נגישות
נגישות

נעורה - Naora ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על נעורה

 - תמונה
2 ביקורות
4.0
04/05/08

הגעתי למסעדה לאחר המלצות של חברים. הופתעתי לטובה מהרגע שדרכה רגלי בכניסת המסעדה ויותר הופתעתי מהשירות המהיר והאוכל הטעים. ממליץ לכל עובר דרך לאבו גוש לעצור לארוחה אך ורק בנעורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
04/05/08

הסלטים מצויינים, הבשרים הרבה פחות. הפרגיות תפלות, המנה בארוחת ילדים הייתה המבורגר יבש, קצת צ'יפס וחתיכת חסה. לא התלהבנו. המחירים גבוהים מדי לבשרים הלא-כל-כך טעימים. המלצר לא עבד מהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal Schefner - תמונה
Michal Schefner 9 ביקורות
4.3
22/04/08

הגענו (בפעם השנייה) 7 מבוגרים ו-5 ילדים(גילאים 2-12). חוייבנו 20 ש"ח לסלטים לאדם (רק מבוגרים)-הוציאו לנו שפע של סלטים שמולאו ללא הגבלה כולל חומוס, פאלפל וצ'יפס. הזמנו 7 מנות בשר שהספיקו... לכולם וקיבלנו שתייה חמה ובקלאוה ע"ח הבית. הכל היה טרי, חם ומהיר. נראה שה"משמיצים" היו במסעדה אחרת או הושפעו ממתחרים.ממש לא מבינה מה רוצים.....מסעדה מעולה!חג שמח

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
18/01/08

הגענו בשבת קבוצה של 10 אנשיים האכזבה גדולה ,היחס היה משביל,האוכל היה מתחת לכל ביקורת,הבשר מהסוג הפשוט ביותר ,הטעם תפל,אין צוות מקצועי ,האנשיים לחוצים מאוד הכל לא טוב המקום לא נקי המחרים... מאוד מאוד גבוהים בקיצור לא לכנס למקום הזה יש עוד מסעדות באבוגוש רק לא נעורה ,ההמלצה שלי תמיד לכנס עוד יותר קדימה אז יש הרבה מסעדות טובות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
09/01/08

אני מאוד ממליץ על המסעדה וספיציביתלאחר כל הסלטים המדהימים .המנה הכי טעימה שאכלתי בחיי .הצלעות כבס.כאלה צלעות טריות עוד לא אכלתי רק במסעדת נעורה באבו גוש.שווה לדלג על כל המסעדות באבו גוש... כי נסיתי את רובם עד שהגעתי לכתובת הנכונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/06/07

הייתי לפחות 4 פעמים במסעדת נעורה. קשה לי להאמין לביקורות השליליות שאנשים כותבים כאן כי אם לא נהנתם למה לא פניתם למנהל? בטוחה שהיה שמח לשמוע את ביקורתכם על מנת לשפר, אבל נוח יותר להסתתר... אחרי מחשב ולהשמיץ. אני אישית נהנתי מאד מהאוכל המיוחד והטעים, מהשירות האדיב ומהאוירה הכללית שם, והמחירים בהחלט סבירים. זו לא סתם עוד מסעדה - זה גן עדן. אחרת לא הייתי הולכת שוב ושוב וממליצה בחום לחברים שממליצים לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
3.0
20/02/07

הייתי פעמיים באותו שבוע. העסקית ב 55 ש"ח שווה אם כי קצת יקרה יחסית להיצע העסקיות במרכז, לאור פשטות התפריט. היה פער מאכזב בין רמת הסלטים ב2 הביקורים. בעסקית קיבלנו אין סוף סלטים ברובם... טובים וחלקם מצויין. כעבור יומיים הזמנו רק סלטים + פלאפל, היה מאכזב כמות החומוס מזערית וברמה נחותה לעומת הביקור הראשון. מעניין איך העסק בשבת כשהרחוב הראשי מפוצץ ולא נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
27/01/07

סלטים באיכות של צבר משודרג. חומוס סביר אבל שאר הסלטים בעייתיים.בשרים ממש לא. שישליק עם יותר מדי שומן, פרגיות עם יותר מדי שומן, תבלון בסדר עד תפל, מג'דרה סביר. בסיכום לא שווה את המחירים,... אבל אם כולם רעבים ואין ברירה אז להזמין בעיקר סלטים בסיסיים ולהקטין ציפיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
16/11/06

לעולם לא הייתי כותבת ביקורת גרועה על מסעדה - כך חשבתי לפני שיצאתי מ"נעורה".נכנסנו לארוחה משפחתית, 5 אנשים רעבים, בתקווה שנקבל אוכל טוב ואוירה נעימה.למרות העיצוב היפה של המסעדה נתקלנו... ביחס מתנשא מצד מי שנראה כמנהל המקום.בתחילה הוא כנראה חשב שאנחנו עניים והציע לנו (איך שהתיישבנו) מיקס בשרים כדי "לסגור עניין מהר". הרגשנו שהוא רוצה שנאכל מהר ונלך.למרות זאת הבלגנו והזמנו מנות אישיות, מרק, בשרים ודג. הכל טעים וקיבלנו שירות מהיר. אבל ברגע שהמנהל הבין שאנחנו בעלי פוטנציאל רווח בשבילו (דיברנו בינינו באנגלית), הוא הציע לנו "להשקיע קצת בקינוח איכותי".הבקלוואה שקיבלנו "שנעשתה ע"י מומחה בעל שם עולמי" לדבריו, הגיע בקופסא כסופה ולפני שפצינו פה הוא פתח אותה עם סכין וכך עלה סכום הארוחה בעוד כמאה ש"ח!בקיצור, התאכזבנו, לא נחזור לשם יותר לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
meir - תמונה
meir מבקר מתחיל
1.3
03/09/06

בשבת האחרונה ביקרתי במסעדת נעורה באבו גוש לאחר שהייתי שם כבר בעבר, מקום נחמד ולא על הכביש הראשי.התאכזבתי מהאוכל (ואני לא בררן גדול) עד כדי כך שהחלטתי לכתוב ביקורת ולתדהמתי היה לי... "דז'וו" מישהו הקדים וכתב בדיוק מה שרציתי לכתוב על המסעדה, אני לא מכיר ולא יודע מי כתב , אבל כל מילה בסלע. חבל, הקבב היה יבש עם טעם מוזר, חיכינו הרבה זמן עד שהתייחסו לבקשתינו להביא מנת חומוס נוספת קפה בלי "הל", אין... להזמין תה, מחכים הרבה זמן עד שיתייחסו ולקינוח... 200 ש"ח על 4 שיפודים? חפשו את החברים שלכם...

עוד פרטים
הוספת תגובה