיוחד אבל בהחלט הולמים את התמורה תודה לבלאק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 32 ביקורות
כרטיס חבר מועדון בלאק
2.3
05/05/13

בשבת 4.5.13 סעדתי במסעדת סינמה סיטי בקשתי לעצמי שתי מנות ממנת החודש שיפוד עם 5 קציצות על גבי התפריט היה כתוב 51 שקל לחבר מועדון לא צויין כיזו הטבה חד פעמית לכרטיס מכאן עוגמת הנפש והכעס... על כך שחייבו אותי על המנה השנייה מחיר מלא אם לא כתבתם תכבדו את הלקוח הקבוע ולא לתת תשובה קטנונית ולאחר יד

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר  - תמונה
תמר 10 ביקורות
בלאק רשת ההמבורגרים המוצלחת ביותר בארץ
4.5
02/03/13

אנחנו חובבי המבורגרים גדולים. ניסינו את כל הרשתות ואין בפק בעינינו שזו הרשת המוצלחת והטעימה ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה