נגישות
נגישות

אוקינאווה - Okinawa ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

78 ביקורות וחוות דעת על אוקינאווה

ירוסלב - תמונה
ירוסלב 2 ביקורות
מסעדה טובה
3.5
30/06/13

האוכל היה טעים מאוד בין הטובים שיש בארץ, גם סושי, גם טרטר וגם טמפורה. השירות קצת פושר וחסר סבלנות. המקום מעוצב יפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
סושי משובוח, שירות טעון שיפור
2.8
07/10/12

ביקרנו באוקינאווה 3 פעמים במהלך החודש האחרון וזו בהחלט אחת הסושיות הטעימות של תל אביב. המחיר אומנם גבוה מעט, אבל מנות הסושי מדויקות ומאד טעימות. מה שאכזב בכל פעם מחדש הוא השירות. מלצרים... מתנשאים שנתנו לנו הרגשה שעשו לנו טובה שבכלל הכניסו אותנו ל"מקדש" ליחידי סגולה. פעמיים מתוך שלוש עשו טעות בחשבון והתיקון נעשה ללא התנצלות וגם כטובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו מבקר מתחיל
"זה כמו הפעם הראשונה שבה אכלתי סושי אמיתי"
4.3
06/09/12

כך אמרה אישתי אחרי שאכלנו שם לראשונה, אפילו שאנחנו חובבי סושי. בהחלט סושי איכותי מחומרים איכותיים. האווירה נעימה (אם כי מעט צפוף) אפילו שישבנו כמעט לבד במסעדה. המחיר אומנם מעט גבוה... יחסית למקומות אחרים בהם אכלנו- אבל שווה את מה שמקבלים: מנות יפות, טעימות ומפתיעות. עוד נשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 28 ביקורות
מסעדת סושי מצויינת
3.8
07/06/12

זהו לא הביקור הראשון, ובוודאי לא האחרון במקום. הסושי טעים וכיף לשבת במסעדה. דבר אחד ראוי לשיפור: הזמנת מקום דרך האתר אפשרית גם בשעה 10 ו-11 בלילה אולם המסעדה שומרת מקומות רק עד השעה תשע... וחצי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן 2 ביקורות
4.3
18/09/11

הגעתי לפני מס' ימים עם בת זוגי דרך המלצה של חברים שתמיד אוכלים שם. לאחר לא מעט שנים בהם אנו אוכלים סושי בלא מעט מסעדות בת"א, אני חייב לציין שזה אחד המקומות הטובים ביותר בהם נתקלנו, הן... מבחינת שירות שהיה מקצועי ומפנק (חבל שלא נתקלים בזה יותר בת"א) והן מבחינת רמת חומרי הגלם מהם הם מכינים סושי שהיו ברמה גבוהה מאוד,במיוחד הטונה האדומה. ראוי לציין, שתפריט המשקאות שלהם רחב ביותר ,במיוחד תפריט הקוקטיילים שנתן מענה מושלם בשבילנו. ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
et - תמונה
et 18 ביקורות
1.3
14/05/11

הזמנתי סושי שהיה משעמם ותפל. במיוחד נגירי דניס שהושלך אחר כבוד לפח. המלצרית שדיברה כאילו היא חברה ואיימה גם לשפוך עלינו סויה כי זה יורד בכביסה, מניסיונה האישי. לא שווה את הנסיעה והחיפוש... לחניה, ובטח שלא שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/04/11

מקום מדליק,אווירה חמה, הגענו עם המבצע של הקופונים והמסקנה היא שזה ללא ספק המסעדה הטובה ביותר שביקרנו בה עם קופונים בשנה האחרונה (ותאמינו לי קניתי כבר לא מעט קופונים למסעדות בת"א). מקווה... שהם יעשו שוב קופון .....וגם אם לא נחזור בטוח ..... עשינו like בפייסבוק כך שנוכל להנות מההטבות שלהם...ממליץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/03/11

מומלץ בחום לכל מי שמחפש מקום אינטימי ונעים עם מוזיקה טובה ואוכל מעולה,להעביר בו ערב. נהנתי שם מאוד ואין ספק שאחזור שוב שייצא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 7 ביקורות
2.0
05/03/11

פשוט אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יריב - תמונה
יריב 5 ביקורות
4.0
27/02/11

הגענו, חמישה אנשים לחגוג יום הולדת. השולחן שהזמנו חיכה לנו בדיוק בזמן והמלצר היה אדיב ויעיל. האוכל היה טעים והאווירה חמימה ולא מלחיצה. הגענו רק בזכות מבצע השוברים של אחת מהחברות... המשווקות שוברים בחצי המחיר, אחרת לא היינו מגיעים ונראה שללא מבצע נוסף גם לא נחזור. האוכל כאמור טעים ומעניין אבל יקר למדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה