נגישות
נגישות

נעורה - Naora ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על נעורה

גדי - תמונה
גדי מבקר מתחיל
מסעדת קומבינה
2.3
28/09/13

הגענו למסעדה (13 סועדים - 9 מבוגרים רעבים ו 4 ילדים גילאים 2-4 ) לחגוג יום הולדת לסבתא. הציעו לנו להזמין את דיל ה "מיקס". נאמר לנו על ידי המלצר כי מנה זו מומלצת ומשלבת את כל סוגי... הבשרים בכדי שכולם ייהנו ויטעמו מהכל. אמרנו למלצר כי ישנם עוד 2 אנשים צמחוניים והוא השיב כי הם לא יחושבו בחשבון כחלק ממנת המיקס הבשרית ולכן החיוב יבוצע רק ל 7 מבוגרים. ובכן הגיע "קומבינת" המיקס המדוברת שכללה 5 שיפודי פרגית, 5 שיפודי קבבונים, 5 שניצלונים קטנים, 3 צלעות טלה קטנות, 2 שיפודי כבד לצידם ישבה המגלובה. יש לציין כי השרות לא היה טוב, צלחות סלטים שנגמרו נשארו על השולחן ועד שביקשנו לא נשאלנו אם אנחנו רוצים למלא שוב את הצלחת. כמו כן כשביקשנו עוד לאפה נאמר כי הלאפות נגמרו והציעו לנו פיתות שהגיעו ייבשות. להפתעתנו לאחר שקיבלנו את החשבון ראינו חיוב של 120 ש"ח לכל סועד מ 9 המבוגרים כולל 2 הצמחוניים שגם חושבו לפי "קומבינת המיקס" המדוברת. לאחר שפנינו למלצר נאמר לנו כי הצמחוניים צריכים לשלם גם 120 ש"ח לסועד כיוון שאכלו מנה צמחונית הכוללת מג'דרה ושני ממולאים באורז. התעצבנו מאוד והרגשנו מרומים. יש לציין כי השירותים מטונפים ולא הגיינים. תתפלאו אבל יש לי גם דברים טובים להגיד על העיצוב היפה של המקום והג'ימבורי לילדים. לסיכום : יצאנו מאוכזבים בחשבון כולל של 1360 ש"ח ל 7 מבוגרים בשריים, 2 צמחוניים ו 4 ילדים קטנים. בקומבינת המיקס קיבלנו מגש עני מאוד בעיקר של עוף ולא סוגי בשרים כפי שהובטח לנו. ממליץ בחום רב לא להגיע למקום. מסעדה יקרה מאוד וגם הבטחות שפיזרו לכל עבר לא כובדו ואם בכל זאת אתם נכלאים תעשו לי טובה ואל תזמינו את "קומבינת המיקס" ותצאו עם הרגשה שעבדו עליכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nati Segel - תמונה
Nati Segel 12 ביקורות
מסעדה ירודה למדי
2.0
28/06/13

אוכל ירוד למדי, צ'יפס גרוע מאוד, סלט ירקות סביר אך מראה לא אסתטי. המסעדה מתהדרת בנגישו לנכים, מה שלחלוטין לא נכון. יש מפלסיפ עם מדרגות קשות וללא מעקה, שיפוע גישה בזוית חדה ביותר. יש... שירותי נכים ממש לא ממליץ ובמיוחד לא לנכים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon Krakovsky - תמונה
Alon Krakovsky מבקר מתחיל
חווית המסעדה הגרועה ביותר בחיי
1.0
27/05/12

מליץ בחום לא להגיע ואפילו בטעות!!! השירות מתחת לכל ביקורת, איטי ולא קשוב, המקום מטונף בכלים מלאים אוכל שזרוקים בכל פינה לרבות שברים על הרצפה. האוכל הגיע כשכבר קיבלנו החלטה לקום וללכת... ומיותר לציין שהגיע קר וחלקו גם לא מוכן. חלק גדול מהדברים שהזמנו לא הגיע גם לאחר מספר בקשות חוזרות ונשנות. כשכבר "שבענו" קיבלנו חשבון מכובד ומנופח(העובדה שהזמנו חשבון כשצלחות המנות מלאות כשם שהגיעו לא זכו לשום תגובה). גם תשלום החשבון התברר כחוויה לא נעימה. לסיכום: בושה וחרפה לא להגיע אפילו בטעות

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן - תמונה
רונן 4 ביקורות
מסעדה מעולה במקום מקסים, באיכות הראויה לציון.
4.8
27/04/12

הגענו במקרה וחווינו חוויה קולינרית מדהימה. לשאלתנו מה התבשיל היחודי שלהם, הוצע לנו תבשיל של צלעות כבש הממולא באורז וירקות. מנה ל 3-4 סועדים, המכונה "דלע'ה". זה היה אחד המאכלים הטעימים... ביותר שאכלנו (ואנו מבקרים במסעדות רבות בארץ ובעולם). השרות, היחס באופן כללי, הסלטים הטריים והטעימים בפתיחה, האוירה והמראה של המקום, הניקיון, כל אלו הצטיינו ברמה גבוהה ותרמו רבות להנאתנו ולשביעות הרצון המלאה שלנו. אין ספק שנחזור ונבקר במקום. תודה לצוות המסעדה הראוי לשמש דוגמא. ולקוראים ממליץ מאוד לבקר ולסעוד במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mourad Saleh - תמונה
Mourad Saleh מבקר מתחיל
אלי
4.5
28/02/12

היינו בנעורה לפני שבוע בשבת בצהריים שולחן של 5 אנשים הגענו במיוחד לאחר המלצה של חברים המקום מקסים ביופיו ארחו אותנו בצורה יפה שולחן עשיר בסלטים עם לאפות ופיתות טריות המלצר המליץ לנו על... הצלעות טלה והפילה בקר הבשר היה משובח וטרי, כמובן שנחזור מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
17/08/11

כשהגענו למסעדה חיכו לנו על השולחן בקבוקי מים בזכוכית פתוחים והנחנו שהם מהברז, לא טרחו ליידע אותנו שכל בקבוק עולה 40 שקלים חדשים והם המשיכו להנחית את הבקבוקים על שולחנינו לכל אורך הערב.... לאחר מכן הגיעו מבחר סלטים ברמה נמוכה מאוד שניתן לקנות בקופסאות שימורים (מבלי שביקשנו ) ועליהם שילמנו מחיר מופקע. אחר כך הגיעה גם פלטת בשר בגודל בינוני .הבשר לא היה מאוד טעים ומעט יבש, שעליה ניגבה מאיתנו 1,200 שקלים לא פחות ולא יותר, 1,200!!! לאחר שפנינו למנהל בטענה שכנראה אירעה טעות בחשבון כל מה שקיבלנו זה צעקות ויחס מזלזל ומעליב. יש לציין שהמקום לא מאוד נקי, האווירה קרה ולא נעימה,המלצרים חצופים והמחירים מופקעים(זאת לא מילה). ממש מסעדת פועלים שעלתה לנו כמעט כמו מסעדת גורמה, בסופו של ערב על 10 סועדים שילמנו סה"כ 1800 שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
24/04/11

אכלנו במסעדה היום. עליה המליץ עמוס, סדרן בחנייה הגדולה בכניסה. עמוס אמר שאם נאמר כי הוא זה שהפנה אותנו נקבל גם הנחה וגם נאכל במסעדה הכי טובה באבו גוש. המקום היה עמוס באנשים, הביאו... אוטובוסים של תיירים והכל נראה כמו מפעל להאכלה. מלצר לפני התפריט הביא סלטים ופיתות כפי שנהוג במסעדות מן הסוג הזה. לאחר שהזמנו את האוכל עברה שעה לפחות ולבסוף הביאו אוכל אך שכחו להביא שתייה. המלצרים התרוצצו עם המגשים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
06/03/11

היינו אתמול במסעדה. התאכזבנו קשות !!! מסעדת פועלים עם שירות גרוע ביותר ומחיר מופקע ! מחיר לסלטים בלבד – כ100 ₪ למשפחה. הקבבים הגיעו קרים ולא טעימים. לא להתקרב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
01/03/11

דחפו לנו סלטים וחומוס בתור התחלה וגבו 80 שקל בלי לומר שזה עולה כסף ,לא נגענו בהם בגלל האיכות.המחיר הסופי יתא כמו במסעדות יוקרה ישראליות רק שפה זה מסעדת פועלים והטעות הגדולה של הישראלים... שאצל ערבים זול יותר. חייבו אותנו לשלם טיפ למרות שלא היינו מרוצים מהאוכל והאוירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
22/02/11

לא יודע מי זה שנותן הסברים על המסעדה הנ'ל . או שהוא לא היה אף פעם במסעדה או שהוא הגיע שתוי לשם. מסעדת פועלים גדולה שהיחס ללקוחות על גבול תאכל ותעוף מפה, על כל עלה של פטרוזיליה משלמים,... והמחיר יחסית לאוכל גובל בשערוריה, כ - 75 עד 90 שקלים למנת שיפודים לא כולל מנה אחרונה, אצל האחרים עוד מקבלים בקלווה וקפה פה זה בתשלום. רבותי לא לרוץ אחרי כל מיני המלצות של ילדים .

עוד פרטים
הוספת תגובה