נגישות
נגישות

כרמים ביקורות וחוות דעת - עמוד 25

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

288 ביקורות וחוות דעת על כרמים

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/05/07

בשבוע שעבר הגעתי עם בת זוגתי לכרמים בפעם הראשונה, וזאת לאחר המלצות שקיבלנו. אומנם אני לא מאיזור הדרום אבל חשבתי שלמען מסעדה טובה זה משתלם להגיע. הזמנתי מקום מראש, השירות האדיב התחיל כבר... בטלפון, התעניינו האם ביקרתי בעבר במסעדה והאם אני חוגג משהו, ועניתי שלבת זוגתי יש יום הולדת. כשהגענו חיכה לנו שולחן יפה עם שלט מזל טוב שגרם לבת זוגתי הנאה רבה.למנה הראשונה הזמנו ספיישל של עלי פילו ממולאים בטלה וסלט רוסטביף. יש לציין שהפתיח היה פנטסטי, כמו כן הזמנו בקבוק יין, שלדעתי כאדם שמבלה המון במסעדות, מחיר היין זול מאד! ביחס למקומות אחרים. למנה עיקרית אכלנו פילה בקר ודניס שגם היו מנות מצויינות. הדבר שהכי אהבנו זה שבקינוח שהזמנו הפתיעו אותנו בזיקוק למרות שלא ביקשנו.בקצור, אחלה מסעדה, צוות אדיב ונהדר והרגשת חמימות. נחזור בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
30/04/07

הייתי במסעדה ביום חמישי שעבר עם אשתי. אכלנו ארוחה עיסקית ואני חייב לציין שבחיים לא קיבלתי מנות כל כך גדולות במסגרת ארוחה עיסקית. הסלט של המנה הראשונה מספיק לשניים, והאנטריקוט היה משביע... ומאוד טעים. אשתי אכלה את הטורטיה למנה ראשונה ומאוד נהנתה. יצאנו שבעים ומרוצים בפחות מ-150 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/04/07

אני אוכלת באופן קבוע בכרמים עם המשפחה שלי ואני חייבת לציין את השירות האדיב... יש לי שלושה ילדים קטנים שנוטים להיות חסרי סבלנות לפעמים, אבל המלצרים תמיד נחמדים והאוכל של הילדים מגיע ממש... מהר והמנות ממש גדולות. חוץ מזה, אני חייבת לציין לטובה את מנת האסקלופ עוף - פשוט מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
30/04/07

איזו הצלחה!! אירחתי חברים מחו"ל בשבוע שעבר וביום שישי בערב החלטנו להתפנק במסעדת כרמים. המלצרית סיפרה בלי בעיה על המנות המיוחדות באנגלית ולאורך כל הארוחה הרגשנו כמו בבית! אני חייב להמליץ... על מנת הפילה בקר ברוטב תאנים ויין אדום, ומנת הפטריות בגריל. איזה כיף שיש כאלה מקומות דרומית לת"א!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
30/04/07

התארחתי במסעדה ביום שבת האחרון עם בני משפחתי ואני חייבת לציין שמאוד נהננו!! הזמנו מנות מיוחדות עפ"י המלצת המלצרית, בשר טלה עטוף בבצק פילו ברוטב מתוק ולמנה עיקרית פסטה בתוספת צ'וריסוס...... ההמלצה הייתה במקום. כמו כן השירות היה אדיב ומקצועי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
13/04/07

האוכל מאוד טעים!!חבל שמתקמצנים בתוספות למנות שמשלמים עליהם במיטב כספנו. לדוגמא עם מנה מכובדת של סטייק הגיעה צלחת ריקה ורק עם תוספת של 5 שמיניות של תפו"א.חבל שבגלל שטות כזאת יצאנו... מאוכזבים.ושוב, האוכל מאוד טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
24/03/07

we visit cramin since the restaurant opend... they went trough great changes, and im sorry to say, not for theyre best. from a very good restaurant in all positions they went to a level... of better it is to save our money... sorry the waiters do the job with no joy, there are a lot of changes and problems when your order, the food is absolutly not in the high level as it was, maybe change in the cook? the management expresses pressure wich is clearly to see by the visitors, except the flowers witch are on the bar, most of it has changed...

