נגישות
נגישות

אוקינאווה - Okinawa ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

78 ביקורות וחוות דעת על אוקינאווה

Amir - תמונה
Amir מבקר מתחיל
מצוין
5.0
01/10/18

אכלנו היום אשתי ואני במסעדה , אווירה נעימה ,סושי טעים ומנת דג מעולה .היה מעולה האוכל טעים השירות נעים ומעולה מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 17 ביקורות
חוויה יפנית בתל אביב
4.3
16/08/18

הזמנתי ארוחה עסקית בתעריף הזול. למנה ראשונה בחרתי מרק אגדאשי טופו ולמנה עיקרית לחמניות מאודות עם נתחי דג לבן. המנות היו טעימות ומשביעות. לקינוח (הכלול במחיר) קיבלתי כדור גלידת סורבה... פסיפלורה וכוס תה ירוק יסמין. כללית נהניתי מאוד ואחזור לשם בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 14 ביקורות
סושיה רומנטית במיקום מעולה
5.0
17/04/18

לאכול סושי מעולה באווירה רגועה ורומנטית האוכל הגיע מהר התפריט מגוון ולא יקר במיוחד מומלץ להחנות בחניון התחנה וללכת 5 דקות ברגל

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
עסקית טעימה!! לא לוותר על הסלט אצות
4.5
03/05/17

לקחתי עסקית בטייק אווי והייתי ממש מרוצה! 2 רולים של סושי - אחד צמחוני ואחד עם דג (לקחתי שיטאקי וסלמון אבוקדו) שהיו ממש מוצלחים וטריים. אבל השוס בארוחה היה דווקא המנה הראשונה (בתוספת של... 5 שקלים שהיו שווים את זה מאוד) - סלט אצות עם פטריות ורוטב ממש טעים על בסיס שמן שומשום וסויה שהיה גדול, משביע וממש טעים - הסושי התלווה לזה בצורה טובה אחזור בקרוב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
מסעדת הסושי הטובה שהכרנו
5.0
18/03/17

פלטות סושי מדהימותתתתתתת, מאחר ואנו סועדים המון במסעדות בהחלט יש לי למה להשוות, כאן זה הסושי המנצח, הכי טוב שאכלנו עד היום, שילוב הטעמים המקוריים יוצרים חגיגה קולינרית בחיך, אפילו הסושי... הצמחוני הפתיע בענק, הפלטות התחסלו כלא היו תוך מספר דקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
טעים אך שרות לא מוצלח
2.5
03/11/16

זוהי מסעדת הסושי היחידה שקרובה אלינו למשרד ולכן כשרוצים סושי מגיעים לשם... הסושי טעים אך השרות בעייתי. לאכול צהרים משמעותו להגיע לשעה וחצי כי שעה+- עד שתצא לך המנה (וכמובן שלא תאכל יחד... עם השותפים שלך לארוחה כי כל מה יוצאת בזמן אחר) חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
batelias - תמונה
batelias מבקר מתחיל
שירות לקוחות מזלזל בכל קנה מידה אפשרי
3.0
06/12/15

תאריך ה 5.11 בשעה 19:44 ביצעתי הזמנת משלוח מהמסעדה לרמת גן דרך האתר. כעבור 20 דקות מרגע אישור הקבלה במיל התקבל מספר טלפון מהמסעדה בו נאמר לי שזמן ההמתנה למשלוח הוא 90 דקות. כשניסיתי... לטעון על כך שההזמנה בוצעה לפני כ 20 דקות ולכן מן ההמתנה אמור להיות 90 דקות מרגע ההזמנה ולא מרגע קבלת השיחה, נאמר לי שעקב תקלה ההזמנה התקבלה רק עכשיו וזה יקח 90 דקות. הסכמתי והשיחה הסתיימה. שעה ו 40 דקות לאחר השיחה, המשלוח עדיין לא הגיע, ולכן התקשרתי למסעדה לברר (השעה כבר 21:50), ובמסעדה נאמר לי על ידי נציג השירות במילים האלו "אם את רוצה, המשלוח יכול להגיע תוך 50 דקות". המומה, עניתי "סליחה??, אני ממתינה כבר קרוב לשעתיים". שוב, הוסבר לי כי הייתה תקלה, ושהמשלוח עוד לא יצא מהמסעדה, ואם אני רוצה יכולים להוציא אותו עכשיו וזה ייקח עוד 50 דקות. כלומר, משלוח שבוצע בשעה 19:44 בערב, יגיע במקרה הטוב ב 22:40". שלוש שעות לאחר ביצוע ההזמנה... רעבה וכעוסה, ביקשתי לבטל את ההזמנה ולדבר עם אחראי. אף אחראי לא הסכים לדבר איתי מכיוון שהם כולם היו נורא עסוקים והבטיחו לחזור אליי למחרת בהקדם (אני עדיין מחכה). שום פיצוי, שום סליחה.. הדבר היחידי שנאמר שוב ושוב זה "הייתה תקלה, ואין מה לעשות". כמובן שלהזמין משלוח ממקום אחר כבר היה מאוחר מידיי... וכמובן שלא היה לי מה לאכול באותו הערב. מקומם ומרגיז ובלתי נסלח. ככשאלתי למה אף אחד לא התקשר להודיע לי על הכביכול תקלה, נאמר לי ש"יש הרבה לקוחות להתקשר אליהם ואי אפשר להתקשר לכולם". אוקי, אז בואו ניתן לכולם לחכות פשוט למשלוח שלא מתכוון להגיע, במקום לאפשר להם לבטל ולהזמין ממקום אחר, שלא מזלזל ומטעה את הלקוחות שלו. מקום שמנוהל בצורה כזו, לא ראוי לשרת לקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
קצת מאכזב
3.5
03/03/14

שמעתי על ה-okinawa דברים טובים כבר לפני הרבה זמן ורק עכשיו יצא לנו לאכול שם. ניצלנו הזדמנות שהיה קופון. די התאכזבתי. ציפיתי לסושי מעולה אבל הוא היה בסדר ולא יותר מזה. האווירה הצפופה... נעימה ונחמדה. מתאים לזוג ולא יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל קלטי - תמונה
דניאל קלטי 13 ביקורות
מבחר יפה של משקאות, שירות מעולה ונחמד
4.3
18/12/13

בפעם הראשונה, ביקרתי באוקינאווה, נווה-צדק לפני שנתיים בדיוק ונהניתי מאד. לשמחתי, כאז כן עתה, השירות מעולה וחביב והמשקאות טובים ובמבחר גדול... לחובבי-האלכוהול, מובטחת הנאה גדולה. מן... הדברים הבודדים, ששווה להגיע לנווה-צדק בשבילם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמנון - תמונה
אמנון 16 ביקורות
ספונטני וטעים
4.3
08/07/13

במסגרת טיול ערב רגלי בשכונת נווה צדק, עצרנו ליד המסעדה ושאלנו למקום פנוי באופן ספונטני. לשמחתינו היה מקום ואף נעים מאוד, שצופה אל הרחוב. מכיוון שבאנו רק לנשנוש קטן לא הזמנו הרבה, אך כל... מה שהגיע היה טעים מאוד. בייחוד אהבנו את הפרודוקטים הטריים שמורגשים היטב במנת הסושי סלמון סנדוויץ והנודלס. פעם הבאה נבוא לארוחה יותר רצינית. מעבר לזה האוירה מצויינת והמוזיקה מדוייקת ולא רועשת בשום צורה שתפריע לאוירה האירופאית כפרית שנחה לה על רחוב שבזי בנווה צדק.

עוד פרטים
הוספת תגובה