נגישות
נגישות

שולה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

147 ביקורות וחוות דעת על שולה

אסנת חב - תמונה
אסנת חב 106 ביקורות
המלצתינו: דגים וסלטים טעימים
4.3
27/09/18

המקום מרכזי לאיזור התעשייה, אולם למרות זאת יש אווירה שמנותקת מעסקים. האוכל מצויין והסלטים מעולים ומתמלאים כל הזמן. יש מבחר דגים רב ומעניין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayelet - תמונה
Ayelet מבקר מתחיל
זו בטח לא הפעם האחרונה שלי בשולה ואחזור עם משפחתי.
5.0
13/09/18

הלכתי היום עם אמי לארוחת ערב בשולה. הסלטים בפתיחה היו מצויינים והגיעו עם לחם טרי טרי. למנות עיקריות הזמנו שרימפס ברוטב חמאה עם שעועית ירוקה ופילה לברק ומאוד נהיננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 2 ביקורות
מצויין
5.0
05/08/18

הייתי בשולה אתמול עם משפחתי. אוירה רגועה ונעימה. צוות מסביר פנים וחברותי והכי חשוב, כל המנות היו טעימות מאוד. נחזור לשם בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nevo - תמונה
nevo 2 ביקורות
מומלץ ביותר, אנחנו בטוח נחזור לשם.
5.0
04/06/18

היינו באירוע של כ 35 אנשים ביום שישי. השירות היה מדהים וקשוב.המאזטים והפוקצ'ה החמה שקבלנו בהתחלה היו מדהימים.מבחר המאזטים היה מדוייק ולא מוגזם כאשר היה ניתן לקבל מילוי מחדש ככול... שרצינו.הלברק בתנור היה טעים מאוד וגם הלינגוויני שרימפס קצוץ.בקיצור מומלץ ביותר, אנחנו בטוח נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
asaf.naa - תמונה
asaf.naa 2 ביקורות
אכזבה קשה
2.3
25/05/18

אכזבה. היינו במקום פעמים רבות עם ובלי הילדים ותמיד נהננו. לא בקוק מה קרה, אם התחלפה ההנהלה או סתם החליפו תפריט ושף, אבל היה לא טעים. הבת שלי לא נגעה במנה שלה ולמרות זאת חייבו אותנו ב78... שקלים על פסטה!!!! מאוד לא מוצלחת. אני אכלתי פרגית שהייתה בסדר וזה הכל, בעלי אכל סלמון שבושל עד יובש והסלטים בפתיחה היו עייפים וחסרי מעוף ולא טעמים. אכזבה קשה. לא נחזור והיינו לקוחות נאמנים עד כה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
04/06/2018
אני זוכר היטב את ביקורך האחרון במסעדה וגם את השיחה הארוכה שניהל איתך מנהל המסעדה שמאוד ניסה לרצות אותך. מוזר וחבל שבאותה שיחה לא ציינת את כל מה שכתבת בחוות הדעת. עושה רושם שחוות הדעת שלך נכתבה מראש כדי לפגוע והיא לא מדויקת בלשון המעטה ולהלן אדייק את הדברים: מצער שהיד מאוד קלה על המקלדת שמדובר בחוסר פרגון, השמצה, ביקורת רעה, אך כאשר נהנים, וכתבת שהייתם בעבר פעמים רבות ותמיד נהניתם, לא מצאת לנכון לכתוב גם חוות דעת מחמיאה, לפחות לאחר אחד מהביקורים הנ"ל. לא התחלפו בעלים מעולם, גם לא הנהלה ואפילו לא מנהל המטבח שעובד בשולה מיומה הראשון והאמת שקראתי לראשונה את חוות הדעת, לרגע לא הבנתי איזה פסטה נמכרת ב-78 ₪ אבל לאחר בירור עם מנהל המסעדה, מסתבר שהזמנתם לילדה פסטה עם בשר בקר והחיוב בסך 78 ₪ הוא בגין הפסטה הנ"ל, מזטים ולחם שקיבלתם כמנה ראשונה וכוס לימונדה (במידה ורציתם).... נשמע קצת אחרת, לא?! אני בהחלט יכול להסכים איתך שייתכן וילדה לא תאהב מנה כזאת מאחר והיא מיועדת בטעמה למבוגר (דרך אגב, זאת אחת המנות האהובות במסעדה), אך זאת הייתה בחירתכם ולמרות זאת, הציע מנהל המסעדה להחליף אותה, אך בעלך סירב וביקש שנארוז לו את המנה (חבל שלא מצאת לנכון לכתוב את זה). לעניין הסלמון שלטענתך בושל מידי וטעם המזטים, לא ציינת זאת באותה שיחה עם מנהל המסעדה שהיה קשוב מאוד אליך ומחובתו הקדיש לא מעט זמן לשיחה איתך בשולחן ואין לי ספק שאם היית בוחרת להזכיר, היה מתייחס לזה לשביעות רצונך. והכי חבל לי שאת מעידה שבכל הפעמים הרבות הקודמות, נהניתם, אבל לאחר פעם אחת שפחות נהנית, את לא תחזרי יותר למסעדה.... הפסד של כולנו!!!
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
אכזבה
2.0
15/09/17

אכזבה . הייתי עם שלושת בני והגענו לחגוג יום הולדת..4 גברים רעבים ולפתיח צלוחיות קטנות עם סלטים כשכל פעם צריך לחפש מלצרית שתמלא אותן במום להביא בצלחות שמספקות 4 אנשים רעבים. המהירות... שהביאו את העיקריות גרמה לסחרחורת. הציפס היה מסוג הקנויים בשקיות וטבע בשמן גם השניצל היה דק עד בלי די ספוג בשמן ולא הספיק למבוגר רעב.הפטוציני היה לא רב ופירות הים בו היו מועטים.קינוח לא הזמנו אז כמובן שלא הציעו אפילו כדור גלידה עם זיקוק למרות שידעו על יום הולדת ..נדיבות ושולה כנראה רחוקים זה מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat asulin - תמונה
anat asulin מבקר מתחיל
חוות דעת על שולה
1.5
25/01/17

שלום רב ,הגענו 3 אנשים לאכול צהריים, אנחנו עובדיי הפארק, הזמנו שתיי עיסקיות (העסקיות דיי גדולות ולדעתנו הן מספיקות לשלושתינו), וברור לנו שמגיע לנו מנת סלטים אחת,(כי ככה כתוב בתפריט לכל... מנה עיסקית מגיע מבחר סלטים) הזמנו במנה העסקית קבב על הגריל וקיבלנו אותם יבשות ושרופות , שהגענו לתשלום מתברר לנו שייחיבו אותנו לעוד מנה נוספת של סלטים, שזה לא הובהר לנו בצורה ברורה מההתחלה, ווששאלנו למה אנחנו אמורות לשלם על עוד מנת סלטים, שהריי היה מובן לנו שמתןך שתיי המנות העסקיות מגיע לנו רק מנת סלטים אחת!! מתוך ההסבר הלא נעים והלא ברור של המלצרית הבאנו שהמסעדה לא מאפשרת ל3 אנשים להזמין שתיי מנות( בכל המסעדות שהיינו בהם שהמנות גדולות אפשרו לנו להזמין בלי שום בעיה באותו אופן) התאכזבנו וכנראה לשם כבר לא נגיע......ההפסד שלכם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
George - תמונה
George מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.5
24/12/16

אוכל מצויין. שירות מעולה. מחירים סבירים. ארוחה משפחתית של 9 אנשים בשישי בערב. כול אחד מצא מה לאכול, בשרים מעולים, דגים מעולים, פירות ים מעולים...מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
aviavi - תמונה
aviavi 3 ביקורות
אם הולכים אז להזמים מקום לבפנים
3.3
16/10/16

אחרי חיפוש מסעדה בשבת באיזור קיסריה לפגישה עם זוג חברים מחיפה מצאנו את שולה. אחת הבודדות שפתוחה בשבת. הגענו. למרות שהמסעדה לא הייתה מלאה לכאורה השולחנות היו מוזמנים ולכן הושיבו אותנו... בחו. בקצה בקצה בקצה של הצילייה. לא ניתן היה בכלל להנות מהמסעדה אבל.... קצת חם. שירות בהחלט סביר, אוכל מעל הממוצע, הסלטים מולאו כמה שרצינו, דגים בצד שלנו בסדר, בצד של החיפאים דג יבש מאוד. בקיצור. אם הולכים להזמים מקום ולשבת בפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
כעסקית משתלם מאוד כשלא בעסקית יקר.
3.0
14/10/16

הגעתי עם הילדים שלא במסגרת העסקית, הסלטים והלחם טעימים מאוד למרות שמתבקש לגוון את הסלטים ולא להגיש אותו מגוון כמעט אותו דבר בכל פעם. העיקרית יקרה מאוד שלא במסגרת העסקית והסכום הסופי היה... כמה מאות שקלים, כאשר אכלנו במסגרת העסקית היה משתלם. המלצרים בסדר גמור, מהירים וקשובים, השיפוץ שנעשה במקום הפך את האווירה למעין מסעדת פועלים וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/10/2016
היי, מודה לך שביקרת ואכלת במסעדה. אנו משתדלים לגוון את הסלטים הן בפרודוקטים והן באופני ההכנה בהתאם לירקות המאפיינים כל עונה. מקווים שבפעם הבאה תיהני מגיוון זה. מחירי המסעדה בשעות בהן לא מוגשת ארוחה עיסקית, לדעתנו הוגנים מאוד ולרוב נמוכים ממסעדות זהות מקבילות. חשוב לציין כי, מחיר המנה העיקרית כולל בתוכו גם מנה ראשונה של סלטי הבית ולחם (ללא הגבלה) כך שהתמחור במסעדות שולה הוגן מאוד ונותן value for money . השיפוץ שנעשה, לדעתנו, הפך אותה אלגנטית וחמימה יותר , מחולקת לאזורים מצומצמים ומאפשרת יותר פרטיות. אבל תודה על הערתך, דעתם וטעמם האישי של אורחינו חשובה לנו מאוד. להשתמע.