נגישות
נגישות

טשרניחובסקי 6 ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

48 ביקורות וחוות דעת על טשרניחובסקי 6

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
11/01/09

באנו קבוצה של 11 אנשים וכולנו נהנינו מאוד. המסעדה נעימה, הצוות נפלא, האוכל טעים ביותר, אסתטי, בישול בייתי והכל טרי ומהנה. אנחנו נוהגים להביא לשם את אורחינו ותמיד נהנים. תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לובלינר - תמונה
לובלינר מבקר מתחיל
4.3
30/12/08

נכון,דעתי משוחדת : החל מבקורי השני או השלישי במסעדה זוהיתי ע"י הבעלים כלקוח חוזר. עד אותו הזמן חויתי אוכל ושרות טובים, ומאותו רגע הפך המקום לפנינה קולינרית אשר די היה לי להביע שם משאלה... כדי להתניע מערכת דו ראשית, דליה ואייל, בדרך לממוש הבקשה. אני ממשיך לסעוד במסעדות נוספות, אך כאשר אני רוצה תחושה נעימה המתוספת לסלט המתוחכם, ללחי הבקר בציר או למתוקי (שם כולל למנות האחרונות) המפתיע והמשתנה, דרכי מובילה לטשרניחובסקי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
17/12/08

בקרתי היום במסעדה והתאכזבתי מאד מהאוכל.הזמנתי מנת קציצות טלה שהומלצה לי ע"י המלצר. לא היה במנה שום דבר מיוחד מבחינת הבישול. לעומת זאת הכמות הבשר במנה היתה מזערית (לא נראה שהיו שם 50 גרם... בשר והמחיר היה גבוה מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
05/12/08

פשוט מאכזב , בישול חובבני , לא ברור לי מהיכן ההמלצות החמות , אני נחלתי אכזבה מרה במיוחד לנוכח המחירים הגבוהים . לא ממליץ בכלל !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/11/08

אוירה ביתית נינוחה וקסומה, תפריט עשיר והאוכל מעולה, בקיצור אהבנו נהננו וגם שבענו, נחזור שנית ושלישית ונקווה לעוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.0
29/11/08

להלן רשמים מארוחת ערב ביום ו: מנה ראשונה סרדינים הגיעו יבשים וחסרי טעם בשל טיגון יתר בתוספת תפ"א שמשמשים תוספת למנות עיקריות - מנה לא הגיונית ולא טעימה ובוודאי שלא מצדיקה 38 ש"ח. מנה... ראשונה נוספת - פרשוטו עם אגסים מקורמלים וארוגולה - פרשוטו גרוע, לא התחבר לאגסים שבתורם לא תחברו לארוגולה. על המנה הזו גובים 42 ש"ח והיא מגיע בלי לחם (14 ש"ח). מנה עיקרית נקניקיות עם פירה ומלפפון חמוץ (68 ש"ח) - הנקניקיות הגיע רייר באמצע הוחזרו למטבח טוגנו שנית (ולא הוחלפו). המלפפונים החמוצים מקופסא. הפירה סתמי וללא כל ייחוד. לא התנצלו על הנקניקיות ולא הציעו פיצוי. לראשונה זה שנים קמתי מבלי להשאיר טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lo וlo - תמונה
lo וlo מבקר מתחיל
4.7
26/11/08

הייתי והיתה לי יומהולדת, והיה מפנק ביותר, כולם נהנו. האווירה היתה חמימה, וגשם ירד בחוץ, האוכל היה מעולה, והחברה גם כן. איל ודליה מקסימים, והאוכל נעים טעים וכייף לחזור שוב ושוב. ממליצה... בחום. המשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.4
21/11/08

הייתי ביום שישי בארוחת צהריים במקום בעקבות המלצה שראיתי בעכבר העיר .המקום היה מלא ולמראית עין המנות של הסובבים נראו טוב .כשתיישבנו המקום כבר די התרוקן .לקח המון זמן עד שקיבלנו את האוכל... , מה גם שהתזמון היה גרוע כשכל אחד קיבל את המנה העיקרית בהפרש של כמעט 10 דקות בין כל אחד.. הזכיר לי את הודו משהו ..השיא היה כשהשף יצא החוצה והביא לשולחננו מנת חזה עוף ..התפלאנו כי אף אחד להזמין זאת ..התברר שנגמרו השניצלים אז הוא החליט על דעת עצמו להכין חזה עוף במקום..כבר הזכרתי את הודו ..לבסוף הזמנו חשבון כשגם פעולה פשוטה כזו לקחה בלי הגזמה כרבע שעה !!!לסיכום : אוכל סתאמי , מחירים סבירים , מקום יפה ונעים אבל שירות גרוע וחובבני .ממליץ בחום לא להגיע !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/09/08

היינובמקום מספר פעמים בשעות הצהריים ובכל פעם נהנינו עד מאוד. העסקית משתלמת ביותר, תמיד יש מנות מגוונות, גם לצמחונים שבינינו והמנות מפוצצות. האוכל נפלא, המקום עצמו מקסים וצנוע, והשירות... מעולה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/07/08

מסעדה פיגוזית, מדהימה. אוכל מעולה, אכלתי והתאהבתי. פנינה קולינרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה