נגישות
נגישות

פראג הקטנה - LITTLE PRAGUE ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על פראג הקטנה

Guri - תמונה
Guri 3 ביקורות
4.0
12/10/06

אכלתי כאן לראשונה עם חברים ב-10-10 ונהניתי!!! מומלץ לנסות את בירה KOZEL, המחליקה בגרון בקלות, עם תחושה של משקה קל.כל המנות מעולות, תמורה בעד המחיר וחוויה לא שגרתית. לבטח אחזור שוב... ושוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
wrdana - תמונה
wrdana 22 ביקורות
4.7
10/09/06

זה הפאב הקבוע שלי ושל חבריי. המקום הקודם היה עדיף, אבל בכל זאת, אני יוצאת בכל פעם עם הידיעה שאשמח לחזור לשם.קודם כל - האוכל. בין אם המנות הראשונות, הבשר והקינוחים, הכל מצויין. המנה... המומלצת היא צ'הורנורסקי סטייק לבן, מנה מצויינת. והבירות המקומיות, אין כאן אפילו תגובה אחת על קרושביץ כהה, שמתאימה באופן מדהים לאוכל ומחליקה בקלילות בגרון.השירות מקסים, לפעמים בשעות עומס (בעיקר בשישי בערב) אפשר להתקל באיחורים בהגשות, בלבולים ועניינים, אבל באופן כללי המלצרים חמים וזריזים.לשוללים - תגיעו ביום חול. תופתעו לטובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
08/08/06

אני מקווה שזה יהיה ככה כאשר אני יבוא לשם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
09/07/06

היינו 12 איש. השירות היה מתחת לכל ביקורת. איטי ומזלזל. המלצריות טעו בהזמנות והיחס היה מתנשא. אני ממליצה לא להגיע לשם למרות שהאוכל עוד איכשהו היה ברמה סבירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
23/04/06

פאב קטן ונעים בהחלט... האוירה מזכירה את פראג והאוכל מפתיע בצורה מושלמת המנות גדולות והגיעו מהר לשולחן, הבירה מצויינת והמבחר בהחלט יכול לספק כל אחד. ועוד הפתעה אחרונה לסוף... המחיר!!... זול, טעים ונחמד!! מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/04/06

אמנם באנו לא בשעות הלחוצות ואני לא יודעת האם היתן להשליך, אבל השירות היה מצויין. האוכל טעים והמנות גדולות ומשביעות. הבירה מצויינת, במיוחד ה-KOZEL. אני לאמבינה למה רשמו שהעיצוב הוא יאפי... פלצני???!!!!! איזה יאפי פלצני, אם מדובר בפאב צ'כי??!! העיצוב אוטנטי. חם, נעים וממש מקסים. המוזיקה בסדר גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
25/03/06

שירות גרוע חיכינו שעתיים לשוק חזיר וכשהגיע היתה קרה אוכל שמן חמוצים גרועים - זיתים שנפתחו מקופסת שימורים - כמו בצבא נקודת אור יחידה - בירה טעימה וזולה סיכום לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
28/02/06

ברצוני לאזן קצת את הבקורות השליליות שניתנו כאן, לדעתי לא בצדק. צריך לזכור שזוהי לא איזו מסעדת יוקרה פלצנית - צרפתית, אלא פאב צ'כי עם אווירה בהתאם. נכון, לא יהיה לכם מלצר בסמוקינג ומפית... לבנה, צמוד, שמסתכל לכם בפה (זה חפשו במקום אחר), אבל המלצרית חמודה, חרוצה ואדיבה, המנות הגיעו בזמן סביר, והתעניינו האם הכל בסדר. אני לא דורש יותר, ואתם? חגגנו יום משפחה. לא התאכזבנו. האוכל היה מאוד טעים, המנה שלי - סינטה לבן/ עוף בבלילת בצק תפוחי אדמה ושום, מטוגן במחבת, מוגש עם גבינה צהובה מגורדת מעל בכלל היה גן עדן. הפתעה שניה - הגודל של המנות - לא תאמינו - אבל התפוצצנו בסוף, ולא מצ'יפס (כמו במקומות אחרים) אלא מהמנה! בירה - PILSNER URQUEL - עדיין הבירה הטובה בעולם, וגם בירה שניה KOZEL הפתיע לטובה. וההפתעה הנעימה האחרונה - החשבון - 2 מנות עיקריות + 2 בירה + קינוח (השתמשנו בקופון) עלה לנו 170. לא כסף במחירים של היום! לסיכום - תודה רבה על הערב המקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר 2 ביקורות
3.7
06/01/06

זה אחד המקומות הקבועים שלנו באלנבי. הייתי בו מספר פעמים לאחר המעבר למקום החדש והמקום נשאר טוב כמו שהוא. יש שם אלכוהול טוב בהחלט יחד עם אוכל טוב ואווירה מהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/12/05

אוכל מצויין. אכלתי שם איזה 5 פעמים לפחות. גם אירוע משפחתי עשינו. סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה