נגישות
נגישות

שולה ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

147 ביקורות וחוות דעת על שולה

avi - תמונה
avi מבקר מתחיל
4.3
05/06/09

שבנו זה עתה מן המסעדה וחשתי צורך להביע את ההנאה שהסבה לי הארוחה שם. קראתי את תגובות הכותבים לפני ולא הופתעתי מן השבחים שהרעפו על המסעדה. הופתעתי מתגובה הקוטלת את איכות המקום. לדעתי -... יוצא מן הכלל המעיד על הכלל. בקיצור: יופי של מסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הק - תמונה
הק 4 ביקורות
4.7
05/06/09

אני רוצה להגיד לכם שאני מאוד נהנה תמיד לחזור אליכם. הסלטים מגוונים בטוב טעם האוכל ברמה מאוד גבוע, השירות עדיב ביותר ההרגשה כמו V.I.P. כל הכבוד תמשיכו ככה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/06/09

הזמנו מקומות בטלפון וציינו שאנחנו חוגגים יום הולדת! הזמנו ספיישלים של המאמות שקראנו בעיתון 1 פילה דניס בתנור עם עגבניות וזיתים הטעם מעודן ביותר ועד מנה של שיפודים של דג עם בזיליקום... וירקות היה מפתיע ביותר מאוד טעים הזמנו גם אנטריקוט והוא היה פשוט מעולה! לילדים לקחנו שניצלונים וגם הם היו פשוט טעימים! השירות עלה על כל הציפיות, המחירים מאוד נוכים ובסוף הארוחה קיבלנו קינוח ליום הולדת עם זיקוק! ליקקנו את הצלחת מרוב שזה היה טעים! תודה רבה לכם! נהנינו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yoni - תמונה
yoni 3 ביקורות
2.0
30/05/09

כבר הרבה זמן שלא אכלתי במסעדה כל כך גרועה. הסלטים בהתחלה הם סלטים שנלקחו מהמטבח המזרחי רק שבשולה הוציאו מהם את הטעם והפכוהם לתפלים. במסעדה אין מנות ראשונות (?!). אני הזמנתי סטייק... אנטריקוט מידיום רר שהגיע וול (על גבול הוול דאן) בת זוגתי הזמינה קיש בטטה שנראה כמו קיש שהשין התחלפה בו באלף. לקינוח הזמנו סופלה, גם הוא לא משהו. השירות היה חובבני. המלצרים התחלפו שלוש פעמים וכדי להזמין חשבון נאלצנו לחכות רבע שעה עד שהגיע מלצר (ישבנו בחוץ).בקיצור אני לא נוטה להתלונן על מסעדות וגם לא מצפה מהן ליותר מידיי, אבל בכל זאת כשמזמינים סטייק אנטריקוט מצפים לסטייק אנטריקוט ולא לסטייק עין מעובד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
23/04/09

אתמול חגגתי את יום הולדתי במסעדה, דבר שהפך כבר למסורת וכל שנה הלכנו למסעדה ונהננו מאד.האמת כששמעתי שהמסעדה שונתה חששתי, אך הוסבר לי כי השינוי הוא רק בשם.הגענו, קבוצת חוגגות עליזות... ורעבות, וחיש מהר התמלא השולחן בשלל סלטים, טריים וטעימים, המלצרית החביבה דאגה ללא הרף למלא כל הנדרש, והאוירה היתה שמיחה ועליזה.גם המנות העיקריות לא אכזיבו, הטעם, לעילה, והמבחר - הן בתחום הדגה ופירות הים והן בתחום הבשר והפסטות, היה רב ומגוון ולשמחתי ראיתי כי הצלחות נוקו עד תום.לקינוחים הגענו כבר ב"זחילה" אך גם הם נעלמו כהרף עיין.בקיצור- היה נעים, טעים מאד, מומלץ בחום רב.אין ספק שאנו נמשיך לבוא ולהנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lela Lotan - תמונה
Lela Lotan 7 ביקורות
4.3
08/03/09

היינו בשבת האחרונה בצהריים במסעדה. המקום היה מלא מאד ולמרות זאת האוכל הגיע בזמן והמלצריות היו מקצועיות ושרתו אותנו ללא שהיות. כל המנות שהזמנו (טונה צרובה, אמנון הגליל ושרימפס מטוגן)... היו מצויינות. הסלטים בהתחלה טעימים וניתנו ברוחב לב. המחיר לא יקר 380 ש"ח ל- 5 אנשים. נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/02/09

פשוט מעולה במיוחד השרמסימים וקלמרי שלהם גן עדן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
3.0
15/02/09

הנני לקוח ,"ותיק". לא מורגש השינוי בשם המסעדה. מקום סביר במבחן עלות/תועלת של מאכלי ים. עם זאת ישנה ירידה באיכות הסלטים שמוגשים בפתיחה. או שישנו את עלות "הדיל" (כלומר ללא סלטים חופשים... כלולים במחרי המנה) או שישפרו את איכות הלסטים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימה וויקטור - תמונה
סימה וויקטור 3 ביקורות
4.7
12/01/09

הגעתי לג'קו, (או לשולה בשם החדש) על מנת לחגוג עם המשפחה את יום הולדתה של אחותי. השירות היה מעולה, האוכל היה מאוד טעים והכל הגיע חם ובזמן. ויקטור המנהל גרם לנו להרגיש ממש בבית. היה... מקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה 4 ביקורות
4.3
09/11/08

היה תהנוג לאכול לשהות בבמקום האוכל עשוי בטיב טעם ממש גן עדן מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה