נגישות
נגישות

שולה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

147 ביקורות וחוות דעת על שולה

זיו - תמונה
זיו 13 ביקורות
עסקית הכי שווה בארץ! מסעדה מצוינת ומומלצת בחום!
4.8
23/06/16

אני ובני אכלנו ארוחת צהרים מהתפריט העסקי (23/6/16). האוכל היה מצוין וכך גם השירות שתיקתק באופן אחיד ויציב. העסקית בין הכי שוות בארץ. יחס עלות תמורה נדיר! האוכל מוגש בנדיבות, חומרי הגלם... משובחים והבישול מדויק (הסלטים מצוינים וכך גם פירות הים). אווירה טובה במסעדה. יוקרתית משהו אך בהחלט לא פלצנית ולא קורעת כיסים. המסעדה יכולה להתאים גם לארוחות עסקיות וגם למשפחתיות. המקום יפה ונקי. המסעדה ידידותית גם לילדים. השירות היה מצוין ובסוף אף צ'יפרו אותנו בקינוח כי הגענו לרגל יום ההולדת של הבן. אנחנו בטוח נחזור וכמובן שממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shaul - תמונה
Shaul מבקר מתחיל
ארוחה משפחתית נעימה מאוד
4.5
12/03/16

היינו שישה אנשים שהזמינו מנות עיקריות. קיבלנו סלטים שמולאו מחדש לפי בקשתנו, ו למרות שלא הזמנו מנות אחרונות, קיבלנו מנה אחרונה על חשבון הבית. בסך הכול החשבון רק התקרב ל-600 ₪, מה שהיה... סביר בהחלט. האוכל היה טעים מאוד. בהחלט נשוב לכאן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל ואבי - תמונה
מיכל ואבי 21 ביקורות
עיסקית שישי משתלמת
4.5
05/03/16

אכלנו עיסקית בשישי בצהריים במרפסת. אווירה נעימה, שירות מקצועי. התחלנו בסלטים של הבית עם חלה.סלטים טעימים, טריים ומתובלים. למנה עיקרית הזמנו סיר פירות ים ברוטב חמאה ויין לבן, היתה חלה... לטבול בה את הרוטב.ריזוטו פירות ים עם מולים, שרימפסים, קלאמרי ופרמז'ן. פילטים של פורל עם ניוקי רוזה.הארוחה לוותה בלימונדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 20 ביקורות
לא מאכזבים אף פעם
4.3
20/02/16

האוכל ממש ממש מעולה וכן הסלטים בהתחלה, על אף שפעם הם היו יותר טובים. השרות היה בסדר עד שרצינו ללכת. 3 נפעמים ביקשנו את החשבון. על הכל מפצה אוכל טעים, ניסיתי לראשונה את השריפס בקארי, מנה... פיקנטית וטעימה. פעם היה שרימפס בגבינה כחולה. זו היתה מנה מאוד מיוחדת

עוד פרטים
הוספת תגובה
פרנקל-גמר - תמונה
פרנקל-גמר 10 ביקורות
שווה נסיעה מהמרכז
4.8
14/02/16

היינו חבורה של 11 איש כולל 2 זעטוטות. המגוון המוצע היה מרשים. הילדים נהנו ממנת ילדים. המבוגרים, כמונו נהנו מאד מאד מאד ממנת הלברק. הדניס זכה גם הוא לשבחים וכן חזה העוף. הערה קטנטנה:... רצוי לוודא שבמתוקים ( המלצה חמה למנה הנקראת שולה) יהיו נטולי אלרגנים וכי יהיה דיוק רב יותר בתאור המרכיבים. ביתי -- אלרגית לאגוזים -- הזמינה לקינוח:" קרם שוקולד בלגי ללא סוכר שכבות קרם שוקולד וגנאש שוקולד (ללא סוכר)" ( מועתק מהתפריט המפורסם)... ורק כשהגיעה המנה גילתה שהמנה מעוטרת באגוזים אליהם היא אלרגית. אכזבתה העיבה על הנאתה מהלברק שהיה להערכתי ראוי לכל תשבוחות ומצדיק נסיעה מאזור המרכז עד למסעדה זאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירית - תמונה
נירית 3 ביקורות
תענוג
4.0
08/08/15

ארוחה אינטימית ורומנטית בשולה אחרי סופ"ש נהדר בצפון... חבל רק שהמנהלת/מארחת שידרה הרגשה שלילית עוד מ"שלום" שקיבלנו בדלת. גם מנת הקינוח היתה קצת מיותרת וכדי בהחלט להתמקד יותר בדגים... ופירות הים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון 2 ביקורות
יום שבת חם וטעים...
4.8
08/08/15

הינו ביום שבת האחרון לארוחה משפחתית גדולה. המקום קצת מיושן בעיצוב אבל חם ומזמין,כל המלצרים (2 שטיפלו בנו) היו נחמדים אם כי לא הכי מקצועיים (לא ידעו מאיזה בשר הראגו או אם הבשר אנטריקוט... טרי או קפוא וכולי.) האוכל כיפר על הכל...הדגים הגיעו טרים ועשויים במידה טובה (קצת חמאה היתה יכולה לעזור) הבשר היה מצוין (אם כי אני חושדת שקפוא לפי המרקם) ללא ספק נחזור ללא ספק מקום נהדר למשפחות במחיר משתלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 2 ביקורות
מפתיע ביותר
4.5
02/08/15

היינו ביום חמישי האחרון במסעדה לחגיגה מוקדם לכבוד טו באב. הקרפציו דג היה אחד הטובים שאכלנו בשנים האחרונות,מנת הדג בס בירקות הייתה מסוג המנות שאנחנו רגילים לקבל בתל אביב. הדגים השלמים... שהזמנו היו טריים ומבושלים מדויק ועסיסי קצת חבל שהסלטים פחות מעניינם אבל בהחלט נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
שולי - תמונה
שולי 3 ביקורות
עוד נחזור
4.0
11/04/15

היינו כל המשפחה באיזור לרגל חופשה. נכנסנו והתאהבנו. מקום מעוצב יפה עם תפריט עשיר הנותן מענה לכל הלקוחות, מחובבי הדגם ופירות הים דרך בשר ואפילו צמחונים. האוכל היה מצויין ומוגש יפה.... התחשבו יפה גם בצרכים מיוחדים (צליאק). במיוחד אהבנו את השירות. לצערי איני זוכר את שם המלצרית, אך היא הייתה מקצועית ביותר, בקיאה בכל המנות, אדיבה ובמיוחד הראתה יחס אישי לילדים בחבורה (אפילו קלטה מהר את שמותיהם ופנתה אליהם בשמם). היה לנו ערב נחמד ביותר ואין ספק שעוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רפי - תמונה
רפי 8 ביקורות
טעים אבל לא הבשר
4.0
11/04/15

האוכל, השרות והאווירה טובים, אבל אל תזמינו בשרים, הבשר גם אם עשוי נכון אינו משובח.

עוד פרטים
הוספת תגובה