נגישות
נגישות

לחמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על לחמים

שלומית - תמונה
שלומית מבקר מתחיל
טובה מאוד
3.5
25/06/17

לפני כשנתיים קניתי המון מאחר והשתלטתי האזור. השבוע הגעתי לאחר הצגה בהבימה קניתי מאפים רבים לשבת. הכל היה טעים והזכיר טעם של פעם מלבד עוגת השטרוייזל עם הריקוטה. הבצק למטה היה מלא גושים.... ריקוטה בעובי 2 ממ . ולמעלה שטרוייזל בשכבה עבה. ממש לא טעים ולא יאה לרשת כה מובחרת. לתשומת ליבכם. המחירים סבירים והאווירה טובה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 61 ביקורות
מעולה לבראנץ׳
4.0
06/03/17

תמיד מחכה לחזור לשם בזכות המאפים הטריים, יש גם קינוחים מצויינים. נעים לשבת שם אבל חבל שאי אפשר להזמין מקום מראש כי יש שעות עמוסות שבהן נאלצים להמתין הרבה זמן לשולחן שיתפנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshic - תמונה
Moshic מבקר מתחיל
שרות גרוע
1.0
29/06/15

פעם שניה שאני מגיע למקום ולא קונה , שרות גרוע , עובדים עומדים מאחורי הדלפק ולא נותנים שרות כמו שצריך *אין לחמניות

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 11 ביקורות
טעים
3.5
16/12/14

אנחנו בדרך כלל יושבים שם במהלך הלילה כשהאזור שקט ואין כמעט אנשים, במהלך היום אין חנייה והרעש מהכביש הורג. כיאה למאפייה הכל מוגש חם וטרי. סנדוויץ סלט ביצים מצויין ועוגת שוקלד בננה ללא... מתחרים. מבחר ענק וטעים של מאפים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
wrdana - תמונה
wrdana 22 ביקורות
מוצלח מאוד
4.3
01/09/13

באנו שלושה, שני אוכלים ואחד שרצה רק קפה ומאפה. אכלנו שתי מנות קיש שונות. הגבינות היו נהדרות, הבצק פריך בדיוק במידה הנכונה והסלט חביב ומגוון. והמחיר זול! היום כמעט שלא ניתן למצוא קיש... בגודל הזה במחיר כ"כ נמוך (38 ש"ח). הדבר השלילי היחיד שמצאתי היה העומס בפנים - לא מקום להתבודד בו בגלל ההמולה של הקונים במאפיה. נבוא שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
זה מניו יורק....
4.0
14/03/13

טוב אחרי שהעוגת שמרים שוקולד זכתה לפרס בסניף החדש והמצליח שלהם בניו יורק הייתי חייב לחזור לקנות שם. פוקצ'ת הפיצוחים שלהם שהזמנתי לא איכזבה והשאירה הרגשה נעימה ומלוחה בפה. עוד נכס תל... אביבי

עוד פרטים
הוספת תגובה
שילה - תמונה
שילה 60 ביקורות
לא נעים לשבת
2.0
01/01/13

לא נעים לשבת שם לאכול מרגיש כמו פונדק זול המוצרים טעימים אבל מאוד לא אסתטי שהכל במגשים וכולם עוברים ליד המוצרים פשוט לא נעים הכל פתוח, רק חלק מהדברים סגורים הרמטית

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
טעיםםםםםםםםםם
5.0
08/11/12

לחמים לטעמי הוא אחד מבתי קפה הטעימים בתל אביב (אם מתייחסים אליו בתור בית קפה ולא רק מאפיה). היום ישבנו במקום ונהננו מפסטיבל הכריכים. אני אכלתי את כריך מקל זיתים קשקבל ובן זוגי - כריך... מטיאס. שניהם היו מאד מאד טעימים, מחירים נעו סביב 20 שקלים שזה די סביר ומה שיותר חשוב, ניכר כי חומרי הגלם היו טריים ביותר ומשובחים ביותר. חבל שפסטיבל נמשך שבוע בלבד ולא נספיק לטעום את כל הכריכים שנראים נהדר. אבל גם התפריט הקבוע מאד טעים. הדבר היחיד שחסר במקום היה מזגן :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
טעים והוגן
4.8
09/10/12

מאד כיף לגלות שנשארו עדיין מקומות בהם אפשר לשתות כוס קפה עם משהו קטן ומשביע לצידו. מקל גבינה של לחמים טעים להפליא ועולה 5 שקלים בלבד ומווה מנת ביניים או אפילו ארוחת ערב נחמדה ונעימהץ.... יש גם מיני קישים ב-6 שקלים וגם הם נהדרים! אז לא בכל מקום חשבון של קפה ונשנוש מתחילים ב-40 שקלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פנינה - תמונה
פנינה מבקר מתחיל
4.0
10/04/11

ביום שישי בבוקר אכלנו בלחמים, לקחנו מבחר מאפים מקל זיתיים מעולה,מאפה אורי פטריות נפלא ובורקס גבינות צאן. טעם החמאה מורגש בבצקים והטעם הוא נפלא.הכל טעים טרי ופריך והחשק הוא לעוד. אבל... הערה אחת אבל חשובה טפלו בבית השימוש לא יתכן בית שימוש אחד לכל כך הרבה מבקרים במקום, ובנוסף בית השימוש ישן ולא מתוחזק, המקום חייב לשפץ ולתחזק זאת בצורה הולמת לרווחת הסועדים במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה