נגישות
נגישות

כרמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 28

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

288 ביקורות וחוות דעת על כרמים

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
20/05/06

חבר'ה, על "אמת בפרסום" שמעתם? - בתפריט "שף תאכל" (79 ש"ח לסועד) הופיעה "קדירת אסאדו" - כידוע "אסאדו" היא שיטת צלייה של בשר שמזוהה יותר מכל עם אוכל ארגנטינאי. במקום זאת קיבלנו צלחת עם... בשר הנראה כמו גולאש.מישהו צוחק על אח שלו?...אם כן - אנא הקפידו בפרסום - "קדירת גולאש" ולא "אסאדו".בהצלחה!גיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/05/06

יום שבת, השעה 5 בצהריים. חבר שלי ואני ישבנו לאכול אחרי שלא אכלנו כמעט כל היום. הוא הזמין אסקלופ עוף, אני הזמנתי קרבונרה...היה פשוט מעדן!הרוטב של החזה עוף היה משגע והחזה אווז עם השמנת... היה טעים לי עד מאוד. בתור אחת שמטורפת על פסטות זו היתה מנה מעולה. נהנתי יותר בכרמים ממסעדות אחרות שאכלתי בהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
11/04/06

לאחר שקראתי המלצות רבות על המסעדה החלטתי לקחת את משפחתי לסעוד שם. מבחינה ויזואלית המקום מאוד משעמם וקר, ישנו חלל גדול אך ריק. למות הראשונות הזמנו גלילות חצילים ממולאים בטלה בטחינה... ירוקה, שיפודי פרגיות יקיטורי ולחם הבית. מנת החצילים שהייתה בסדר, לא יותר מזה וממש לא מפתיעה, שיפודי הפרגיות לא היו מתובלים וממש משעממים והיו יותר בצורת "קציצה", הם הוגשו על מצע אנטי פסטי שהיה מלא בשמן! לחם הבית היה ג'בטה... חבל.למנות עיקריות אכלנו אנטריקוט ופרגיות. הפרגיות היו כהלכה ובשר האנטריקוט היה טרי וטוב אך לא מתובל כיאות. המנות העיקריות הוגשו בליווי סלט ירוק שהיה טרי וטעים אך הגיע בסוף הארוחה (ואני לא מקצין), ובליווי תפו"א אפוי (סוג של פוטטוס) שניתנו די בקמצנות. לקינוח אכלתי סלסלת קדאיף במילוי קרם שהיתה חביבה אך לא יותר. השירות היה טוב. שילמנו 800 שקלים לשישה סועדים, 3 ראשונות, 6 עיקריות, בקבוק יין וקינוח אחד שהכל היה ברמה בינונית לחלוטין!!! אני אישית לא ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/04/06

עברנו בדרכנו לאילת ועצרנו לעיסקיות שהיו מפתיעות במעוף שהפגין השף ,מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
סולו - תמונה
סולו 2 ביקורות
2.7
01/04/06

אכזבה גדולה במסעדת כרמים. הגענו ביום שישי שני זוגות. המלצרית המליצה על שתי מנות שלא נמצאות בתפריט: טונה אדומה ופרוסות סינטה. הזמנו שתי טונות, פסטה ודניס. כעבור 10 דקות הגיעה מלצרית,... התנצלה ואמרה שנשארה רק מנת טונה אחת. אז החלפנו טונה בסינטה. עם המנות הראשונות הגיע אחראי, התנצל, הודיע שאין יותר טונה והבטיח לפצות אותנו. החלפנו בדניס. שלוש מנות עיקריות הגיעו ביחד ורבעית איחרה ב10 דקות. והעיקר: כשאר קיבלנו את מנת הסינטה , הסתבר שהבשר מקולקל. החזרנו, לקחנו אנטריקוט. השתמשנו גם בקופון של המסעדה: כוס יין. הסתבר שזהו יין תוצרת בית וכזה הוא. יין בושר, שבוקבק במקרה הטוב לפני כחודש, עם SO2 שסותם את האף. כמובן שבחשבון הסופי "שכחו" לפצות אותנו. קל לזלזל בלקוחות כאשר "כרמים" היא המסעדה היחידה באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
18/02/06

שלום רב, התארחנו בכרמים בשבת-18-2-06 בצהרים - אמנם היה קהל רב אך בכל זאת לא חשנו בצפיפות. 2 מנות עקריות אשר הוזמנו על ידינו .- 2 מנות של מדליוני פילה הוחזרו למטבח מכיון שהבשר היה 'well... done -done"עד כי לא ניתן היה ללעוס אותו (בתפריט ממולץ medium -וכך הזמנו). מנת אנטריקוט אשר הוזמנה כmedium הוגשה "rare"לחלוטין -מנות נלוות -סלטים הוגשו באיחור. בעצם,נגרמה לנו אכזבה רבה - הגענו לכרמים בעקבות המלצה חמה של חברים - אך גם האוכל וגם השרות לא היו ברמה של "מסעדת שף". מקווה כי תפיקו לקח המתאים שבוע טוב לכם אירית נוה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל - תמונה
רויטל מבקר מתחיל
4.0
16/02/06

נעים מאד, טעים מאוד ואף זול מאוד ומפתיע.היה לנו כיף ונעים לחגוג אצלכם את הולנטיין.ישר כח. אנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/02/06

מאוד נהננו, שירות נעים, האוכל טעים. בקיצור, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
04/02/06

פנינה בדרום ממש. קפצנו לראות כלניות בדרך. עצרנו בכרמים לאכול, המנה של העוף ממולא כבד אווז בטטות ופרג פשוט מדהימה. השף עושה עבודה מצוינת, בטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
04/02/06

עברנו בשבת בדרכנו לאילת, קיבלנו המלצה מחברים ולא התאכזבנו. האוכל נהדר. אכלנו מנה של טונה צרובה מעולה שבתל אביב היינו משלמים עליה כפליים. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה