נגישות
נגישות

פראג הקטנה - LITTLE PRAGUE ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על פראג הקטנה

Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
תמיד כיף
4.3
04/03/15

אחרי טיול לפראג הגדולה הרגשנו צורך לחזור לכאן- המקום הכי קרוב לדבר האמיתי. על הבר יש אווירה טובה, ומבחר מצוין ולא שגרתי של בירות חבית מרחבי אירופה, כולל הצ'כיות הכי מוצלחות. יתרון גדול... הוא האפשרות להזמין רבע ליטר במחיר נמוך מאוד, או לבחור במסלול טעימות שמשלב כמה סוגי אלכוהול, גם הוא משתלם מאוד. לסיכום, אם לא בפראג...

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
כיף גדול
4.3
06/09/14

הגענו עם קופונים למקום שאנחנו מכירים ואוהבים. האוכל טעים, השירות נחמד ביותר. התווסף אחמש ששאל מספר פעמיםלשביעות רצונינו, ממש נחמד. מרק בצל טעים, מנות טובות כגון צרנהורסקי סטייק. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
infernit - תמונה
infernit מבקר מתחיל
התדרדרות נוראית בשנים האחרונות!
1.8
24/06/14

היה פעם המקום האהוב עלי בת"א, הייתי לקוחה חוזרת כמה פעמים בחודש יחד עם חברים, ובתור אחת שעבדה בתחום התיירות גם הייתי ממליצה באופן אישי לאנשים רבים לבלות בפראג הקטנה. אחרי רצף של חוויות... לא נעימות (כמו בקשה מעליבה של המלצר ללפחות 10% טיפ עוד לפני ששילמנו בכלל, בעוד הייתי לקוחה מוכרת שם; שירות מאוד איטי; אינטיליזציה לא ברורה של מלצרית ועוד), הגיע הקש ששבר את גב הגמל- בכל פעם חיכינו לשירות כחצי שעה לכל הפחות עד שקמנו אל המלצרים פעם אחר פעם אחר פעם, גם על מנת להזכיר למלצרים על דברים שביקשנו, כמו בירות שכבר לא היו קרות כי עמדו שעה על הבר, אוכל ששכחו להזמין לנו אחרי שחיכינו כל כך הרבה זמן... המחירים עלו בעוד המנות התכווצו, כמות הבייקון בסלט קיסר הייתה מביכה!!! היה צריך לדשדש בסלט בשביל למצוא פירור, הקינוח החם הגיע קר... לא משביע, יקר, שירות איטי גם כשהמקום ריק מאדם... ואם זה לא מספיק, כשהתעצבנו על המלצרים על היחס העיפו אותנו מהמקום!!! לאחר כמה שנים של חרם שלי ושל כל חברי שהיו לקוחות קבועים, חזרנו לאחרונה לתת עוד צ'אנס אחרי שהחליפו הנהלה. לא השתנה כלום. לא נחזור יותר. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima - תמונה
dima 56 ביקורות
נחמד מגוון אבל לא מתחדש
3.8
27/05/14

האוכל טעים, הרבה מגוון ממה שאני אוהב אבל הייתי עם חברים שרצו לגוון מה שלא היה אפשרי כי הכל די מקובע. אחלה סיידר תפוחים מאוד שמח שזה עכשיו חלק מהתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
תפריט עודכן - ממליצה בחום
4.0
05/03/14

לא הייתי בהרבה זמן ויש הרבה שינויים, השירות המעולה נשאר אם כי קצת יותר מידי מעודד צ'ייסרים והגדלת חשבון מה שהיה טיפה פחות נעים, מבחר בירות וסיידר ומלא גדלים, שווה שווה!! טעים טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nataly - תמונה
Nataly מבקר מתחיל
מסעדה מדרדרת
2.0
30/11/13

במשך כמה שנים נפגשנו עם חברים בפראג הקטנה.תמיד אהבנו לשבת ולשתות בירה עם כל מיני מאכלים שלהם. הפעם היה משהו נוראי.באנו לחגוג את העברתינו לירושלים להיפרד עם חברים שלנו מעבודה.באנו 8... אנשים ישבנו כ-חצי שעה עד שיסימו לב עלינו.בסוף חברה שלנו הלכה בעצמה וביקשה ממלצרית לגשת אלינו.אחרי שהזמנו בירה חיכינו עוד כ-20 דקות לקבל אותה.וזה בתנאי שמקום לא היה מלא.וכך היה במשך כל הערב-אם היינו צריכים משהו הלכנו בעצמינו למלצרית וביקשנו תסומת לב. אוכל היה לא רע אבל לנגוש היה לא טעים ובצק שלו היה כמו גומי-ביקשנו להחליף לנו.לא החליפו ורק בסוף הערב כששאלנו אמרו שפשוט מורידים את הלנגוש מהחשבון(שזה בסדר,אבל אם לא היינו שואלים).סיימנו את הערב הביאו לנו חשבון,כל אחד שילם לפי הזמנתו ו מלצרית אומרת לנו שעוד חייבים לשלם עבור שירות 10%.ענינו בצורה יפה שעבור שירות משלמים לפי רצון.והיא התחילה להתווקח איתנו שאין לנו שום סיבה לא להיות מרוצים וכן חייבים לשלם עבור שירות כי מלצרים שירתו אותנו מכל הלב.(בסוף התברר שאחד מהחברות שלנו יצאה יותר מוקדם ושילמה בנפרד,אותה הם הכריחו לשלם אבור השירות.)אנחנו לא שילמנו והסברנו בצורה ברורה למה לא מגיע להם טיפים.כשיצאנו ממסעדה בכניסה עמד מנהל(כך הוא אמר לפחות,למרות שנראה כמו הומלס)ואמר לנו שצילם אותנו וישלח את תמונות לכל המסעדות ויסים בפייסבוק שלא יקבלו אותנו באף מסעדה ושאנחנו לא יודעים להתנהג. סליחה שהסיפור כך ארוך אבל באמת מאוד חבל שהמקום האהוב על ידי אנשים רבים מדרדר בצורה כזאת מזעזעת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima - תמונה
dima 56 ביקורות
מאוד מאוד טעים
4.0
14/11/13

הכל נשאר אותו דבר, המלצריות שנייייים, האוכל טעים, המקום, השירות. הדבר היחידי שמשתנה הוא גודל המנות, שקטן לו לאט לאט, לא הייתי הרבה זמן וכשהייתי קורדון בלו היה נראה אחרת, גדול יותר.... עדיין מאוד מאוד טעים. שעה שמחה עם הנחות על בירותעד 8 בערב שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
המנות שוב קטנו
4.0
11/11/13

המנות שוב קטנו אבל הכל טעים....הזמנתי כרגיל צרנהורסקי סטייק שהגיע טעים אבל קטן כפי שציינתי ואפשר לראות בתמונה. בירת קוזל כהה מצויינת .... חייבת לציין שהשירות כייפי, מקום הפי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
שעה שמחה שווה
4.5
14/07/13

משקאות במיחירים זולים יותר, אחלה נישנושים (עדיף להגיע רעבים) אחלה שירות. טעים:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
חמוד
3.8
02/06/13

האוכל היה טעים, השירות היה מעט איטי, המלצריות נראו קצת חדשות. אחלה "שעה שמחה" שווה להגיע לפני 20:00

עוד פרטים
הוספת תגובה