נגישות
נגישות

נעורה - Naora ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על נעורה

בת' - תמונה
בת' 3 ביקורות
4.7
14/01/11

היינו קבוצה של 102 אנשים - 81 מבוגרים ו 21 ילדים. חגגנו בשישי בערב יום הולדת 30 של הקיבוץ. מהרגע שהתחילה ההתקשרות בנינו - הכל היה נהדר. הנהלת המסעדה הלכו לקראתנו בלכ נושא ובכל בבקשה... והכל עם חיוך ובכיף. הכל היה מצוין - האוכל היה טעים טעים, לא היתה אף תלונה מאף אחד ... סדרו אותנו בחלק לבד והיה כיף ומשמח מאד. אפשרו לנו לחגוג בכיף, טיפלו בנו נהדר ולא חסכו בכלום. והכל במחיר סביר מאד! היה מושלם!!! תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
26/12/10

כשנכנסו למסעדה משהו דחף אותי ממש חזק, המלצר כנראה מיהר ללקוח אחר. הושיבו אותנו בשולחן לא נקי במיוחד בחדר די מדכא כששאלתי מה כוללת המנה של שיפודי פרגיות , אמר" אני אביא לכם קצת... סלטים,". על ה"קצת סלטים", שלמנו 140 ש"ח שלא נאמר לנו שנשלם. כל דבר, מסכום ועד האוכל היינו צריכים לבקש כמה פעמים השרותים מלוכלכים מתחת לכל ביקורת בחשבון הוסיפו "אלמנט נוסף" "טעות בחישוב" יש מספיק מסעדות טובות אחרות

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 3 ביקורות
2.0
19/12/10

חיוך בכניסה, שפע מנות לפתיחה, שירות מקצועי ומנות מכובדות - כל אלו לא תמצאו בנעורה. ממש עשו לנו טובה לפני שמצאו לנו שולחן, המקום מוזנח עם ריח מוזר. מלצרים חצופים ולא עוזרים - הרגשנו... כאילו הפרענו להם במנוחה. האוכל פשוט ולא מצדיק את המחירים הגבוהים שגובים בשבילו. אין שום תוספת (אלא כמובן אם תשלמו עליה..) השיפוד הגיע עם מצע חסה ירוקה/שחורה. חומוס בינוני עם טעם של קופסא. תמיד לבדוק את החשבון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
04/12/10

אוכל טוב, שירות גרוע ביותר, מחיר גבוה, מקום נקי מאוד ונחמד, בטוח לא נחזור בגלל השירות שלא רואים אותו בדרך כלל במסעדות עם מנות יקרות אפשר לחשוב שזאת מסעדת גורמה בהרצליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
24/10/10

קראתי את המבקרים לפני ולא התרשמתי. הגעתי למקום עם אורחים מארה"ב. קיבלנו יחס נהדר וארוח לבבי. לא חסכו בסלטים נוספים ונתנו לנו מכל טוב. אני ממליץ מאד בשל האוירה והמאמץ הנדרש ממי שלא נמצא... ממש בכניסה ליישוב. 9 בסולם דרור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
25/09/10

האוכל שהוגש לא היה טעים - להתרחק מה"סינייה". כשהמלצר שאל אם הכל בסדר ואמרנו שלא, הוא לא התרגש. כשאמרנו שלא בטוח שנבוא שוב, הוא אמר שיבואו אחרים, על העקרון של "פריירים לא מתים, פריירים... רק מתחלפים". כדבריו: "אם חיים לא יבוא אז יבוא משה ודוד". אז זהו, שהפריירים הפעם לא שותקים. כדי שלא תהיו אתם הפריירים הבאים ועם גישה כזו של אנשי המקום - אז כדאי להתרחק ממסעדת נעורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
07/07/10

אני רואה שאני לא היחיד שיצא מהמסעדה הזאת בהרגשה שרימו אותו. ומה עוד גם התנהגו אלינו בצורה גסה בוטה וכמעט אלימה לאחר שהערנו על הטעות בחשבון. שמרו מרחק. לא להתקרב

עוד פרטים
הוספת תגובה
חים - תמונה
חים מבקר מתחיל
1.3
03/07/10

כמעט והרגו אותנו בגלל טעות של המלצר. חבורה של עבריינים , מקללים כל הזמן. ברור שלא נחזור ואם יחס ואוכל טוב זה דבר שחשוב לכם( אפשר להגיד גם החיים שלכם) אל תתקרבו לשם. יש מספיק מסעדות באבו... גוש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
13/03/10

לא הנאה אלא הונאה!! חגגנו (9 איש) יום הולדת במסעדה. הכל היה נהדר עד שהגיע החשבון ואז הבנו שפשוט הונו אותנו! תחשבו היטב לפני שאתם נכנסים לשם, שלא תחוו את הכעס והעלבון שחשנו. מסתבר... שבמסעדת "נעורה" אין קשר בין ההזמנה לבין החיוב הכספי. הזמנו ארוחה בכ 600 ש"ח ובפועל קיבלנו חיוב על 1300 ש"ח!. המלצר שלנו העלה טיעונים שקריים, וממש חבל שחמדנות וחוסר יושר העבירו אותו על דעתו. אנחנו לשם לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mimi Fruchter - תמונה
Mimi Fruchter 14 ביקורות
4.7
20/12/09

אני נוהגת לאכול שם לפחות פעמיים בחודש, לפעמים לבדי ולפעמים עם המשפחה. זה לא סתם מסעדה מזרחית. מגוון הסלטים טעים מאד ומוגש ברוחב לב, במיוחד אני אוהבת את מנת הצלעות טלה/כבש שהן הכי טעימות... מכל המקומות בהם אכלתי אותם , גם מבחינת התיבול וגם רמת ההכנה שהיא בדיוק לפי מה שאני מבקשת, והבשר משובח!. גם המנות הבשריות האחרות מעולות, השירות נותן לך הרגשה שרק חיכו לך, וגם כשהמסעדה "מפוצצת" בסופי שבוע , השירות לא

עוד פרטים
הוספת תגובה