נגישות
נגישות

לילוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על לילוש

Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
לא נעים
1.5
14/08/15

הגענו בשעת ערב מוקדמת יחסית. לכמה דקות היינו האורחים היחידים, ולאחר מכן המקום החל להתמלא. המלצר היחיד שנכח עבד קשה מאוד כדי לשרת את כל האורחים, אבל המקום הזה צריך שניים לפחות בכדי לתת... לאורחים את היחס המגיע להם. הזמנו שתי מנות- סלט וריזוטו. הריזוטו סבל ממתיקות יתר. שתי המנות היו קטנות באופן מעליב ביחס למחירן, שגרם לנו לצפות למנות עיקריות משביעות. ובכלל, מוזר שמקום המתכנה "שכונתי" ומתהדר בתמונת ענק של הפגנה ממחאת קיץ 2011 מרשה לעצמו לדרוש מחירים כאלה על מנות כלשהן. מה שהרס לחלוטין קרה דווקא לאחר ששילמנו ויצאנו מהמקום- המלצר יצא אחרינו, בשיא העומס, ו"הזכיר" שהמחיר אינו כולל שירות- מנהג איום ונורא שכבר סברנו שעבר מהעולם. הוא קרא לעברנו יותר מפעם אחת והעדפנו להתעלם- מי שמנחה את המלצרים שמותר להם להיכנס לכיס של האורחים (או גרוע יותר- מי שלא מנחה אותם אחרת) עושה טעות גדולה מאוד, ומביא לכך שגם אורחים שנהנו מהארוחה עשויים שלא לשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
אוכל טעים!
3.8
27/07/14

ישבנו בלילוש ביום שישי בצהרים. המקום היה מלא אך השירות היה מהיר וחיובי. סלט הסלק שלהם פשוט מעולה. מקום כייפי לקפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
אחלה מקום
4.0
20/01/14

הפעם הזאת אכלתי סלט גן והתפנקתי עם קוקטייל, אבל היו עוד לא מעט פעמים כבר קודם. תמיד אפשר לסמוך על כך שהאוכל יהיה טעים, היחס מצוין, והאווירה בפנים או בחוץ נעימה. לא תמיד יש מקום אבל... מחכים קצת בסוף זה עובד. בקיצור כמעט תמיד שאני באזור בסוף אמצא את עצמי בלילוש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri 11 ביקורות
ממש טעים
3.8
04/01/14

אנחנו יושבים שם לפעמים, מאוד מהנה וטעים, מקום קטן אך חמים, הפניני שלהם מעולים, לחם מדהים ושירות מעולה. המחיר לא הכי זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
30/08/11

אחלה מקום, אוכל מדהיםםםםם בייחוד הפסטות והקינוח הכי טעים שאי פעם אכלתי- לילוש פשוט אין דברים כאלה!!! אני וחברתי אוכלות שם קבוע ונהנות כל פעם מחדש. הדבר היחיד שאולי צריך קצת שיפור זה יחס... המלצרים שאם אומרים להם משהו שלא מוצא חן בעיניהם הם נהיים קצרי רוח. מעבר לזה- מקום פשוט מושלם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/04/11

מקום נדיר היה פשוט כיף ובלי מילה אחת רעה (די נדיר במסעדות:) היה עונג תמשיכו ככה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/11/10

היינו בשבת בבוקר כמו שאנו עושים בכל שבת נעים לפתוח שם את הבוקר כל פעם עם מנות מפתעות, היה קצת צפוף בכל זאת נהנו מאוד אנו תמיד נהנים שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
eric  - תמונה
eric 4 ביקורות
4.7
05/11/10

בתנו עברה לגור ברחוב סמוך למסעדת פניני לילוש לאחרונה, וכך התוודענו למסעדה הזאת. היינו שם כמה פעמים בינתיים, והיה שווה בהחלט!! אוכל מעולה (מרקים מפנקים, פסטות משובחות, מבחר ריזוטו מדהים,... עוגות מהממות וטרם מיצינו ,יש לנו עוד הרבה לטעום), שירות נעים, אווירה נינוחה. המלצה חמה, לרוץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 3 ביקורות
2.0
02/10/10

ארוחת הבוקר היתה סתמית עם לחם סתמי. פסטה פרימוורה היתה לא מאוד דומה לפסטה פרימוורה וגם לא מאוד טעימה. למעשה די חסרת טעם מלבד הטעם של אבקת מרק. לא רצו לחבר לנו שני שולחנות במזגן אז ישבנו... בחוץ מזיעים עד שרביעייה קמה, המלצר כל הזמן שכח אותנו, היתה טעות בהזמנה של הממליצה אז היא אכלה כשאנחנו כבר סיימנו ובפנים - היתה שמש על הראש כשישבנו ואין דרך לעצור אותה כמו נניח, וילון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eric  - תמונה
eric 4 ביקורות
4.7
30/09/10

לא מזמן נודע לנו במקרה על המסעדה ומאז היינו שם כמה פעמים, וכל פעם מחדש יצאנו נפעמים מהמקום, האווירה הנעימה, ה שירות החביבללא שמץ של דביקות והאוכל המעולה, וכל זה במחיר הגון בהחלט. לא... לפספס, פשוט להגיע לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה