נגישות
נגישות

לילוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על לילוש

שירה - תמונה
שירה 2 ביקורות
4.7
28/09/10

אני חייבת לציין שאני יושבת בלילוש לא מעט. השירות תמיד אדיב, עם כי מעט איטי לעיתים. אבל כל מנה שאי פעם הזמנתי היתה טעימה. הסנדוויצ'ים מפתיעים בשילוב הטעמים, הריזוטו הכי טעים שאכלתי... וארוחות הבוקר מפנקות. ממליצה בחום, ואל תתייאשו גם אם יש תור בכניסה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינן - תמונה
עינן 8 ביקורות
3.7
04/08/10

האוכל פשוט טעים אפילו ממש טעים, המסעדה קצת קטנה וצפופה.. אבל זה שווה כי האוכל מעולה! הזמנתי ריזוטו פטריות והיה מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.7
21/07/10

ישבתי שם כבר פעמים עם חברים כל פעם הזמנו משהו אחר, האוכל פשוט מצויין ומקורי להפליא. השירות קצת איטי אבל זה בסדר, באנו להנות לא לאכול פלפל וללכת, אז גם אם חיכינו קצת למלצר שיגע לא מת... העולם. וכשהמלצר הגיע הוא היה חביב ונעים. יש להם מבצע נחמד על סנגריה כוס ב 15 שקל שתיתי 3 כי זה היה מעולה ושוב כל כך נעים ושלו שפשוט תענוג להיות שם. אימצתי בחום, אוי וגם הם שיפצו את המקום וזה ממש יפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/04/10

מנות מפתיעות וטיעימות למנה ראשונה הזמנו כאנפס רוקפור וזוקיני ביוגרט היה מעולה ולמנה שניה הזמנו ריזוטו עגבניות הכי טעים שאכלתי בחיים גם האלכהל שלהם במחירים מצחקים שתינו מלא בסוף הם פינקו... אותנו בקינוח מעולה וששאלנו למה כל הטוב הזה מגיע לנו הם אמרו שאנחנו מאוד נחמדים לכן באתי ישר הביתה וכתבתי ביקורת ממש הופתענו לטובה היה תענוג אמיתי בהחלט נחזור שוב ושוב ושוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/03/10

הזמנתי פסטה עם שמנת וסלומון והיה טעים. הסנגריה היה אחלה. השרות היה חמים וסבבה. מקום סבבה...והתמורה טובה בעד האגרה

עוד פרטים
הוספת תגובה
liat1952 - תמונה
liat1952 7 ביקורות
1.0
13/03/10

הגענו במטרה להנות ממרק גולש. מלצר אחד נתן שירות. לא פלא שהמתנו כרבע שעה עד שהבודד ניגש אלינו. הזמנו שני מרקים שבתפריט כתוב כי הוא מתכון סודי של ..) אחרי כ-20 דקות הגיע הסודי. ואכן כדאי... לשמור בסוד כדי שאף אחד לא יאכל אותו. תכולתו עיגולי גזר ועוד עיגולי גזר. לא בשר ולא תפו"א כמקובל במרק גולש. כשהערתי למלצר- תגובתו היתה מעליבה ומשפילה. לא ממליצה על פניני לילוש!!!!!! פשוט מאכזב!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
21/02/10

הלכנו לשם עם עוד זוג חברים בעקבות כתבה באתר של REST. מקום קטן.שירות היה ממש גרוע:מלצרים (שני בחורים) לא התייחסו אלינו יפה,לא יכולנו לקבל המלצה על המרקים ,למרות שבכתבה על המקום היה מודגש... שהם אלופים במקרים שלהם. כל דבר היינו צריכים לבקש 2-3 פעמים. לקחנו מרק גולש(טעים, אבל לא נפלתי מהרגליים),מקר פירות ים (היה יותר עגבניות,מאשר שמנת,טעם גם מוזר),ריזוטו פירות ים (אכלתי יותר טעים) וסלט.לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/11/09

בפשטות - המקום הכי נעים בתל אביב

עוד פרטים
הוספת תגובה