נגישות
נגישות

שולה ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

147 ביקורות וחוות דעת על שולה

אסף - תמונה
אסף 10 ביקורות
2.4
18/10/08

לא ממליץ.לקחתי את ההורים לחגוג יום הולדת לאבי.סלטים שמוגשים חופשי: עלובים למדי. לא משהו ודי אנמיים.שירות: המלצריות לא יודעות מה הן מגישות. צעירות וחסרות הכשרה בסיסית. לא החליפו סלטים... לבד (מילוי חופשי חינם), ולא דאגו לבדוק אם יש לחם כשהוגשה מנת החריימה (די בסיסי, כי אינה מגיעה עם תוספות בניגוד לשאר המנות).מנות עיקריות: טונה אדומה נצרבה יותר מדי. חריימה - מצויין. באותו עת שישבנו היו עוד שני אנשים שביקשו לדבר עם הבעלים על אכזבתם מהמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
30/08/08

האוכל צפוי מאוד ברשת זו. הכל טרי ובולט בטריותו. טעים! שרות נחמד זריז ומסביר פנים. המסעדה נמצאת במקום נאה ונוסכת הרגשה נינוחה. שוה לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/07/08

שלום לקובי (כותב התגובה מה- 17.5.08), שמי שחר ואני אחד מבעלי המסעדה. בהמשך לביקורתך, הנני מתנצל על חוסר שביעות רצונך מביקורך במסעדה ועל כך שלא זכית לקבל את איכות השירות והאוכל המאפיינים... את המסעדה.אשמח באם תיצור עימי קשר ע"מ שנוכל לתקן את הרושם הלא מאפיין שקיבלת ולהשלים את חובתינו כלפיך. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
17/05/08

היינו בשבת 7.5 בשעה 17:00 ארבעה סועדים, המסעדה ריקה יחסית.למרות זאת שירות איטי להחריד, סלטים משעממים,4 חצאי פרוסות חלה יבשה ומתפוררת (ל-4 סועדים).הזמנו דג מוסר חצי מטוגן וחצי בגריל,... הגיעו דגים ספוגים בשמן ונאים בפנים. לא התרגשו יותר מדי כשהמנות הוחזרו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 31 ביקורות
3.3
03/05/08

אכלנו במסעדה פעמיים בשבועיים האחרונים. האוכל צפוי מבחינת התפריט, אך הוא טרי מאוד וטעים מאוד. כל הסלטים שהוגשו היו טעימים מאוד ללא יוצא מהכלל וכמו כן הדגים שאכלנו. בשתי הפעמים קבלנו... שירות מאיילת - שרות מעולה.המחירים נמוכים יותר מאלה שבאזור ת"א.המסעדה ממוקמת בפארק התעשיות של קסריה - אזור מקסים ושקט, לפחות בשעות הערב ובשבת. כדאי מאוד לשבת בחוץ שם יש בריזה נהדרת.בשורה התחתונה קיבלנו תמורה מלאה עבור כספנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shuky - תמונה
shuky מבקר מתחיל
4.7
25/03/08

ממליץ בחום על פילה סלמון בגריל בתוספת ציר דגים.מחירים סבירים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/02/08

היינו יום שבת בג'קו בקיסריה והיה פשוט משגע. האוכל היה מדהים במחירים סבירים ביותר בהתחשב בכמות ובעובדה שזה מאכלי ים. כשהגענו פינקו אותנו בסלטים ולחם חם בלי הגבלה. למנה עיקרית הזמנו מנת... גלייה זוגית (מומלץ) שזה מן מחבת ובפנים פירות ים ברוטב חמאה, שום ויין. המנה גדולה בהחלט מספיקה לשני מבוגרים (16 שריפסים גדולים, 6 מולים ענקיים וקלמרי). מאוד נהנתי מהאוכל ומהשרות, אני בהחלט מתכוון לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר 7 ביקורות
3.0
02/02/08

שירות מהיר, אדיב ומקצועי. צוות צעיר ונימרץ. הריזוטו פירות ים היה עם אורז רגיל (פרסי) ולא עם אורז איטלקי (ז"א ריזוטו). כשהערנו למלצר, הוא הלך לברר וחזר עם אמירה שככה עושים ריזוטו. בהחלט... נקודת חובה למסעדה ולשף/טבח

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדיה - תמונה
נדיה מבקר מתחיל
3.0
27/01/08

באופן כללי המסעדה היא ברמה מאוד גבוהה. האוכל איכותי ותואם לציפיות ולמחיר. מי שמבין קצת במאכלי ים יכול להעיד שהמנות אכן טריות ועשויות טוב, משביעות, ומגוונות.מבחינת הקינוחים- אין מילים.... קינוחים איכותיים ומקוריים במחירים סבירים. אני אישית ממליצה בחום על הטראפלס.העיצוב קצת משעמם, בנאלי, וחדגוני. אני הייתי מוסיפה קצת יותר צבע למקום.הדבר שהכי הלהיב אותי במקום הוא השירות הנהדר שקיבלנו. המלצריות אדיבות, חייכניות, וסבלניות. לא חיכינו כמעט בכלל למנות. לא היינו צריכים לחכות בכלל שיגשו אלינו, המלצריות היו זמינות בהחלט (למרות שיש לציין שהמסעדה לא הייתה אפילו ברבע מהתפוסה).סה"כ יצאנו מאוד מרוצים מכל הבחינות וללא ספק נבוא לאכול שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/10/07

מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה