נגישות
נגישות

פראג הקטנה - LITTLE PRAGUE ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על פראג הקטנה

Galina Kiselgof - תמונה
Galina Kiselgof 19 ביקורות
4.7
06/05/09

אנו חוזרים למסעדה כל פעם כש רוצים לאכול טוב ב זול. שירות מהיר ומקצועי, מבחר בסרים (רק לא לקחת קולנו - לא טעים), אבל סטיירים - מעולים. מנה ענקית ומחיר 60-70 שקל. גן עדן למי שאוהב בירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
04/05/09

ביום שישי האחרון היינו אני ובני משפחתי במסעדת פראג אחרי שהמליצו לנו בחום.למרות החששות הרבות לגבי שפעת החזירים שמסתובבת בארצנו, החלטנו לנסות. הרושם הראשוני היה נחמד עד שהגיעה המלצרית.... מפה זה רק הלך והתדרדר, חיכינו למנות הראשונות כמעט שעה וגם אז הם הגיעו אחת אחת ותוך כדי הראשונות יצאו פתאום גם חלק מהעיקריות, לא משנה שלא פינו לנו בזמן, ושהמלצרית לא ערכה אלא שבנוסף, כשרצינו לדבר עם המנהל, נאמר לנו שהוא עסוק והסתבר לנו אחר כך שהמנהל ישב על הבר ושתה בירה... בזמן שאנחנו עוד לא קיבלנו את כול השתיה.את המנות האחרונות כמובן העדפנו לחגוג במקום אחר כי התפריט קינוחים עלוב ופאטתי.אני ממליצה לא לבזבז את זמנכם היקר, לא שווה טירחה ומאמץ הגעה.לסיכום כללי: אוכל לא מקורי ולא טעים, שירות נוראי ומזל שזה זול!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
30/01/09

היום הייתי שם והיה פשוט רע! לא הייתה אף מנה טעימה (וטעמנו לא מעט) אפילו סטייק הם הצליחו להרוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
06/12/08

היינו אתמול בפראג הקטנה אחרי הרבה זמן שרציתי ללכת. הזמנו מקום מראש ולא שאלו אותנו אם אנחנו רוצים להיות באיזור עישון או לא (לתומי חשבתי שבכל בכל המסעדות אין מעשנים)אחרי שעישנו לידנו,... בקשנו לעבור והעבירו אותנו פנימה, אבל אמרו לנו שעוד חצי שעה, גם בפנים יתחילו לעשן (בניגוד לחוק!!! ואעפ"י שישנם שלטי "אסור לעשן" באיזור).סיימנו לאכול (האוכל אגב, מאד טעים, וזול), וברחנו מהר בגלל הסיגריות. את הקינוח אכלנו במקום אחר.אם רק היו מקפידים על החוק (החוק!!!) היינו חוזרים לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
18/10/08

במסעדה הזאת דווקא המנות העיקריות מתעלות על הראשונות... פטה כבד עוף היה מר מאוד. פנקייק רוקפור הוגש עם אמנטל מה שהפך את המנה לקצת משעממת. גולש בקר היה מעולה, ו"קורדן בלו" (פילה לבן ממולא... גבינה ונקניק) היה גם כן מצוין. מנות גדולות וזולות, אלכוהול טוב וזול (בעיקר לחובבי הבירה).. אבל כפי שכבר ציינו פה בעבר, השירות לא מלהיב- לא התייחסו אלינו בכלל לאחר שהמנות הגיעו, בשביל לקבל חשבון הייתי צריכה לקום אל המלצרית. עדין, עסקה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוליה וסלבה - תמונה
יוליה וסלבה מבקר מתחיל
4.7
14/02/08

המקום נהדר, אווירה ביתית וחמה, למרות הנסיעה אני יכולה לחזור לשם עוד ועוד ולא נמאס.האוכל טעים ומיוחד המנות גדולות ולא יקרות. בירה שלא תמצאו במקום אחר. בקיצור מקום שלא תשכחו ותמיד תרצו... לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
02/02/08

היום ביקרנו במסעדה, היינו שם 10 אנשים. האוכל היה בסדר גמור, גם השירות. עד שממש בסוף, כשכבר עמדנו לעזוב == ראינו עכבר ! כן כן עכבר רץ לו על פינת הקיר. השבנו את תשומת לבה של מלצרית... ונדהמנו לקבל תשובה : "נכון אנחנו ממוקמים ברחוב לא כל כל נקי, אבל על תדאגי, בטבח לא תמצאי עכברים". אותי אישית, תשובה זאת לא הרגיעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
30/12/07

תמיד אהבתי את פראג הקטנה. אך פעם אחרונה שהלכתי לשם עם חברות... מאוד התאכזבתי והחלטתי לא לחזור לשם יותר.... אין לי שום טענות.... חוץ משירות... השירות היה על הפנים!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
27/12/07

1.אוכל היה טעים, אבל מחכים הרבה זמן ולא תמיד מגיע מה שהוזמן:(..2.עיצוב יפה3.אוירה טובה בסך הכל אם לא מתייחסים לשירות של המלצריות ולזה שמתחילים איתכם משולחן ליד.4.שירות של המלצריות לא... מקצועי ממש-ממש!! מתנהגות בצורה חוצפנית, לא ניגשות לבדוק האם הכל בסדר ו/או חסר משהו, והכי גרוע בסוף הן דורשות טיפ, שזהו דבר מקובל ואנו מקפידים לתת תמיד טיפ על שירות טוב, אבל על שירות חרה מגיע טיפ בהתאם! וזה מה שהן קיבלו! חוץ מזה אני אישית לא אחזור לשם ולא אמליץ לאף אחד!נ.ב. למנהלים: כדאי שתחליפו מלצריות אם לא רוצים להפסיד לקוחות נוספים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
11/11/07

ביום שבת 10/11 הגענו עם משפחה (10 אנשים) לחגוג יום הולדת של דודה. המסעדה היתה מלאה, אבל סידרו לנו שולחן ישבנו וחיכינו 30! דקות עד שמלצר קיבל חלק מהזמנה-אמר שמנות בשריות אין אפשרות... להזמין עכשיו,לחץ, אז חכו .המלצר זרק לנו ערימה של סכום ומפיותואמר - תסתדרו בינכם. אחרי שעתיים וחצי הביאו מנות ראשונות, אז התברר שהם שכחו 2 מנות. הם בכלל לא מוכנות-אז ההורים שלי ישבו והסתכלו שכולם אוכלים וביטלו את המנות האלה כלא רצינו את מסעדה הזו רק לסיים לעזוב. גם שהזמנו לחם-לא הביאו בכלל, הזמנו קולה גם לא התיחסו. בסוף עזבנו עם הרגשה זוועתית ומאוד מאוכזבים. במסעדה הזו אין שירות בכלל וחבל מאוד- הם מפסידים הרבה. אנחנו והחברים שלנו לא נבוא יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה