נגישות
נגישות

פראג הקטנה - LITTLE PRAGUE ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על פראג הקטנה

v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
פשוט וכיף
4.5
19/05/13

מחירים הוגנים, אוכל טעים, די עמוס בערבים. אבל תמיד שירות מעולה. צילמתי רק חשבונית אחת אבל ישבנו ואכלנו והיה ממש טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
אחלה אוירה
4.3
24/04/13

לא יעזור כלום גם כשבאים רק לבירה ובורגר, 39 שח + 17 לבירה בהפי האוור עדיין יש אחלה אווירה וכיף גדול. מה שכן גבינת האמנטל היא לא באמת אמנטל אלא מרגיש שזה גבינה מעושנת רגילה ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
כל הדרכים מובילות לפראג
4.0
20/04/13

ניסינו כמה פאבים והחלטנו לחזור לישן והידוע. אוכל טעים מגוון, לא יקר מידי, אחלה שירות. החשבון מחולק ל4...

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
עדיין טעים
3.8
06/04/13

עדיין טעים, אבל חבל שככה זה נאמר שזה רק עדיין, פעם המנות היו יותר מושקעות וטעימות. השירות נותר כייפי ולא מאכזב. האוכל קצת....הוא לא זול והתמורה גם בגודל המנה וגם באיכותה פחתו....... ותגוונו את העיסקיות.... :) עדיין מאוד אוהבת את המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
wrdana - תמונה
wrdana 22 ביקורות
How the mighty fall
3.0
16/06/12

אני וחבריי פוקדים את המסעדה בקביעות כבר 8 שנים, ולצערי המצב מידרדר, ולכן גם ביקורינו הידלדלו. השירות איטי, המנות קטנו(וגם התוספות) והמחיר גבה. אם אחפש קצת אחורה בתגובות, כתבתי תגובה... מאוד מפרגנת בעבר. המצב היום שונה. עצוב לראות מקום שאהבתי כ"כ משתנה ולא לטובה. מקווה שלמישהו איכפת והם יתפסו את עצמם בידיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.3
20/03/10

מזכיר את פראג מה שממש לא דומה זה המחירים!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
28/01/10

מקום נחמד, אבל האוכל היה מאכזב. בתור מישהו שאוכל לא כשר, אפשר היה לעשות הרבה יותר טוב עם צלעות לבן או שיפוד גבינה / לבן. חלש מאוד. מאידך, אווירה נעימה ושירות טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/12/09

אכזבה שרות חובבני ועייף, המסעדה היתה בתפושה חלקית וחיכנו יובלות לקבלת המנות. מנת הפטה היגיע בצבע אפור כהה וטעמה בהתאם. מנות הבשר היגיעו עשויות יתר על המידה עד חרוכות. במנות שהוזמן... צ'יפס כתוספת היגיעו ללא כל אזהרה מוקדמת תפודים מטוגנים בקליפתם לאכזבת הצעירים שהיזמינו מנות אלו, לתהיתנו הוסבר לנו שזה ה"צ'יפס". לסיכום - מנות שמתאימות לקנטינה ולא למסעדה. ביקרנו כאן פעמים פעם ראשונה ואחרנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי - תמונה
גילי 10 ביקורות
1.7
03/11/09

כ"כ הרבה תלונות על השירות, ושיפור אין. לצערי נתקלתי בעצמי בשירות החובבני במסעדה, ביום שישי האחרון, עם עוד 9 אנשים. הזמנתי סלט תרד עם עוף שהגיע עם עוף של מאמא עוף, יבש וקשה כמו קרטון.... כשביקשתי שיחליפו את העוף קיבלתי תשובה שבמטבח יש לחץ וזה מה יש (תאכל ותמות...). המלצרית שאלה אם אני מעונין במשהו אחר ונתנה לי תפריט ו...נעלמה ל-20 דקות. פחות מדי מלצרים ויותר מדי אנשים ומטבח קורס=> ניהול כושל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
12/07/09

ביום חמישי שבוע שעבר 9.7.09 הגענו שלוש נשים מרקע צ'כי הזמנו מקום לשעה 13.00 הגענו ב-13.10 אף אחד לא קיבל את פנינו, במסעדה היו 2 שולחנות מאוישים, התישבנו לבד והמתנו כעבור כ-15 -20 דקות... ניגשה מלצרית שהסתבר שהיתה היחידה בתוך המיסעדה נתנה לנו תפריט 1 לשלושתנו לאחר מספר דקות כשביקשנו תפריטים נוספים אמרה שתחפש. לאחר עוד 20 דקות לקחה את ההזמנה לארוחה עיסקית. את המנות הראשונות קיבלנו בניפרד שתים מאיתנו חיכו לשלישית. ואחר נאלצנו לחכות עוד כחצי שעה ועדין לא קיבלנו את המנות העיקריות עד שניגשתי לבר- מן ושאלתי "אם הם זקוקים לעזרה במטבח כי אנחנו מתמצאות" נאמר לי שהם בלחץ ושיש עומס ,היו 5 שולחנות מאוישים שגם הם המתיניו עד בוש.... כשהגיעה האוכל שוב הגיעו מנות נפרדות ונאלצנו לחכות ,קיווינו שלפחות האוכל יהיה טעים אך למרבית הצער התאכזבנו מאוד הקנדליינקי היו מיובשות בחלקן הבשר יבש ולא טעים ,הקוטלט המטוגן עם הגבינה הגיעה עם שיכבת ציפוי עבה ביותר שהיה צורך לחפש את הבשר.הדבר שקצת הציל את המצב היה הכרוב המאודה עם הקימל שהיה מאוד טעים ושהזכיר את בית ההורים. אף אחד לא התיחס אלינו ובא לשאול . מסקנה אוכל זול יחסית 121 ש"ח ללא תשר לשלוש סועדות אבל אחת המסעדות הגרועות שאכלנו בהן מאוד לא מומלץ גם מבחינת השרות הגרוע ביותר וגם האוכל הזוועתי =בירה אחת

עוד פרטים
הוספת תגובה