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי מבקר מתחיל
4.7
15/03/07

חגגתי שם ב-14.3.07 יום נישואין עם בעלי, שגם הוא שף במקצועו. התפעלנו מאוד מהמנות. הן נעשו בטוב טעם, מביאות חשק לעוד. נתנו לשף סהר להחליט עבורנו מה נאכל וכל מנה שקיבלנו הייתה יותר טעימה... מקודמתה. הבחירה הייתה טובה יותר מאשר אם היינו בוחרים בעצמנו... ריגשת אותנו! תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
10/03/07

נפילה! התארחנו (7 אנשים) במסעדה בפורים. ביקשנו ארוחה עסקית ונעננו "יש רק ארוחת מעריב גורמה וזה יותר טוב". לא גורמה ולא נעליים. מנות ראשונות - כדורי ריזוטו מטוגנים שחוממו (כמו לאכול... פלאפל שחיכה 2 שעות). מרק - דליל שהוסיפו לו מים כי הגיעו הרבה אנשים. מנות עיקריות - דג בלי כל טעם, שוק אווז יבשה, פרגית אסייתית שהתגלתה כשניצל רגיל. מנות אחרונות - טירמיסו נוזלי שהוגש בכלי פלסטיק זערורי ופנקוטה ללא טעם. אפילו את הבירה הצליחו לקלקל. אין בירה קרה. סיכום-שומר נפשו יירחק. 110 ש"ח שנזרקו לפח. אני מצפה להתנצלות מהמסעדה. נ.ב למעריב נא הקפידו יותר בבחירת "ארוחות גורמה במסעדות גורמה".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
25/02/07

מאכזב מאד! הגענו בשבת בשעה 14:00 בדיוק בהתאם להזמנה שביצענו יום קודם לכן, בכניסה נאמר לנו שעלינו להמתין 15 דקות בעמידה בחוץ.  כ-10 דקות לאחר שהזמנו מנות עיקריות הגיעה מלצרית ואמרה... שנצטרך להמתין לפחות 40 דקות עד קבלת האוכל. כלומר ב15:30 רק לקבל את המנות, אמרנו שלא מתאים לנו לחכות כל כך הרבה במיוחד אחרי שחיכינו כבר בחוץ. ואז הגיע השיא המלצרית אמרה שהיא תבדוק מה אפשר לעשות ואם לא מתאים לנו אז שנלך!דברים טובים: מעוצב יפה, במקום מלא ירוק וטבע. המנות יפות וטעימות אך הבשר יבש (מלבד הצלעות כבש שהיו נהדרות). דברים רעים: (לצערי זה יהיה ארוך)המקום מתיימר להיות מסעדה ברמה של מסעדת שף ופלצני שזה בסדר גמור אך בשביל זה צריך להתעכב על הפרטים הקטנים ולא בסגנון של סטקיית דרכים. לדוגמא, המלצרים ברמה מאד נמוכה ולא יודעים לתת שירות, עורכים את השולחן בזמן שאנחנו מסתכלים בתפריט, לא יודעים להסביר כמו שצריך על המנות. לא שואלים מה דעתנו על המנה? אם טעים לנו? שוכחים דברים שהתבקשו להביא.ניקיון - התפריטים מלאים שאריות אוכל מסועדים אחרים. בשירותים זרוקים שאריות נייר טואלט על הרצפה.מחיר - המחיר גבוה אבל אם המסעדה הייתה באמת מקפידה על הדברים הבסיסיים אז המחיר היה הגון למסעדת שף, איך שאירחו אותנו זה פשוט לא היה מתאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה