נגישות
נגישות

אגאדיר - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר

Hen - תמונה
Hen 42 ביקורות
טעים מאוד!
5.0
25/02/14

מסעדה מצויינת, אווירה מעולה, השירות והמלצרים מנוסים וטובים. אכלתי שם בצהריים, 50 שקל המבורגר איכותי וטוב ובאמת שווה את המחיר. המסעדה עצמה בנויה בצורה יפה ומאוד מסודרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 42 ביקורות
נחמד
3.5
05/10/13

אוכל נחמד, לא יותר מידי רציני, אוויר נחמדה. הזמנתי לאכול את המקסי 220 גרם, היו עצמות בתוך ההמבורגר, הציפס היה קר. השירות נחמד לא יותר מזה, היה צריך לחכות הרבה זמן למלצרית. מחיר גבוהה... להמבורגר ואין אליו תמורה, 49 שקל 220 גרם רק ההמבורגר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gootzy - תמונה
gootzy מבקר מתחיל
שירות מתחת לכל ביקורת
1.0
05/05/12

היום 5/5/2012 בשעה 13:00 הייתי עם המשפחה שלי וההורים של אשתי בסניף הוד-השרון של אגאדיר ברחוב רמתיים בעיר. המלצרית רשמה את ההזמנה שלנו שכללה מנת ילדים וחיכינו בסבלנות בהנחה שמנת הילדים... תגיע ראשונה. לא רק שמנת הילדים לא הגיעה בכלל, גם השתיה לא הגיעה והתייבשנו. כוס מים בקושי הביאו לנו. לקוחות שהגיעו אחרינו קיבלו את ההזמנות שלהם לפנינו שזאת ממש חוצפה שאין כדוגמתה. כששאלתי לפשר הדבר המלצרית ה"מדופלמת" אמרה לי שזה קשור למטבח ושהיא לא אחראית לכך. אי-לכך, קמנו והלכנו כלעומת שבאנו. אני לא מתכוון להגיע לאף שניף שלכם בגלל היחס שקיבלתי מכם והילדים שלי סבלו בשל כך. אני דורש התייחסות הולמת ומהירה לדברים הללו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oren - תמונה
oren מבקר מתחיל
חוויה בכל מובן!
5.0
28/03/12

ביום ראשון בערב הלכנו זוגתי ואני לשבת באגאדיר בראשל"צ. כחובבי המבורגר מושבעים עברנו כבר את כל המסעדות המבורגרים הידועות ולמרות שכולם בסה"כ בסדר (ואחרי מה שעברנו באגאדיר, הם רק בסדר...)... מהיום על ההמורגר של אגאדיר אנחנו לא מחליפים באף אחד!! הגענו לעסקיות לילה שלהם- שתיה עם צ'יפס והמבוגר רק ב 39 ש"ח!!! קיבלנו שירות מהיר ומאוד אדיב מכל הצוות, היו כמה אירועים גדולים במקום ועדיין קיבלנו שירות חם וזריז. האוויריה הייתה מקסימה, המקום היה נקי, בקיצור- חוויה!!! אנחנו לאגאדיר בטוח שנחזור והפעם הבאה גם עם חברים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan Mizrachi - תמונה
Idan Mizrachi מבקר מתחיל
אין, אין על אגאדיר !!
5.0
25/03/12

אנחנו 6 חברים שיוצאים לאכול לביחד בכל מוצ"ש, אחרי שעברנו בכל מסעדות ההמבורגים בראשל"צ ( וכל הרשתות הגדולות נמצאות כאן) חזרנו לאגאדיר ליד קניון הזהב. הגענו בשעה 23:30.. המסעדה הייתה מלא... עם מוזיקה נעימה ואחלה צוות. אחרי 7 דק' המתנה עם המארחת (קורל) ישבנו בספא מפנקת וקיבלנו תפריט ליליות במחירים ממש נוחים החל מ39 ש"ח!!! שזה כולל המבורגר וצ'יפס. בהחלט מחיר שווה לכל כיס בטח שאוכלים את ההמבורגר המטורף של אגאדיר!! (ב3 רמות מעל כל החיקויים) אחרי הארוחה הזמנו את קינוח הדגל "שטרויל תות" היה מעולה טעים קליל ומרענן!! אין ספק שהחוויה באגאדיר הייתה מעולה ( כבר הזמנות 6 מקומות למוצ"ש הבא) לסיכום: אין,אין על אגאדיר !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eli1350 - תמונה
eli1350 4 ביקורות
תענוג!!!
5.0
20/03/12

ביום חמישי האחרון הגענו 6 אנשים לאגאדיר בראשון לציון, כולנו אנשים עם המון דרישות והרבה ביקורת ... החוויה הכוללת הייתה מקסימה. המוזיקה הייתה נעימה, השירות אדיב ומהיר, המקום עצמו היה נקי... ומסודר ולא היה מחסור בשום דבר. גולת הכותרת- האוכל- היה מעולה!! מנות גדולות מפנקות ומשביעות וכמובן במחירים שאין להם תחליף! הפכנו את אגאדיר בראשון למקום הקבוע שלנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonatan Paz - תמונה
Yonatan Paz 7 ביקורות
חוות דעת
3.5
14/01/12

באנו אתמול כדי לחגוג לבן דוד ולאבא שלי יום הולדת בסניף אגאדיר ראשון (מול קניון הזהב). הגענו עד ראשון לציון (אנחנו מתל-אביב). מכיוון שלא היו הרבה אנשים במסעדה, הביאו לנו תפריטים מהר מאוד... והזמנתי מנה ראשונה קלאמרי מנה יפה ומכובדת מאוד. היינו עוד 10 אנשים בשולחן אז הזמנו גם חלת בצל שהייתה בינונית ומטה ואז הגיע שלב המנות העיקריות. הפעם לא הזמנתי המבורגר אלא הזמנתי סנדוויץ פילה, מאוד טעים. אמי הזמינה שרימפסים- מנה לא מוצדקת ולא שווה את המחיר. 54 שקל ומקבלים שישה שרימפסים רגילים מסכנים טבולים ברוטב אדום חריף קצת. הזמנו את המלצרית אמרנו לה את כל מה שקרה היא קצת התווכחה איתנו ואז בא מנהל הסניף ואמר שזה לא בסדר המנה שהביאו לנו ונתנו לנו לבחור מנה עיקרית נוספת מהתפריו. לקחנו המבורגר מקסי. זה שירות!!! ככה מכבדים לקוח! חוץ מזה הכל היה טוב הילדים קיבלו שניצל וציפ'ס ואז נעלמו למכונת משחק של "פאקמן" אז בכלל לא הרגשנו אותם. ציונים: האוכל היה טוב מאוד הורדתי לארבעה כוכבים מכיוון שהחלת בצל לא הייתה טעימה. שירות- בהתחלה נתתי 4 בגלל המלצרית והשרמיפסים ואז העלתי ב-5 בזכות הפתרון המהיר והאחריות שלהם. אוירה- הייה קצת ריק למדי, אמנם לא צריך שיהיה מפוצץ אבל נעים שיש עוד אנשים. היה קצת קר. מחיר סביר וטוב מאוד חוץ מהקינוח שזה מין כזה פסק זמן גדול שעולה 29 שקל אבל השאר טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviran Ben Sason - תמונה
Aviran Ben Sason 4 ביקורות
אגאדיר ראשון לציון - מקום מדהים!
5.0
28/11/11

ביקרתי באגאדיר ראשון פעמים רבות! בעבר כשאכלתי הכל וטעמתי מכל המנות שלהם (כולל תוספות הבייקון ופירות הים) וכיום כצמחוני מזה שנה ושומר בריאות אדוק - פשוט נהנה כל פעם מחדש מההמבורגר... הצמחוני שלהם שלא פעם חשבתי שטעו במנה שלי והביאו לי המבורגר רגיל! פשוט טעים! שמעתי בעבר שאמרו שהמסעדות בתל אביב לא טובות - ובכן, זאת בראשון מעולה! למעט פעם אחת בה השירות היה 4\5 כוכבים, כל השאר היה מפנק, נעים ומדהים! האווירה נהדרת, שקטה בצהריים ומעט קצבית בערב (אך לא קצבית מדי), רק לא היה מזיק אם גם בחוץ, בערבי הקיץ הנעימים, לא היו מעשנים. המחיר של העסקיות חסר תקדים! 55 ש"ח עבור מנה ראשונה, עיקרית+תוספת ושתייה או 66\69 ש"ח בהתאם למנות, משתלם בהחלט! גם למי שמגיע בערבים\סופ"ש ללא מנות עסקיות - פשוט משתלם! אסור לפספס! כמו כן גם הקינוחים מוגשים היטב רק שלמי יש מקום אחרי אוכל כל כך טוב! לסיום - בתור אחד שהיה בארה"ב וטעם את המקור של קציצת הבשר האמריקאית - אומנם כמו שאר הרשתות בישראל, קשה להתחרות במקור של הדוד סם, אך אגאדיר היא הקרובה מכולם לכך! 100\100! נ.ב: ביצעתי גם T\A, גם פה 100\100

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
27/07/10

האוכל מאוד טעים,שירות טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה