נגישות
נגישות

לחמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על לחמים

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
05/12/08

לא סתם קוראים להם לחמים הלחמים שלהם פשוט טעימים ומדהימים כבר עכשיו התחילו למכור סופגניות והסופגניות האפויות פשוט מדהימות ממליצה בחום למי שמגיע לת"א להיכנס לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אתי - תמונה
אתי מבקר מתחיל
4.0
05/12/08

ביקרנו אתמול במאפית לחמים. הסופגניות האפויות נהדרות. עוגיות הבית האפויות במרציפן וקונפיטורה כל כך טעימות. קנינו גם לחמים הביתה ומה שהיה מיועד להקפאה היה... על בצק העלים עשוי בחמאה של... המקום כבר נכתב רבות אבל טעמנו גם את המיני קרם שניט שעשוי מבצק עלים אפוי עם הקפה וזה היה כל כך מקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
05/12/08

מקלות הזיתים, מקלות הגבינה, לחמי השיפון לסוגיהם הם אלה שעושים לנו את סוף השבוע. הוסיפו לזה חמאה וגבינות (אפשר לקנות בסניף טיב טעם הסמוך) ואתם נמצאים פשוט בגן עדן. למי שבא רק לשבת מומלץ... בחום על סנדביץ ביס בלחם - פשוט תענוג. ולא אמרתי עדין כלום על העוגות, בשבוע שעבר קניתי את הלימון החדשה - מצויינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
04/12/08

למזלי אני גרה רחוק - אחרת ? אבוי למותניים שלי ! אז מידי פעם מגיעים לשבת לשתות קפה עשוי טוב ולאכול איזה סנדביץ עסיסי איזה בורקס ערמומי (הוא מגיע הפלא ופלא בלי הצרבת) ולפחות טארט אחד... .... מתחלקים בקראסון שקדים ואורזים שניים, עוגת גבינה ושוקולד לילדים, לחמים - לא פחות משניים - פרוסים וארוזים להקפאה, ואם לא אכלנו ארוחת בוקר אז איזה מבחר עוגיות ... כשעושים חשבון ליד הדלפק מוסיפים גם עוגת שמריפ פרג או קרנץ שוקולד. אנחנו יודעים מה אנחנו אוהבים - ושמות המאפים מתגלגלים על לשון כאילו שיש לנו מניות במקום... כה לחי ! תענוג!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/12/08

אהבתי מאד את החידושים השנה. עוגת הלימון מעולה, הסופגניות האפויות מדהימות, לחמי השיפון החדשים מצויינים אם כי קצת לחים לטעמי אבל אשתי מתה עליהם. תמשיכו לחדש לנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
13/11/08

ביקרנו במקום אנחנו לא נפלנו מהלחמים, הלחמים ממש לא טעימים ספוגים עד תפלים יש מקומות טובים יותר ללחם,קנינו כמה עוגות שהטעם השולט חמאה ממש לא טעים חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/08/08

אני כבר מתה לראות במה יפתיעו בראש השנה. בשנה הקודמת הם הפתיעו עם עוגות דבש לא מההעולם הזה. והאוירה במסעדה היתה מהממת. בבקשה תעשו עוטד פעם את החלות חרס המדהימות שלכם. (הבטחנו כבר לכל... המשפחה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
30/06/08

אני מקווה שאורי מ"לחמים" ישים לב להערה הבאה: אני לקוח ותיק של לחמים, שהיא אחת המאפיות הטובות בישראל, אם לא הטובה בהן. מספר פעמים בשבוע אני קונה שם - אבל בשבועות האחרונים אני פשוט לא... יכול להכנס ואפילו לא לעבור ליד המאפיה. כל בוקר יושב שם מישהו עם כוס קפה וסיגר "ריחני" (אני בטוח שאתה מיודע לכך), והורס כל חלקה טובה. הריח משתלט לא רק על המעבר (ביחוד עכשיו, כשהשיפוצים מגבילים את המקום) אלא חודר גם פנימה. אני - ואני מאמין שגם אחרים כמותי - פשוט לא יכולים להיות שם. וכן, גם אחרי שהאיש עם הסיגר הולך, סוף סוף, לדרכו, הריח נשאר אחריו. זה ה"מותר" של הסיגר על הסיגריה - חוסר ההתחשבות הוא מובנה ונשאר זמן רב. אורי, הפסדת לקוח טוב - אנא, עשה משהו. התרעתי על כך מספר פעמים באזני הצוות, ולא נעשה דבר. אני בטוח שאפשר לעשות משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.7
21/05/08

חז"לנו אמרו כי שם טוב, טוב משמן טוב. אז...לקחנו לחמים בעבר ונהנו.אתמול רצינו להגיע לקפה וסלט.התקשרנו, הזמנו מקום ו... הגענו למקום שרוצה גם להגיש קפה, כריכים וסלט ללא טבח.שהלך הביתה... והמטבח סגור (לאחר וידוא טלפוני), המלצרית הציעה כי היא תכין סלט אישי ותגיש כריך מוכן (מבין כ-4 שנותרו לה).לא טעמנו והלכנו. מאכזב. לספר סיפורים ולא לקיים.כאמור שם המקום הוא המניע ולא היחס או השירות, על האוכל קשה לדבר כי לא טעמנו.אייל

עוד פרטים
הוספת תגובה
yizhar - תמונה
yizhar 7 ביקורות
3.7
06/04/08

ככל הנראה המאפייה הטובה בארץ כיום. לאופה יש פשוט ידי זהב. כל מה שקשור לפחמימות (מתוק ולא מתוק) פשוט ללא תחרות. בנוסף: סלטים טובים ומפתיעים בהקפדה על איכות המרכיבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה