נגישות
נגישות

טנדוקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

166 ביקורות וחוות דעת על טנדוקה

מתן - תמונה
מתן 2 ביקורות
4.7
16/05/08

היינו שם בערב יום העצמאות כ-40 אנשים (ערב גיבוש לעובדי מסעדת קפה בחורש), האוכל היה מעולה, הקבבוני טלה בציפוי טמפורה והמנות פתיחה המדהימות, מהסלטים והתוספות ועד המנות העקריות המציונות,... והסטייק אנטריקוט שממש הפתיע לטובה. אחד הסטייקים הטובים שאכלנו, עד הקינוחים המצוינים במיוחד השוקולד החמה. היחס של המלצריות מצויין ושל אריק ואסף, מומלץ ביותר. אחת המסעדות הטובות שאכלנו ובמיוחד מהכשרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מני - תמונה
מני 2 ביקורות
4.3
24/04/08

אסף שלום,על המיילים ששלחת לי ישר כח גדול.הרשמת אותי מאוד בהתנהגות האצילה שלך,בהחלט החזרת לי את החשק לנסות שוב,אולי ביום מן הימים.תודה לך וחג שמח.מני

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/04/08

אכלנו ארוחה עסקית באצמע השבוע. האוכל היה מפתיע בהחלט, במיוחד פטה כבד - שהיה מטמטם. גם הבשרים היו ברמה. נהנינו מכל רגע (האמת שכבר די מזמן לא נהנינו כל כך מאוכל). תודה לבעלים, שפים... ומלצרים! תשמרו על הרמה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/04/08

היינו אתמול בערב 5 סועדים ופינקו אותנו כמו שלא התפנקנו הרבה זמן. בשר מעולה ושרות מקצועי. אווירה מדהימה כיף גדול.חוויה מדהימה נחזור ונמליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
30/03/08

מ ע ו ל ה !מסעדת בשרים כמו שמסעדת בשרים צריכה להיות, העיקר זה הבשר וגולת הכותרת האנטריקוט שהיה "פגז" עשוי במידה הנכונה, פשוט טעים! לא לוותר על ראשונות, במיוחד על קבבוני הטלה בטחינה.... ממליצים בחום, בהחלט נבוא שוב בקרוב יהונתן והילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מני - תמונה
מני 2 ביקורות
1.0
26/03/08

מזעזע,הם בטח מוחקים כל יום את ההמלצות הגרועות,לא יכול להיות מצב כזה שאנשים אוביקטיבים ממליצים על המקום הזה.אוכל לא טרי ולא טעים וממש לא תואם את מה שכתוב בתפריט.ישבנו 12 חברה באנו לאכול... וליהנות, שילמנו כמעט 2000 שקל והתאכזבנו מכל רגע. אין לי דבר טוב אחד לומר על המקום הזה, שירות אפטי וקפוא. ממש זוועה, בושו לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/10/2015
ראיתי את הביקורת שכתבת עלינו באתר ב 26/03/08. ראשית הצטערתי לשמוע את הדברים, ומכיוון שלא חזרת לשני המיילים ששלחתי לך אני פונה אליך דרך האתר.מיד שראיתי את הביקורת התחלתי בבירור העניין אולם עדיין לא הצלחנו בטנדוקה לשחזר את השולחן שלכם לא לפי הקבוצות של 12 איש שהיו בתאריך שכתבת ובשבועיים ויותר לפני כן וגם לא בשחזור בתדפיסי המחשב של הסכום שכתבת (2000 ש"ח) בחיתוך עם 12 איש שאמרת שהייתם.כפי שאתה נוכח לדעת אנו לא מורידים ולא מוסיפים ביקורות עלינו, אנו עושים כמיטב יכולתנו ואף יותר מכך שכל הנכנס למסעדה יצא מרוצה...אשמח אם תוכל לחזור אליי למספר: 04-9590323 כדי שאוכל להבין בדיוק את הבעיות שהיו לכם, ולעשות את המירב שתצא עם חוויה מתקנת.תודה מראש , אסף קורן - בעלים טנדוקה.
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/03/08

האמת, הגענו כמה חבר'ה רק כי זאת מסעדת הבשרים הכשרה מהבודדות שיש באזור.אני מוכרח להגיד שהאנטריקוט היה מהטעימים שאכלתי לאחרונה, בהחלט ליגה ראשונה.חוץ מזה מלצרית נחמדה, שרות עם חיוך,... מחירים הוגנים ואווירה נעימה מאוד.אני אחזור לשם בודאות גם אם לא אחפש את הכשרה היחידה באזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבריאל - תמונה
גבריאל מבקר מתחיל
4.3
07/03/08

ביקרנו ביום שישי בצהריים, שני מבוגרים ושלושה ילדים. הארוח אדיב ונעים, מנות גדולות (התפוצצנו), נקי וטעים מאד, כולל צ'ופרים כגון לחם הבית, וסורבה תותים. מחירים סבירים, ממליצים בחום. לבטח... נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
05/03/08

אכלנו שלושה אנשים במסגרת מבצע מעריב גורמה. המנות הראשונות - קבבוני טלה בטמפורה, מרק עדשים וסלט ירקות עם אגוזים - היו טובות מאוד, במיוחד הטלה שלי.למנה עיקרית לקחנו: אסאדו בבישול קדירה עם... יין שהיה מצוין, חזה עוף מצופה בפנקו עם מילוי אווז מעושן, שהיה עשוי בצורה מושלמת, עסיסי ועם רוטב נפלא, ושוק אווז בפירות יבשים עם מחית בטטה ותפו"א (נפלאה). האווז הראשון הגיע חצי עשוי, המלצר ואחראי המשמרת היו נהדרים והחליפו מיד את המנה, האווז השני היה הרבה יותר טוב, והשתלב מצוין עם הפירות היבשים.לקחנו שלושה קינוחים: טראפלס השוקולד היה מדהים, וקשה היה להאמין שהוא פרווה, מאפה קדאיף החלווה בפירות יער וסלט פירות במיץ אשכוליות אלכוהולי היו טובים.השירות היה פשוט מעולה, ואם יש סיבה לחזור לטנדוקה, זה בפירוש השירות (וגם האוכל הטוב).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/02/08

מסעדה מצויינת: אוכל, שירות ואווירה טובים מאד. נקודות החולשה הן עיצוב פנים שמצריך עוד השקעה והכי גרוע - האקוסטיקה! נורא מרעיש ומעצבן! חייבים לטפל בנושא הזה מהר. פרט לזה נהניתי מאד ותודה... למלצר אסף שהיה מקצוען ואדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה