נגישות
נגישות

רוסטיקו - RUSTICO ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

213 ביקורות וחוות דעת על רוסטיקו

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
31/03/06

אני וחברתי הגענו למסעדה בעקבות כתבה בעתיון "טיים אוט". כאשר נכנסו המסעדה הייתה מלאה (לא כזה מפתיע כאשר יש בכל המסעדה 8 שולחנות). אמנם באנו ללא הזמנה, אולם המארח/ אחראי משמרת לא כך כך... ידע איך ומה לעשות איתנו. בתחילה הוא אמר שעלול לקחת שעה ולבסוף חיכינו כ-15 דקות. המשכנו להתאכזב כאשר הושיבו אותנו על שולחן מטונף עם שאריות אוכל. בנוסף, המלצר ה"סחבק" שלנו לא הפסיק לקרוא לי "אחי" (אני שונא את זה!). הוא לא הפסיק לגרום לנו להרגיש כמו קמצנים כאשר לא הזמנו מנה ראשונה (מה לעשות שלא באנו הכי ראבים שבעולם). אני לא מבין איך אנשים רושמים שהשרות היה טוב?! בנוסף, השירות היה איטי מאד. קיבלנו את העיקריות אחרי 50 דקות וללא שום התנצלות. כל ההתנהלות של המסעדה פשוט נוראית. בנוסף, אין אזור ללא אישון ובמקום לנשום אוויר צח בין ביס לביס, עישנתי ביחד עם השולחן שלידי. אמנם האוכל היה טעים, אבל השרות הנורא התעלה עליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hhj וgik - תמונה
hhj וgik מבקר מתחיל
3.3
31/03/06

שרות הכי חובבני וגרוע שיצא לקבל אי פעם!!! רואים שיש להם עוד הרבה מה ללמוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/03/06

באנו לאכול ארוחה עסקית בעקבות המלצות ומצאנו את עצמנו לא מפסיקים לאכול מנות מיוחדות. המלצר המליץ על ריזוטו פטריות, את הטעם אני לא יכול להסביר פשוט מדהים ורק 38 שקל. ערב לפניכן שילמנו 75... שקלים וזה אפילו לא התקרב לטעם של רוסטיקו, פיצה עם סלמי דקה, פשוט תענוג לחיך ולבסוף כדור גלידה עם שוט של אספרסו פשוט וטוב.השירות בסדר גמור, רואים שיש דגש ברוסטיקו לגבי הדברים הקטנים.מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
30/03/06

אתמול בערב ביקרנו אני וחברי ברוסטיקו אחרי אין ספור המלצות של חברים. אנחנו כחובבים של מסעדה אחרת שחשבנו שאין כמו הפיצה שלהם, הבנו שהגענו למקום הנכון. איזה פיצות, דקות דקות, החומרי גלם... פשוט הכי טובים שאכלנו, פיצה טארטופו. הבר שלהם פשוט כייף, ג'יפסי קינגס ברקע, קוקטייל וכוס יין והכל ב-100 שקלים והאוירה על חשבון הבית, פשוט כייף, איטליה בישראל. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/03/06

ביקרנו ברוסטיקו ביום שלישי האחרון. באנו, המקום היה מפוצץ באנשים, קיבלו אותנו יפה מאוד וביקשו שנמתין עד שיתפנה מקום. כשזה כבר קרה התחילה לנו החגיגה האמיתית. הילדים לא יכלו להפסיק לאכול... מהפיצה וזה נדיר שילדים יושבים בשקט ואוכלים. אני ובעלי חלקנו לזניה מצוינת ומנה של בשר. אם אני לא טועה נקראת טליטה אל רוקולה. הכל היה נהדר, השירות מצוין, למנה אחרונה לקחנו את הלחם היטלקי עם גבינת מסקרופונה ונוטלה, פשוט מדהים ואפילו לקחנו אחד הביתה. בקיצור רוסטיקו מקום חדש עם המון מקום להפתעות.פשוט כיף אחד גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
25/03/06

באנו במקרה דרך האתר וביקורות מהאתר, חשבנו לבוא קטנים ולצאת גדולים אבל נשארנו קטנים לצערי. אוכל תפל בלי שום טעם ייחודי, ההמלצה של המלצרית טובה בשביל המלצרית, האקוסטיקה של המקום נוראית,... רועשת מידי וחבל כי המקום מעוצב יפה ובטוב טעם. המחירים בסדר אבל כנראה שמה שעולה בזול גם טעים בזול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
13/03/06

אני וחברי היינו ביום א' כשהיה שיעור שהעביר השף אין לי מילים לתאר את האווירה והמקצועיות שהמקום משדר, היה פשוט כיף לקחת חלק מהמקום המקום הזה, כמובן שהדיבור על האוכל והריחות המעולים שהיו... במקום עוררו את תאבוננו ולקחנו פיצה פטריות שהיתה חגיגה לחך, ופסטה בולונז מעולה ועוד קינוח המחירים מעולים בקיצור. תלכו, תטעמו, תהנו ותכתבו איך היה.טל דפני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenavn - תמונה
orenavn 8 ביקורות
3.7
21/02/06

ביסטרו-בר חדש המציע ארוחה איכותית וזולה. מקום נחמד במיוחד הישיבה על הבר. יש לשנות את התפריט כך שיכיל את יין 2004 ולא 2003 שאזל.מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/02/06

באנו לחגיגה משפחתית עם ארבעה ילדים!ההפתעה הגדולה שלנו היא מהתמוגגות הילדים מכל המנות!ולא היה שם שניצל וציפס וגם לא המבורגר.היחס אדיב וסבלני ומעל לכל שפע הטעמים והמקצועיות - אין... מילים!תודה לכם נבוא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.3
30/01/06

פסטות מצוינות, שרות לבבי, מחירים הוגנים - בהחלט ראוי לביקור נוסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה