נגישות
נגישות

טשרניחובסקי 6 ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

48 ביקורות וחוות דעת על טשרניחובסקי 6

More Yahalom - תמונה
More Yahalom 4 ביקורות
5.0
29/06/10

היינו כל המשפחה בארוחת ערב וקיבלנו חויה.המלצרית הייתה מקסימה ונעימה, האוכל היה מעלף ושתינו בקבוק יין אדום בורגונדי (מאו קומוזה למתעניינים), שפשוט התעלה על ציפיותנונבוא שוב בקרוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
חניתה - תמונה
חניתה מבקר מתחיל
1.3
22/04/10

ממש נפילה. זמן המתנה לא סביר, מלצרית מתחכמת, בעלת בית מתעלמת ואוכל מאכזב ביותר. יומרה ללא כיסוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jake Moav - תמונה
Jake Moav 19 ביקורות
2.7
27/02/10

פשוט נפילה. המנות הראשונות הגיעו כעבור 45 דק'. הפולנטה הייתה קרה. כעבור חצי שעה נוספת הגיעו המנות העקריות-הדג היה מאוד מלוח, השניצל לא היה טרי-צמיג עם טעם לוואי חזק של שמן. הצוות לא טרח... להתנצל, יומרה חסרת כיסוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/01/10

ביסטרו טשרניחובסקי, הצלחתם להפתיע אותנו !הגענו למקום שמונה אנשים, לאחר הופעה לא מוצלחת במיוחד... ושם הבנו שההופעה רק עכשיו החלה...התקבלנו בחיוך רחב של עלם משובח בשם יהונתן. חביב, נעים... ואדיב שהפך את חווית הביסטרו שלנו למושלמת!!!בחירת המנות והיין נעשו עפ"י המלצותיו (כי רואים שהוא מבין !!!), ואכן הוא ידע...!תודה רבה על חוייה קולינארית וויזואלית :-) ללא ספק נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
15/06/09

הזמנתי עוף , מנה קטנה מאד עם פירה טעים אך סטנדרטי.55 שקלים ממש יקר למנה כזו. הוצעה לי כוס יין שרק כשהגיע החשבון, גיליתי שעלתה 30 שח. בתפריט הופיע יין ב18. שרות קר ואנטיפטי,המלצרית... אנטיפטית ומגעילה. מנה קטנה ולא יצאתי שבע מארוחה שעלתה 100 שקל. לאחר שהתלוננתי על נושא מחיר היין בעלת המקום אמרה שאתקשר כשאגיע בפעם הבאה , אך ממש אין לי חשק לחזור למקום הבינוני מינוס הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל  - תמונה
אריאל 2 ביקורות
5.0
11/06/09

טשרניחובקי6 !!!חוויה משולבת בין אוכל איכותי (סביצ'ה טרחון-מדוייק , סינטה- מושלמת ,תבשיל טלה- אגדי , לימונצ'לו-איטלקי ופאי לימון-אנין ואיכותי ),מקום מעוצב מוקפד ונעים,אווירה נעימה,שירות... מקצועי ,מפנק וחייכני.ללא ספק חוויה מושלמת! תודה רבה צוות טשרניחובסקי על ערב איכותי , וט-ע-י-ם!אריאל ברק

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/05/09

אוכל טעים, שירות לבבי, רוחב לב ונדיבות, חשבון שפוי. בהחלט נחזור עוד ועוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/05/09

המסעדה מוכרת לי מזה כשנתיים עוד מהמקום הקודם שלהם בטשרניחובסקי 6 (כרגע ממוקמת בטשרניחובקי 5) , בעיקר מארוחות הצהריים העסקיות שלהם המספקות אוכל בריא , טעים וביתי במחיר סביר (קשה למצוא... בעיר הזאת)..בערב יום שישי האחרון יצאנו בן זוגי ואני למסע בלתי אפשרי בעיר בחיפוש אחר מסעדה נורמלית עם אוכל טרי וטוב שלא תפגע עמוקות בתקציב החודשי שלנו, כאשר נזכרתי בטשרניחובסקי 6 השכנה שלנו..סוף סוף מקום נעים , חמים שלא צריך להמתין שעות בכניסה אליו (אם בכלל) ושלא לדבר על האוכל.. הזמנו לחם ומאפה חצילים לראשונות ופילה דניס ודגים מטוגנים לעיקריות ופשוט היה מעל ומעבר למצופה , הרבה זמן לא נהנו כך מטריות חומרי הגלם, שילוב מושלם של פשטות ותחכום אוירה נעימה ושירות בגובה העינים.(שלא לדבר על הקינוחים של בעלת המקום, שהם ללא ספק הטעימים ביותר בעיר)המקום הוכיח את עצמו כמקום שיודע גם קצת מעבר לארוחות צהריים פשוטות ואיכות האוכל אינה נופלת משום מסעדת גורמה באיזור! כל הארוחה (2 ראשונות 2 עיקריות כוס יין 2 בירות וקינוח-טארט לימון חלומי) הסתכמה ב-300 ש"ח בלבד , מי שמכיר מסעדות טובות בעיר הזאת יודע שזה מחיר נדיר..לסיכוםשווה ומומלץ בחום.נחזור ללא כל ספק ולא רק לעסקיות צהריים.תודה על ערב מקסים!!שחר ומעין

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/05/09

ברצוני לשתף אתכם בחווית הביסטרו שלי... בהגיענו למסעדה התקבלנו בחיוך ובירכת ערב טוב מבחור יפה שהתברר שהוא המלצר שלנו...למנה ראשונה הזמנו קלמרי צרוב , סלט קיסר ולחם הבית. הקלמרי היה תענוג... , מאוזן,פשוט נפלא. סלט הקיסר היה מעולה בעל רוטב עשיר ואיכותי ולחם הבית טעים ומוגש יפה.למנה עיקרית קיבלנו את המלצתו של יהונתן(המלצר שלנו) והזמנו אוסובוקו טלה שהוגש עם פירה , ופילה דניס עם קישואים וקוביות תפו"א. הדניס היה עשוי בקפידה ובטעם טובהטלה היה טעים מאד , ומורגש היה שידיו של השף מלאות אהבה , הטלה היה רך ועשוי בדיוק רב , כך גם הפירה שהוגש לצידו. גם בשלב הקינוח קיבלנו את עצתו של יהונתן(שהסתמן כמבין עניין באוכל ובאופנה) והזמנו פאי לימון .הפאי היה הטעים ביותר שאכלתי אי פעם ,מאוזן ומדוייק והשאיר חותם!בביקור הבא שלי בארץ ללא ספק לכאן אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
22/02/09

המקום לא ראוי להגדרה -מסעדה.היינו בשבת בשעה שהמסעדה היתה כמעט ריקה.המנה העיקרית הגיעה קרה ונאלצנו לשלוח לחימום נוסף.האוכל פשוט סתמי והמחיר שנאלצו לשלם לא הצדיק את רמת המנות.מומלץ להדיר... רגליים ממקום שכזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה