נגישות
נגישות

אגאדיר - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר

לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
המבורגר טעים עם מגוון תוספות
4.8
21/01/19

ישבנו בשישי בצהרים עם הילדים, המסעדה לא הייתה מלאה כך שהיה נוח ומרווח. האוכל היה טעים - המנות מגוונות ומשביעות. יש מבחר המבורגרים עם שלל תוספות, מנות לילדים ומבחר ראשונות טעימות במיוחד.... יש לשים לב שמחיר ההמבורגר אינו כולל תוספת, אותה יש להזמין בנפרד. חניה חינם בחניון של קניון הזהב הסמוך או על הרחוב בהפעלת פנגו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אגאדיר פחות טעים ויותר איטי, חבל - השירות אבל אדיב
2.0
20/08/18

אני מאוד אוהבת את המקום, אבל הפעם היה ממש מאכזב הגענו שישי צהריים ממש מוקדם, שעוד לא היה מלא במסעדה - זוג וילדה קטנה. לקח המון זמן לקחת מאתנו הזמנה ובכל זאת - הזמנתי מנת ילדים עוד לפני... שאנחנו הזמנו את האוכל - כדיש שיגיע מהר. (נורא מעצבן שהמנות ילדים לא מצויינות בתפריט וצריך לשאול את המלצרים מה זה בדיוק כולל וכמה עולה..) חיכינו לשניצלונים וצ'יפס בערך חצי שעה, זה היה מוגזם. אני הזמנתי המבורגר עם אננס, קיבלתי אותו אחרי חצי שעה בערך ללא האננס - כששאלתי אמרו לי שאין אננס וסליחה שלא הודענו לך לפני, ונתנו לי גוואקמולי כפיצוי. המלצריות היו חביבות וראו שהתבאסנו ופינקו אותנו בקינוח בסוף (עם בננות בוסר כך שגם שם היה כשלון..) האוכל כבר לא טעים כמו פעם, בטח כשמחכים בשבילו כלכך הרבה זמן, והמחירים לא מוצדקים. חבל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
מאוד מאכזב.
1.5
14/04/18

היתי באיזור עם משפחתי נכנסנו התישבנו,הריצפה דביקה ומלוכלכת באוכל,אישתי לקחה את הילד הקטן לשירותים אשר היום מלוכלכים ,אחת הדלתות לא ננעלה מבפנים, בנושא האוכל הזמנו 9 י"ח כנפים הגיעו... 8י"ח,הציפס לילד הגיע יבש,השולחן דביק ולא נוקה לפני שהתישבנו,צלחות המנה הראשונה הגיעו אחרי צאת המנה לאור הפניות שלי למלצרית. רציתי להוסיף שכאשר הגענו המסעדה לא היתה בתפוסה מלאה. לאור זואת לא הגיע לשם שוב,אכזבה גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
טעים
4.5
25/02/18

הגענו 3זוגות לאגאדיר ראשלצ. התקבלנו ישר. חלק הזמין המבורגר. ואני וחברתי הזמנו פוקצ'ה עם סלייסים של סטייק מעולה. הזמנו ראשונות שהגיעו די קטנות ולא מתאימים לשולחן של שישית סועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli - תמונה
Eli מבקר מתחיל
בזכות הברמנים רז ויפתח נהנתי מאוד
5.0
09/12/17

ישבתי על הבר עם שתי ילדיי במקום נכחו שתי ברמנים מדהימים נתנו שירות מקצועי מעל המצופה יחס טוב מתחילת הארוחה עד סופו . הרימו איתנו ציסר של ערק ולילדים שמו ציסר של מיץ תפוחים שחקו אותה . ... האוכל היה טעים מאוד. שמות של הברמנים רז ויפתח שעשו שם טוב למקם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
מעולה
4.5
05/11/17

סניף נפלא של אגאדיר. ישבנו במקום במוצ"ש, 4 מבוגרים ושני ילדים, הזמנו המבורגרים ושניצל כמנת ילדים. השירות היה אדיב וחייכני, האווירה במקום חמימה וכיפית ומנות האוכל היו טעימות ועשויות... כהלכה. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
אוכל מעולה. שירות גרוע
3.8
24/09/17

מגיעים למסעדה בדרך כלל פעם בחודש אולי יותר. האוכל מעולה. הזמנתי סנדוויץ' עם פרוסות אנטריקוט דקות היה מדהים עם תוספת שעועית מוקפצת בשום ושמן. בני הזוג שלנו הזמינו המבורגר. וחברתי הזמינה... חזה עוף שנצרב בגריל. העיבה עלינו יחס של מלצרית שלא ממש ידעה לתת שירות. ולכן התייחסתי לשירות עם כוכב אחד. בדרך כלל השירות מהיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
שנאל - תמונה
שנאל 2 ביקורות
שרות מאכזב מאוד
1.3
01/09/17

הגענו למסעדה קיבלה אותנו מארחת שכנראה לא מבינה את משמעות המילה והתפקיד מארחת , קיבלה אותנו בפנים אנטיפתיות היא ממש עשתה לנו טובה שהכניסה אותנו . כנל לגבי המלצרית שהמשיכה עם אותו היחס

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 3 ביקורות
אכזבה
2.0
15/08/17

אכזבה... עשיתי משלוח של שני עסקיות מקסי, המשלוח היה מהיר (20 דקות) אך השליח הגיע בלי עודף, מה שגרם לי לחפש אלטרנטיבה אחרת.... לאחר מכן גילינו שבשני המנות שכחו לשים ציפס... כשהתקשרנו... אמרו לנו שיש אפשרות לשלוח וזה יקח עד שעה.... (ממש עוזר לי) ולסיום, הבקשה שלי הייתה לקבל המבורגר מדיום וול.... מה שקיבלתי היה וול וול דאן!!! חבל מאוד שזה האיכות שלכם אגאדיר....

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתם אחת - תמונה
סתם אחת 50 ביקורות
מאכזב
1.8
27/05/17

הזמנו משלוח מאגאדיר וחייבת להגיד שציפינו ליותר. העסקיות שלהם נורא משתלמות אבל בכל השעות שלא באמת אוכלים בהן. אז קודם כל המשלוח איחר ביותר מ-10 דקות. הזמנו צ'יפס, טבעות בצל וכרובית... ובמקום צ'יפס קיבלנו עוד קופסת כרובית, כשאחת מהקופסאות הייתה עם כרובית יותר יפה והשנייה עם כרובית פחות טרייה וקרה יותר. הטבעות בצל הגיע קר לגמרי מההתחלה. ההמבורגרים גם לא הגיעו הכי חמים שיש, ההמבורגר הגדול הגיע מופרד מהירקות, והגיעו מספיק רטבים עם מפיות ומגבונים, 2 דברים לזכותם. ההמבורגרים עצמם גם לא הכי טעימים שאכלתי בחיי.. בקיצור, התאכזבנו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה