נגישות
נגישות

טמפל בר - Temple bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על טמפל בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
10/02/07

שלום אני בוב, בעלה של חנה. רציתי לומר, חנה, שאת נשמעת קצת כמו יחצנית של המקום וכאילו חסר ממליצים שיביעו דעה כנה על המקום... תני ללקוחות לעשות את העבודה... ג'ה מן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
06/02/07

אני לקוחה קבועה של הטמפל. מנסה להגיע כמה שיותר. תמיד כיף לי להגיע למקום שמרגיש לי כמו בית... שווה להגיע לשם על בטן ריקה כי האוכל מצויין: הקילקני טעים, משביע ומיוחד, טבעות בצל בכיף לנשנש... עם חבר/ה ועוד הרבה מאכלים וקינוחים... האלכוהול מגוון ואיכותי - כל חובבי הבירות זה המקום עבורכם... גם מי שלא אוהב בירה ימצא וודאי מה לשתות. לטמפל יש את תפריט האלכוהול הנרחב ביותר מכל פאב אחר שביקרתי בו ופשוט כיף לשתות שם.חוץ מזה, הצוות במקום נחמד, חברותי, סבלני, מתאמץ ומשתדל לתת לכל לקוח תשומת לב ושירות מצויין... האווירה בטמפל תמיד שמחה, מחוייכת, קופצנית ולא תצאו משם לא מרוצים.אם באתם כמה חבר'ה, הכי שווה לשבת על שולחנות האבירים - שולחנות ארוכים הנמשכים לרוחבו של הפאב שמאפשרים לכם גם לראות מי נכנס, יוצא, עובר וגם להכיר אנשים חדשים ולדבר אל תוך הלילה... אם הגעת עם חבר/ה, שבו בנוח בתוך איזה תא אינטימי, שתו ביחד כוס יין ודברו על החיים...הטמפל נותן אווירה מיוחדת, חמימה ומקרבת לבבות. עוד לא נתקלתי בפאב כזה מזמין, נעים וכיפי. בפירוש הפאב הכי מוצלח שהייתי בו. מומלץ ביותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/01/07

חגגנו יום הולדת לפני כשבוע וחצי בחדר VIP של הטמפל בר, סה"כ 30 אנשים. רצינו להודות לכם צוות יקר.השרות היה נפלא... האוכל היה מצוין... מומלץ סטייק אנטריקוט והמבורגר משובח... ומנהל משמרת עם... עגיל בגבה ושיער מקורזל... שהיה חביב, נחמד ומקצועי מאוד.תודה על הכל ואנחנו עוד נחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
14/07/06

הזמנתי מקום ל-15 איש, קיבלתי מקום בקושי ל-10. במהלך כל הערב המוסיקה הייתה כל כך רועשת, שלא היה ניתן לא רק לדבר, אלא גם להזמין - לדעתי, כל המלצריות במקום הזה קוראות שפתיים. התחננו לכל... העובדים של המקום להחליש, אך התשובה שקיבלנו ממנהל משמרת "זה הדרישות של בעל הבית, זה פאב ולא מסעדה". כך שאם בחרתים ללכת למקום הזה, קחו אטמי אוזניים ותשכחו מלדבר אחד עם השני.ונקודה נוספת - אל תזמינו "פאי רועים", כי הם פשוט מחזיקים אותו מוכן ומחממים במיקרוגל, כך שלעתים קרובות זה מגיע רותח מלמעלה וקפוא מלמטה. לא נעים ולא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/07/06

פשוט כיף להיות שם. אני מציע למי שרוצה להחליף אוירה ישראלית לגשת לטמפל בר ולהנות מאוירה אירלנדית נעימה וחמה. פשוט אוכל טעים. שתיה מפתיעה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
29/06/06

אין כמו הטמפל!!!הפאב הכי טוב בארץ... אווירה חמה, אנשים שמחים ומחייכים, מוזיקה שמתאימה לפאב ולאווירה. יש אווירה גברית, בגלל שלל הגברים ובגלל הבנות שבאות לחפש את הגברים, מומלץ מאוד מכל... הלב. משתדלת להגיע כמה שיותר.אין על הבירות שם ועל המלצריות והמארחת החמודה שתמיד אוהבות לעזור ועושות את עבודתן עם חיוך ושמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/05/06

מאד נהנינו מחזות המקום ומהאוירה. יש הקפדה על הפרטים הקטנים בעיצוב המקום. המשקאות מיוחדים ומוסיקה מצויינת. ממליצים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ken - תמונה
Ken מבקר מתחיל
1.0
01/04/06

הפעם הראשונה והאחרונה שאנחנו הולכים לטמפל בר. כמה טעויות כבר אפשר לעשות בשעה וחצי? לא רק שהתייבשנו בחוץ מעל לחצי שעה בשביל הזכות המפוקפקת להכנס בשערי הפאב, אלא שכשכבר נכנסנו, המארחת... נפנפה זרועותיה לעברנו וזרקה במבטא בת ימי כבד שאסור להכנס עם שתיה מבחוץ, שקנינו אך ורק מכיוון שנאלצנו לחכות. למרות שהסברתי שהרגע קניתי את השייק ושבכל מקרה אקנה שתיה בפנים, המארחת הבהירה לי בטון של מ"כית בצבא שהיא לא מתכוונת להתווכח איתי. נו, טוב. נגיד. לא ניתן לזה להרוס את הערב, נכון? אז זהו, שזו היתה רק ההתחלה. מסתבר שכמו במרפאה, גם בטפמל בר מחכים פעמיים. פעם בחוץ ופעם בפנים. שוב עברו חלפו להן 20 דקות של המתנה במעבר הצפוף עד שהואילו להושיב אותנו. אז למה הכנסתם אותנו מלכתחילה?! כשכבר ישבנו, כמובן שלקח למלצרית 10 דקות להגיע ורבע שעה להוציא את המנות והשתיה. האלכוהול היה סביר בהחלט, אך המנות הנלוות היו פשוט מזוויעות. ניכר היה בהחלט שהשף, וספק רב אם מישהו שם זכאי לתואר המכובד הזה, השקיע בדיוק שתי דקות בהכנת המנה. פעם ראשונה ואחרונה. סרטים תראו בסינמה סיטי ואת הבילוי אח"כ תשמרו לפאבים שמכבדים אתכם ואת עצמם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 20 ביקורות
2.7
31/03/06

רק דבר אחד יש לי לרשום על המקום : לא יתכן ולא יאומן שאין HAPPY HOUR !!!! לא יתכן שבפאב ובמיוחד בפאב אירי אין HAPPY HOUR !!! בתור אחד שהיה שנה באירלנד , זה פשוט עברה על החוק !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
18/03/06

חזרנו מחגיגות הסן פטריק מרוצים, שיכורים ואחרי כמה ברים. כאן היה הכי שמח (הוא היה הבר הראשון שהיינו), צבעוני ומשכר, הן מבחינת הצוות וכמה מפתיע, גם האורחים השונים היו חברמנים.מומלץ בחום... ביחוד שמחלקים מתנות :).

עוד פרטים
הוספת תגובה